Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Nijhuis bevestigt dat zijn horloge pas af ging nadat Zoet de bal naar zich toe trok.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Hoe dom dom ben je dan...zeux schreef:Nijhuis bevestigt dat zijn horloge pas af ging nadat Zoet de bal naar zich toe trok.
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Mjah. Wordt deze technologie in iedere eredivisie wedstrijd toegepast? Want op deze manier werk je onrecht in de hand.
Whitey on the moon.
Hoezo werkt dat onrecht in de hand?
Het werkt geen onrecht in de hand als je het gewoon goed toepast. In tegendeel zelfs.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
Als de te technologie alleen in de kuip of arena wordt toegepast dan speel je volgende week ergens anders en wordt een doelpunt niet geteld terwijl hij wel zat. Maar ja.... geen technologie. Just asking.Iniesta schreef:Hoezo werkt dat onrecht in de hand?
Whitey on the moon.
Wat heeft dat nou met onrecht te maken. Het zal wel aan mij liggen.
- mattie

Of op alle velden of niet, valt wel voor iets te zeggenGangstaRiB schreef:Als de te technologie alleen in de kuip of arena wordt toegepast dan speel je volgende week ergens anders en wordt een doelpunt niet geteld terwijl hij wel zat. Maar ja.... geen technologie. Just asking.Iniesta schreef:Hoezo werkt dat onrecht in de hand?
- mattie

Of op alle velden of niet, valt wel voor iets te zeggenGangstaRiB schreef:Als de te technologie alleen in de kuip of arena wordt toegepast dan speel je volgende week ergens anders en wordt een doelpunt niet geteld terwijl hij wel zat. Maar ja.... geen technologie. Just asking.Iniesta schreef:Hoezo werkt dat onrecht in de hand?
Daar gaat het uiteraard naar toe. Maar ik heb hier niet zo'n probleem mee. Als die bal over de lijn is dan is hij over de lijn. Ook al is het bijzonder minimaal. Het is Zoet die staat te schutteren. Ik snap werkelijk niet hoe je in die situatie als keeper zo nonchalant kunt zijn terwijl je een seconde eerder de bal nog opzichtig laat zien dat je de bal óp de lijn vast hebt.
Het resultaat is voor mij wel een tegenvaller want we blijven in een positie dat iedere misstap fataal kan zijn. Ze moeten nu echt zo snel mogelijk iets laten liggen. Sparta dan maar. Tenslotte de club van Rotterdam. Laat het maar zien. Ik doe het voor een gelijkspel. In AZ daarna heb ik weinig vertrouwen. Heerenveen begint weer te presteren dus dat is ook een interessante de komende weken. En al die tijd moeten wij natuurlijk foutloos blijven.
Het resultaat is voor mij wel een tegenvaller want we blijven in een positie dat iedere misstap fataal kan zijn. Ze moeten nu echt zo snel mogelijk iets laten liggen. Sparta dan maar. Tenslotte de club van Rotterdam. Laat het maar zien. Ik doe het voor een gelijkspel. In AZ daarna heb ik weinig vertrouwen. Heerenveen begint weer te presteren dus dat is ook een interessante de komende weken. En al die tijd moeten wij natuurlijk foutloos blijven.
Nil volentibus arduum
Het interview met Zoet was helemaal ontluisterend.Marillion schreef:Daar gaat het uiteraard naar toe. Maar ik heb hier niet zo'n probleem mee. Als die bal over de lijn is dan is hij over de lijn. Ook al is het bijzonder minimaal. Het is Zoet die staat te schutteren. Ik snap werkelijk niet hoe je in die situatie als keeper zo nonchalant kunt zijn terwijl je een seconde eerder de bal nog opzichtig laat zien dat je de bal óp de lijn vast hebt.

Het leek hem niet zinvol de beelden nog maar eens terug te zien, want het doelpunt was nu eenmaal geteld en hoe vaak je ook nog de beelden ervan zou gaan bekijken, daar veranderde je niets meer aan.

Ja knul met zo'n instelling ga je leren van je fouten.

Rustig aan bijna weekendCruijff schreef:PSV is ook een tyfusclub. Met vreemd geld smijtende sneue Calimero's.brigade zuid schreef:Toch vind ik op een enkele uitzondering na dat jullie allemaal wel heel objectief reageren. Jullie zouden toch ook allemaal strontziek moeten zijn.
En lang niet iedereen is zo gestresst om een landstitel die in zicht komt voor Feyenoord.
Een aantal lieden hier kan het weinig schelen, dat is wel kutmaar ik schiet nog niet in de paniek stand omdat 10 wedstrijden nog lang is het speelprogramma van het zeker niet zeer imponerende feyemoord nog zwaar.

- InnerHarbour
Sparta kan der helemaal niks van, dat heb je toch een paar weken geleden in de Arena gezien?Marillion schreef:Het resultaat is voor mij wel een tegenvaller want we blijven in een positie dat iedere misstap fataal kan zijn. Ze moeten nu echt zo snel mogelijk iets laten liggen. Sparta dan maar. Tenslotte de club van Rotterdam. Laat het maar zien. Ik doe het voor een gelijkspel. In AZ daarna heb ik weinig vertrouwen. Heerenveen begint weer te presteren dus dat is ook een interessante de komende weken. En al die tijd moeten wij natuurlijk foutloos blijven.
YNWA
De laatste keer dat Sparta thuis speelde tegen Feyenoord wonnen ze. Maar wat zegt dat na 7 seizoenen
De bal is rond, 11 tegen 11, etc.

Het zal natuurlijk niet makkelijk zijn. Maar ze gaan echt wel een keer iets verspelen. Waarom dan niet in de stadsderby? Eerder is ook verloren van Go Ahead.
Feyenoord is echt nog altijd geen wonderploeg die elke tegenstander achteloos opzij zet.
Feyenoord is echt nog altijd geen wonderploeg die elke tegenstander achteloos opzij zet.
Nil volentibus arduum
Ik zie het duister in. Ik zie de kakkies op minimaal 85 punten eindigen.
Zondag, 5 maa 2017
Sparta 12:30 Feyenoord
--> laat Sparta lopen na zege in Nijmegen
Zondag, 12 maa 2017
Feyenoord 14:30 AZ
--> AZ zit op z'n gat
Zondag, 19 maa 2017
Heerenveen 12:30 Feyenoord
--> in de Kuip 2-2. Heerenveen moet ze punten afsnoepen.
Zondag 2 apr 2017
Ajax 14:30 Feyenoord
--> must win
Woensdag, 5 apr 2017
Feyenoord 20:45 Go Ahead
--> walk-over
Zondag, 9 apr 2017
Zwolle 14:30 Feyenoord
--> Zwolle staat dan op de ranglijst in no man's land. 3 punten voor kakkies.
Zondag, 16 apr 2017
Feyenoord 14:30 Utrecht
--> geen makkie, wel 3 punten
Zondag, 23 apr 2017
Vitesse 14:30 Feyenoord
--> Henk Fräser
Zondag, 7 mei 2017
Excelsior 14:30 Feyenoord
--> walk over
Zondag, 14 mei 2017
Feyenoord 14:30 Heracles
--> walk over
Zondag, 5 maa 2017
Sparta 12:30 Feyenoord
--> laat Sparta lopen na zege in Nijmegen
Zondag, 12 maa 2017
Feyenoord 14:30 AZ
--> AZ zit op z'n gat
Zondag, 19 maa 2017
Heerenveen 12:30 Feyenoord
--> in de Kuip 2-2. Heerenveen moet ze punten afsnoepen.
Zondag 2 apr 2017
Ajax 14:30 Feyenoord
--> must win
Woensdag, 5 apr 2017
Feyenoord 20:45 Go Ahead
--> walk-over
Zondag, 9 apr 2017
Zwolle 14:30 Feyenoord
--> Zwolle staat dan op de ranglijst in no man's land. 3 punten voor kakkies.
Zondag, 16 apr 2017
Feyenoord 14:30 Utrecht
--> geen makkie, wel 3 punten
Zondag, 23 apr 2017
Vitesse 14:30 Feyenoord
--> Henk Fräser
Zondag, 7 mei 2017
Excelsior 14:30 Feyenoord
--> walk over
Zondag, 14 mei 2017
Feyenoord 14:30 Heracles
--> walk over
Bij Zwolle hebben ze het ook vaak erg lastig en Vitesse was in de bekerwedstrijd veel beter. Ik ben het er wel mee eens dat het een moeilijke klus is om ze nog voorbij te gaan. Maar er zit zeker nog wat ruimte in het programma. Bovendien is Feyenoord wel heel gedreven maar het is ook weer niet zo dat ze kwalitatief een klasse beter zijn. Als het even een keer tegenzit kan het plaatje er ineens heel anders uit zien.
Het is wel echt cruciaal dat Ajax na de klassieker dichterbij staat. Stel dat we dan op twee punten staan. Dan is er bij de laatste wedstrijden toch een hele andere druk dan op het moment. Dan kan één misser ineens fataal zijn.
Dat doelsaldo verschil is wel vervelend. Ajax maakt dat ook niet meer goed want we scoren gewoon structureel te moeilijk.
Het is wel echt cruciaal dat Ajax na de klassieker dichterbij staat. Stel dat we dan op twee punten staan. Dan is er bij de laatste wedstrijden toch een hele andere druk dan op het moment. Dan kan één misser ineens fataal zijn.
Dat doelsaldo verschil is wel vervelend. Ajax maakt dat ook niet meer goed want we scoren gewoon structureel te moeilijk.
Nil volentibus arduum
Feyenoord moet een weekje voor de bekerfinale naar Arnhem. Als Vitesse woensdag van Sparta wint (en dat is nog niet zeker als die Deen moet keepen) gaat de focus (bewust of onbewust) daarop.Bij Zwolle hebben ze het ook vaak erg lastig en Vitesse was in de bekerwedstrijd veel beter.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Feyenoord kan ook nog gaan choken he. Ook dat zou ik zeker niet uitsluiten.
Sparta speelt woensdag voor de beker tegen Vitesse. Dus de kakkies hebben a.s. weekend een makkie.
Het zit te degelijk in elkaar om te gaan choken. Die El Ahmadi is de beste in de eredivisie dit seizoen. Heerste ook gisteren weer op het middenveld. Jörgensen blijft nuttig en zal z'n goals blijven pakken. En door het vechtvoetbal krijgen tegenstanders vaak maar een optie middels de lange bal. En daar kan die Botteghin goed mee omgaan.
Feyenoord won gister volkomen verdiend. Een gelijkspel was natuurlijk fijn geweest voor ons. Nu wordt het heel moeilijk. Ze kunnen zich focussen op eens per week dat vechtvoetbal leveren. Dat houden ze wel vol, lijkt me. Ajax heeft het dan laten liggen in 6 wedstrijden (tot dusver). Waarin we 5 keer een voorsprong weggaven.
Het zit te degelijk in elkaar om te gaan choken. Die El Ahmadi is de beste in de eredivisie dit seizoen. Heerste ook gisteren weer op het middenveld. Jörgensen blijft nuttig en zal z'n goals blijven pakken. En door het vechtvoetbal krijgen tegenstanders vaak maar een optie middels de lange bal. En daar kan die Botteghin goed mee omgaan.
Feyenoord won gister volkomen verdiend. Een gelijkspel was natuurlijk fijn geweest voor ons. Nu wordt het heel moeilijk. Ze kunnen zich focussen op eens per week dat vechtvoetbal leveren. Dat houden ze wel vol, lijkt me. Ajax heeft het dan laten liggen in 6 wedstrijden (tot dusver). Waarin we 5 keer een voorsprong weggaven.
Ik klikte per ongeluk op de eerste pagina van dit topic en wat staat er als vierde post? Het kan soms raar lopen in een paar jaar tijd!wimpey schreef: Het zit te degelijk in elkaar om te gaan choken. Die El Ahmadi is de beste in de eredivisie dit seizoen. Heerste ook gisteren weer op het middenveld.
Feyenoord kan weleens in korte tijd 'meer dan gezond' gaan worden op financieel vlak. 2,8 miljoen incasseren en het salaris van El Ahmadi weg kunnen strepen scheelt al een slok op een borrel. Mochten die gasten zich op één of andere manier zelfs nog gaan plaatsen voor de Champions League is het helemaal kassa.
Dat kan zeker. Tien wedstrijden, waaronder een aantal hele zware, is echt nog lang.Peter schreef:Feyenoord kan ook nog gaan choken he. Ook dat zou ik zeker niet uitsluiten.
Weet je niet. Het is mogelijk dat Sparta op eigen veld woensdag (?, dinsdag volgens mij al) een nare nederlaag tegen Vitesse lijdt. Dat is zuur voor Sparta maar kan vervolgens best uitpakken in een revanche moment een paar dagen later in de stadsderby.wimpey schreef:Sparta speelt woensdag voor de beker tegen Vitesse. Dus de kakkies hebben a.s. weekend een makkie.
Dat kan zeker. Tien wedstrijden, waaronder een aantal hele zware, is echt nog lang.Peter schreef:Feyenoord kan ook nog gaan choken he. Ook dat zou ik zeker niet uitsluiten.
Weet je niet. Het is mogelijk dat Sparta op eigen veld woensdag (?, dinsdag volgens mij al) een nare nederlaag tegen Vitesse lijdt. Dat is zuur voor Sparta maar kan vervolgens best uitpakken in een revanche moment een paar dagen later in de stadsderby.wimpey schreef:Sparta speelt woensdag voor de beker tegen Vitesse. Dus de kakkies hebben a.s. weekend een makkie.