Feyenoord
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feyenoord
Toch maar tussendoor snel wat geld op Fnoord gezet tegen een quotering van 3.0 keer je inzet. Zit ik altijd goed. Winnen ze heb ik cash, verliezen ze of spelen ze gelijk heb ik het er graag voor over. Ik laat Mn zondagen niet meer vergallen door Fnoord.
Die Pogba heeft een draaicirkel van een vrachtwagen...
Scheids en lijnrechters weer te bang om hun werk te doen. Die strafschop was moeilijk te zien, maar dat buitenspel?
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik heb ook het idee dat ie liever voor dan tegen F fluit ja.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook maar als je dat zegt schijn je een Calimero te zijn.LucaS schreef:Ik heb ook het idee dat ie liever voor dan tegen F fluit ja.
Tjesus, de scheidsrechter gaat ook beetje meehelpen .. Ben benieuwd of dat ie in de rust gebeld wordt ..
Blij met de punten ...
Ze zijn gewoon banger om met een verkeerde beslissing het kampioenschap te beslissen dan om Sparta te benadelen, op zich best begrijpelijk, maar daarom is een goede scheidsrechter dan ook een bepaald type aparte persoonlijkheid.LucaS schreef:Ik heb ook het idee dat ie liever voor dan tegen F fluit ja.
Heb wel het idee mocht Feyenoord de gelijkmaker maken Sparta volledig instort .. Feyenoord stelt ook niet veel veel voor, maar helaas zijn veel tegenstanders nog slechter ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Gvd kanker scheids
Waar is Jol als je hem nodig hebt... die Pogba kan er niet zoveel van hoor...Le T. schreef:Ze zijn gewoon banger om met een verkeerde beslissing het kampioenschap te beslissen dan om Sparta te benadelen, op zich best begrijpelijk, maar daarom is een goede scheidsrechter dan ook een bepaald type aparte persoonlijkheid.LucaS schreef:Ik heb ook het idee dat ie liever voor dan tegen F fluit ja.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoppa weer voor Fnoord, die scheids loopt als een bang konijntje over het veld.
Nou... aan het shirtje trekken in een penaltygebied is ook link hoor... hij had gegeven kunnen worden... dus scheids zal het dan niet gezien hebben
Zelfs de keeper aanvallen mag gewoon ... alles voor het kampioenschap voor Feyenoord ...
Blij met de punten ...
Wat een gezeur hier zeg. Is een 100% penalty en die bal leek wel erg over de lijn. De spanning verklaart dat gezeur dan wel weer...
Was die bal over de lijn of niet?
Maakt het uit want het leek me wel een overtreding op de keeper, die arm zat heel hoog.
Maakt het uit want het leek me wel een overtreding op de keeper, die arm zat heel hoog.
-
- AT Toto winner 15/16
Ging net als vorige week overtreding aan vooraf, alleen vorige week mocht het doorgaan en nu terecht niet.
Dit kan niet eens in de 16, laat staan in het 5 meter gebied.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Maar nog 10 min.. lijkt mij toch punt verlies zo..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Nou Sparta, nog ff volhouden!
Die Dumphries gaat zo nog wel iets doms doen denk ik.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
LucaS schreef:Die bal was vlgs mij duidelijk over de lijn
Ach verleden week geluk . Nu dus niet.. wel mooie safe kortsmit
Weer op zoek naar een Interim coach..