Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Goeie goal Pereiro. 

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Is toch een mooie goal..
En dat ik blij ben zegt wel heel heel veel
En dat ik blij ben zegt wel heel heel veel
Weer op zoek naar een Interim coach..
Vreemde speler die Pereiro. Vaak afwezig maar dan komt er ineens weer een moment waarin hij laat zien dat hij echt wel iets kan. En dat is dan ook nog relatief vaak op een belangrijk moment. Daar kunnen wij ook over mee praten.
Wat de stand betreft. Als ik niet zo'n hekel aan ze had zou ik kunnen meevoelen met de aanhang van Feyenoord. Vrijwel de hele wedstrijd overwicht en dan ligt ineens de gelijkmaker in het net.
Wat de stand betreft. Als ik niet zo'n hekel aan ze had zou ik kunnen meevoelen met de aanhang van Feyenoord. Vrijwel de hele wedstrijd overwicht en dan ligt ineens de gelijkmaker in het net.
Nil volentibus arduum
1-1 zat er al een tijdje aan te komen, mooie goal.
Na het eerste kwartier zou je zeggen 'het is heel duidelijk te zien dat PSV dit seizoen een Europese campagne van niets heeft gespeeld, in een potje met een wat hogere intensiteit worden ze meteen overlopen en is het prut'.
Maar PSV is heel aardig terug in de wedstrijd gekomen en heeft nu ook het momentum. Wel even op je tellen gaan passen dat met nog een half uurtje op de klok het momentum en de voetballende flow straks niet weer terug bij Feyenoord komt.
Na het eerste kwartier zou je zeggen 'het is heel duidelijk te zien dat PSV dit seizoen een Europese campagne van niets heeft gespeeld, in een potje met een wat hogere intensiteit worden ze meteen overlopen en is het prut'.
Maar PSV is heel aardig terug in de wedstrijd gekomen en heeft nu ook het momentum. Wel even op je tellen gaan passen dat met nog een half uurtje op de klok het momentum en de voetballende flow straks niet weer terug bij Feyenoord komt.
Bizar die gelijkmaker, want edsv laat als team niets zien. Oprisping van individuele klasse, die edsv natuurlijk meer heeft dan de kakkies.
Overwicht waren ze wel een beetje kwijt.Marillion schreef: Wat de stand betreft. Als ik niet zo'n hekel aan ze had zou ik kunnen meevoelen met de aanhang van Feyenoord. Vrijwel de hele wedstrijd overwicht en dan ligt ineens de gelijkmaker in het net.
Ook in het tweede deel van de eerste helft grotendeels al.
PSV begon extreem slap en apathisch aan de wedstrijd, maar heeft zich gaandeweg de pot toch aardig terug geknokt.
2-1 gaat het worden
-
- AT Toto winner 15/16
Probleem is dat PSV geen fuck aan een gelijkspel heeft, dat wordt dus open huis straks.
Kijk, dat was nou een zuivere pingel.
En Berghuis vergeet 2-1 te maken.
Wat die Arias daar wer staat te doen bij die kans...
En Berghuis vergeet 2-1 te maken.
Wat die Arias daar wer staat te doen bij die kans...

Laatst gewijzigd door wimpey op zo feb 26, 2017 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vind juist dat ze als team redelijk de rug hebben weten te rechten.wimpey schreef:Bizar die gelijkmaker, want edsv laat als team niets zien. Oprisping van individuele klasse, die edsv natuurlijk meer heeft dan de kakkies.
Een aantal spelers zit er totaal niet in. Luuk de Jong speelt kut, Isimat heeft bij een Eredivisie club eigenlijk helemaal niets te zoeken.
Dus als je meeneemt dat ze een paar contra productieve lieden in het elftal hebben staan doen ze het als team vandaag vrij goed.
Nee hoor. De lafheid zit in Eindhoven diep in de genen. Als die straks de laatste minuten terug moeten en een punt moeten gaan verdedigen, dan gaan ze gewoon een punt verdedigen.brigade zuid schreef:Probleem is dat PSV geen fuck aan een gelijkspel heeft, dat wordt dus open huis straks.
Vooraf was mijn gevoel over deze wedstrijd 1-2 voor PSV of 2-2. Maar met 1-1 ben ik uiteraard net zo blij als met 2-2.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Siem bewijst zijn oude werkgever straks een mooie dienst.. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
Arias last van het hoofd: hersenschudding zal het niet zijn.
Siem de Mol voor Ramselaar.
Siem de Mol voor Ramselaar.
Die ging uit van een goal van psv na 100 jaar pas. Dus voordat die terug is.999 schreef:Is BZ weer terug ...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Jezus Bergwijn die mag er in hoor
-
-
- AT Toto winner 15/16
De hele wedstrijd alInnerHarbour schreef:Nijhuis fluit nu alles in het voordeel van de thuisclub.
Bis.brigade zuid schreef:Jezus Bergwijn die mag er in hoor
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring