+1Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hahaha, Barca kan me eigenlijk niet zo veel schelen, maar de posts van Wimpey en IH maken dat ik me hier net zo vermaak als op het kakkieforum wanneer Ajax wint!

Moderator: mods
+1Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hahaha, Barca kan me eigenlijk niet zo veel schelen, maar de posts van Wimpey en IH maken dat ik me hier net zo vermaak als op het kakkieforum wanneer Ajax wint!
wimpey schreef:2 rode kaarten niet gegeven, 2 idiote pingels wel. Verder nog vragen?
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hahaha, Barca kan me eigenlijk niet zo veel schelen, maar de posts van Wimpey en IH maken dat ik me hier net zo vermaak als op het kakkieforum wanneer Ajax wint!
wimpey schreef:assist Messi. Rishi vond Draxler niet zo goed....
Liep t toch nog nét even anders...InnerHarbour schreef:Het leukste zou zijn als die naaiers vlak voor tijd 4-0 maken en vanuit de aftrap de 4-1 valt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ben morgen nog wel benieuwd of Barca terug kan komen tegen PSG. Als een ploeg daartoe in staat is, is het Barca.
Ik heb het even voor je aangepast Alexander.Alexander schreef:WAT EEN WEDSTRIJD! Geweldige pot dit zeg. Penalty 1 is een 100% overtreding op Neymar. Penalty 2 is licht, maar wel degelijk een overtreding. Barca komt als 1 van de weinige ploegen in de wereld het veld op om de tegenstander zoek te spelen. PSG staat op het veld om niet te verliezen. Een overwinning voor de bedriegers.
Nogmaals: of de honderden miljoenen van Barcelona nu winnen of de honderden miljoenen van PSG, zo'n uitslag blijft jaren in je geheugen gegrift, maakt voetbal misschien een beetje leuk (afgezien van het geld)
IH?Arda" Jullie noemen het een voetbalteam, wij noemen het Barça. Jullie noemen het een mirakel, wij noemen het normaal"