Engeland en Schotland
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Engeland en Schotland
Dat was rood en dubbel rood ...
Correctie dit was dubbel en driedubbel rood ..
Correctie dit was dubbel en driedubbel rood ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Deze ref heeft de ballen niet om Zlatan eruit te sturen op Old Trafford
YNWA
Kweet of dat Zlatan na het krijgen van geel alsnog geschorst kan worden, zou wel moeten zijn ..
Blij met de punten ...
Dansend door de straten in het lastige Birmingham, Newcastle en huddersfield straks gelijk of zo.. play offs weer dichterbij
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Hazard en Kante weer meesterlijk gisteren. Sterke ploeg hoor. 

- InnerHarbour
Geen Europees voetbal, snel uit de league cup, nauwelijks blessures en zeker niet bij hun belangrijkste spelers en de beste bank van de PL (zag ze 4 weken geleden in de tweede helft rustig Willian, Fabregas en Zouma inbrengen) tis een kutclub met een Italiaan aan het roer maar ze worden met twee vingers in de neus kampioen.
YNWA
Aankopen staan in de basis en voegen wat toe. Die Conte is simpelweg een verdomd goede trainer / manager. Hij had het binnen enkele maanden op de rails staan.InnerHarbour schreef:Geen Europees voetbal, snel uit de league cup, nauwelijks blessures en zeker niet bij hun belangrijkste spelers en de beste bank van de PL (zag ze 4 weken geleden in de tweede helft rustig Willian, Fabregas en Zouma inbrengen) tis een kutclub met een Italiaan aan het roer maar ze worden met twee vingers in de neus kampioen.

- InnerHarbour
Wist je dat Lampard een IQ van 150 heeft?InnerHarbour schreef:Pffff, wij van WC-eend.![]()
- InnerHarbour
Dat hebben ze bij mijn weten nog niet gemeten. Maar die gast is dus beduidend snuggerder dan menig fractievoorzitter in de 2e kamer.InnerHarbour schreef:Ik schat zijn bias in op 200.
- InnerHarbour
Ophouden met die flauwekul om oud spelers van de clubs die clubs te laten beoordelen. Carragher die in de kont van Klopp kruipt, Neville die de grond op Old Trafford kust, Lampard die Conte geweldig vindt. Stuur die gasten naar Hull of Middelsbrough en laat de rechtsback van die clubs over Liverpool en Chelsea praten.
YNWA
Ondertussen dachten we op craven cottage 3 punten mee te snoepen, helaas vloog de laatste bal van de wedstrijd er in de 96e minuut in . Nu niet een definitief gat Naar plek 7, en niet profiteren van puntverlies concurrenten.
. Leedsfan zijn valt niet te benijden 

- InnerHarbour
Ja ik had hem gezien. Een goede vriend van mij, geboren en getogen in Birmingham en AV fan heeft het al 2 jaar erg naar zijn zin
was gister ook weer bijzonder blij met het verlies tegen een concurrent van jullie, Huddersfield. Hoe zit dat met die playoffs? Speelt de nummer 3 tegen 6 en 4 tegen 5? Er staat mij iets van bij dat die wedstrijden op Wembley gespeeld worden, klopt dat?

YNWA
- InnerHarbour
Je verwacht het niet hè dat Zlatan met de standaard 3 wedstrijdjes wegkomt en dat de ander er wat extra krijgt. 

YNWA
-
Ja, ik vind 3 respectievelijk 5 wedstrijden de lading wel dekken. Niet vreemd in ieder geval. Roy Keane brak ooit bewust een knie van een speler van Blackburn en kreeg 5 wedstrijden schorsing.
InnerHarbour schreef:Ja ik had hem gezien. Een goede vriend van mij, geboren en getogen in Birmingham en AV fan heeft het al 2 jaar erg naar zijn zinwas gister ook weer bijzonder blij met het verlies tegen een concurrent van jullie, Huddersfield. Hoe zit dat met die playoffs? Speelt de nummer 3 tegen 6 en 4 tegen 5? Er staat mij iets van bij dat die wedstrijden op Wembley gespeeld worden, klopt dat?
Play-offs zijn idd 3-6en 4-5. Wel op eigen veld met returns. Alle play-off finals van league 2 ,1 en championship zijn op Wembley . Op zat, zon, maa. Als leeds die finale haalt ben ik er dat weekend bij voor alle 3 de wedstrijden.
- InnerHarbour
Oke dus het is zaak om derde te worden dan heb je in theorie de makkelijkste. Mmmmm al is de derby tegen Huddersfield uit en thuis natuurlijk ook een mooie.
BTW, City speelt thuis gelijk tegen Stoke 0-0 en gaat dus niet naar de tweede plek.
BTW, City speelt thuis gelijk tegen Stoke 0-0 en gaat dus niet naar de tweede plek.
YNWA
Gisteren op Goodson Park geweest. Wat een geweldig stadion! Helaas gaat het over enkele jaren tegen de vlakte. Ze gaan dan een nieuw stadion langs de Mersey bouwen. Wedstrijd was niet veel aan. Dat WBA kan er echt niets van. Die zouden het tegen Excelsior en ADO lastig hebben.
Ben op Manchester gevlogen en dus in Liverpool geweest. Wat een pauperbende. Dat lang lijkt geen middenlaag te hebben qua bevolking. Je ziet daar ook in extreme mate wat zout, suiker en boze met een mens doen. Blij dat ik maar 24 uur in dat griebusland heb doorgebracht en weer in het mooie Amsterdam ben!
Ben op Manchester gevlogen en dus in Liverpool geweest. Wat een pauperbende. Dat lang lijkt geen middenlaag te hebben qua bevolking. Je ziet daar ook in extreme mate wat zout, suiker en boze met een mens doen. Blij dat ik maar 24 uur in dat griebusland heb doorgebracht en weer in het mooie Amsterdam ben!