Haha mensen die het voor 100% met Uri Coronel eens zijn.Ajax Rules schreef:Ik ben het 100% eens met Coronel die ....

Moderator: mods
Haha mensen die het voor 100% met Uri Coronel eens zijn.Ajax Rules schreef:Ik ben het 100% eens met Coronel die ....
Hahahahaha.Ajax Rules schreef:Volgens mij ook een fantastische, warme man, die Uri.
Ajax Rules schreef:Haha, ben 'm nu aan het kijken... prachtige documentaire.
Ajax Rules schreef:Wat een negatieve vrouw zeg, niet normaal..... Ze lijkt een beetje op Livia Soprano.
Ik vind dat je als man in een relatie en in een huwelijk best de verantwoordelijk hebt om te geven en te nemen. Ajax mag heus je passie zijn en veel tijd in beslag te nemen, maar door duidelijke afspraken te maken wanneer er family tijd is en wanneer je er samen eens tussenuit gaat.Ajax Rules schreef:prachtig. Zijn vrouw heeft geen goed woord voor hem over....![]()
Tja.Thijs schreef:Heb alleen het eerste gedeelte gezien. Was inderdaad treurig hoe zij eigenlijk altijd zat te balen als Schoevaart weer naar Ajax ging.
Vrij vroeg in de documentaire zegt dhr. Schoevaart dat men vroeger altijd zei 'zoek een vrouwtje voor bij het voetbal'. Zo'n uitspraak leek niet heel erg chique, maar hij voegt snel toe dat men bedoelde 'zoek en vrouw die ook in voetbal geïnteresseerd is'.Ajax Rules schreef:Haha, ben 'm nu aan het kijken... prachtige documentaire. Zijn vrouw heeft geen goed woord voor hem over....![]()
Tja. Ik voel wel mee met oude mensen die fysiek en wat betreft hun sociale leven wat aftakelen, maar volledig voor 100% in de slachtofferrol kruipen... Wanneer mensen dat doen, word ik altijd wat sceptisch.Sandro_Calaaabro schreef:Haha, AT Cruijff is los!
Serieus?Ajax Rules schreef:Volgens mij ook een fantastische, warme man, die Uri.
Vond het wel een leuk item over Danny Blind, eigenlijk.Andriy Demchenko schreef:http://www.npo.nl/brandpunt/04-10-2016/KN_1683434 sjongejonge Brandpunt, wat een waardeloos niveau journalistiek.
Dat was een typisch voorbeeldje van de BN"er recylagemachine die in Hilversum staat. We laten iemand die totaal geen kennis van de materie heeft even terug naar Oekraïne gaan, schieten wat actieplaatjes. Zetten er een leuk muziekje onder en maken er een quaisi spannend verhaaltje van (verdieping 0,0). Helemaal droevig wordt je van het gegeven als je bedenkt hoeveel zo'n snoepreisje de belastingbetaler kost.Iniesta schreef:Was inderdaad een leuk item, in de Ivo Niehe categorie.
Vond het stuk over Donetsk werkelijk triest. Op tienertour in oorlogsgebied leek het wel.
Ah.Historicus schreef:Vanavond John van 't Schip bij Studio Voetbal.
Pissig nog wel.Ajax Rules schreef:Haha, ben 'm nu aan het kijken... prachtige documentaire. Zijn vrouw heeft geen goed woord voor hem over.....
Ik werd altijd zo pissig als mensen zeiden dat JC de grootste Ajacied was. Ik ben het 100% eens met Coronel die over Schoevaart zei "De grootste nog levende Ajacied".
Lance Armstrong, 1 van de grootste egoisten aller tijden, dacht 0000000000,5 komma man Contador een poets te bakken met "Hee Pistolero! There is no I in TEAM."Yopii schreef:Pissig nog wel.Ajax Rules schreef:Haha, ben 'm nu aan het kijken... prachtige documentaire. Zijn vrouw heeft geen goed woord voor hem over.....
Ik werd altijd zo pissig als mensen zeiden dat JC de grootste Ajacied was. Ik ben het 100% eens met Coronel die over Schoevaart zei "De grootste nog levende Ajacied".![]()
Vraag in de wereld wie de grootste Ajacied was,en iedereen zegt Schoe.... eh....![]()
Jep ik hoorde vanmiddag in het café dat Vanenburg wel echt een enorme aanrader was met het inkijkje van zijn huidige leven in Zuid-Afrika.Historicus schreef:Afgelopen dinsdag zat Vanenburg bij DWDD, daags ervoor Jan Mulder over Nouri.