Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik had aan Siem gedacht, eigenlijk... Rode lap op stier en hij heeft een top track record tegen de kakkies.
Haha ja ik zat de eerste 10 minuten echt te denken het is Dunglish, maar wie is het nou...Ferry schreef:En alsof het allemaal niet erg genoeg is heb ik Boateng als co-commentator op Sky Sports.
- InnerHarbour
Tja die Nijhuis fluit zijn eigen wedstrijden. Die keeper schopt die aanvaller gewoon onderuit hoor.
YNWA
Dominee Luuk krijgt na een Schwalbe van Pereiro geel wegens commentaar.
Ik heb bij enkele clubs het gevoel dat ze op Schwalbes en jammeren gericht trainen. Een van de redenen waarom ik edsv een nare club vind.
Ik heb bij enkele clubs het gevoel dat ze op Schwalbes en jammeren gericht trainen. Een van de redenen waarom ik edsv een nare club vind.
Penalty was een twijfelgeval.Alleen kun je als je zo fluit natuurlijk er op wachten totdat iemand met een zeer ernstige blessure het veld moet verlaten ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Wat heeft het voor zin om de tweede helft nog te kijken, PSV scoort in geen 100 jaar een doelpunt daar.
brigade zuid schreef:Wat heeft het voor zin om de tweede helft nog te kijken, PSV scoort in geen 100 jaar een doelpunt daar.

Blij met de punten ...
Trapt gewoon over de bal heen toch?999 schreef:Penalty was een twijfelgeval.

-
- AT Toto winner 15/16
Hmm ik krijg bijna het idee dat je hoopt dat Fnoord wint.wimpey schreef:Dominee Luuk krijgt na een Schwalbe van Pereiro geel wegens commentaar.
Mwah, tis een sliding van achteren en kongolo raakt de bal niet.Daarnaast komt de keeper ook niet goed uit ..Maar ik zeg dan ook twijfelgevalletje ..wimpey schreef:Trapt gewoon over de bal heen toch?999 schreef:Penalty was een twijfelgeval.
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Willems is klaar voor het buitenland lees ik. Welk buitenland? De VS waar die de hele dag oversized hamburgers met friet kan vreten? 

YNWA
Kakkies laten Isimat opbouwen. Doen ze slim.
Kakkies zijn zoveel feller. Vilhena troeft Guardado af, Berghuis wint van Willems. Factor strijd winnen ze met overmacht.
- InnerHarbour
Overigens is er na de eerste 10 minuten voor de neutrale toeschouwer zoals ik geen bal meer aan. Wanneer begint het schoppen? 

YNWA
1-1 zeer knappe goal .. dat wel ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo feb 26, 2017 3:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
WIHOOO!
- Ajaciedjuh
Affluiten nu. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Schiet hem er beheerst in hoor
- InnerHarbour