Ajax - Legia Warschau 23-2-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - Legia Warschau 23-2-2017
Nee dan Az, die voetbalden volgens die twee orakels aan die tafel toch best leuk mee, inmiddels in totaal 5 -1 achter.lol ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Wissel van een waanzinnige, die zaalvoetballer die opnieuw aan alle kanten te kort kwam voor Dolberg.wimpey schreef:Weer geen Cassie he. Bosz zet nog liever Traoré in de spits dan dat ie Cassie brengt.

YNWA
Hahaha. Inderdaad. En hun protégé Haps met twee fantastische passes.999 schreef:Nee dan Az, die voetbalden volgens die twee orakels aan die tafel toch best leuk mee, inmiddels in totaal 5 -1 achter.lol ..
En dan maar toeteren dat Sinkgraven een belabberde back is. Die Jut & Jul show heeft niets met het spel voetbal te maken.Trab schreef: Hahaha. Inderdaad. En hun protégé Haps met twee fantastische passes.
Ben blij dat Bosz het goed ziet alleen Hans AndersInnerHarbour schreef:Wissel van een waanzinnige, die zaalvoetballer die opnieuw aan alle kanten te kort kwam voor Dolberg.wimpey schreef:Weer geen Cassie he. Bosz zet nog liever Traoré in de spits dan dat ie Cassie brengt.
- InnerHarbour
Zit het schakelprogramma op Fox te kijken maar de goals vliegen je om de oren bij al die wedstrijden. Az 3-1 achter nu
YNWA
Topkeeper die Krul. Lang leve Onana!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Even gekeken waar Ajax mogelijk tegen kan loten (zijn er nog groepen via ranking?)
Schalke
Krasnodar
Man U
Olympiacos
Besiktas
AS Roma
Anderlecht
Apoel
Olympic Lyon
Fiorentina
Rostov
Overige vier nog niet duidelijk.
Schalke
Krasnodar
Man U
Olympiacos
Besiktas
AS Roma
Anderlecht
Apoel
Olympic Lyon
Fiorentina
Rostov
Overige vier nog niet duidelijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat maakt het uit wat je loot manco verdediging en voorin 2 zwakke buitenspelers en een spits zwaar uit vorm 

Gladbach terug in de wedstrijd, dus Fiorentina toch niet zo 'zeker'.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dolberg kan bij jou nooit iets goed doen.Toppie schreef:Wat maakt het uit wat je loot manco verdediging en voorin 2 zwakke buitenspelers en een spits zwaar uit vorm
Die is in jouw beleving altijd net zo zwak

Doe Olympiakos Piraeus maar.
Of Shaktar Donetsk, die hun thuiswedstrijden spelen in Lviv. Mijn deposito's bij de Oekraïense banken lopen immers in maart 2017 af.
-
- AT Toto winner 15/16
Mijn top 3 zou zijn:zeux schreef:Gladbach terug in de wedstrijd, dus Fiorentina toch niet zo 'zeker'.
Racing Genk
BMG
Spurs
Moeten Spurs eerst nog een keer scoren.brigade zuid schreef:Mijn top 3 zou zijn:zeux schreef:Gladbach terug in de wedstrijd, dus Fiorentina toch niet zo 'zeker'.
Racing Genk
BMG
Spurs
Iemand interesse om nog een keer tegen Rostov te spelen?
Nil volentibus arduum
-
- AT Toto winner 15/16
Gent wordt helemaal door de war gespeeld met een man meer.zeux schreef:Moeten Spurs eerst nog een keer scoren.brigade zuid schreef:Mijn top 3 zou zijn:zeux schreef:Gladbach terug in de wedstrijd, dus Fiorentina toch niet zo 'zeker'.
Racing Genk
BMG
Spurs
Grammatica, ik pas me aan het niveau hierCruijff schreef:Dolberg kan bij jou nooit iets goed doen.Toppie schreef:Wat maakt het uit wat je loot manco verdediging en voorin 2 zwakke buitenspelers en een spits zwaar uit vorm
Die is in jouw beleving altijd net zo zwakals jouw grammatica.
Doe Olympiakos Piraeus maar.
Of Shaktar Donetsk, die hun thuiswedstrijden spelen in Lviv. Mijn deposito's bij de Oekraïense banken lopen immers in maart 2017 af.

Zolang de goal niet valt hebben ze daar geen snars aan.brigade zuid schreef: Gent wordt helemaal door de war gespeeld met een man meer.
Nog een klein kwartier (inclusief blessuretijd)
En het wordt dus Gent.
Dan is het nu dus:
Schalke
Krasnodar
Man U
Olympiacos
Besiktas
AS Roma
Anderlecht
Apoel
Olympic Lyon
Mönchengladbach
Rostov
Gent
Genk
FC Kopenhagen
Donetsk (of Celta)
Schalke
Krasnodar
Man U
Olympiacos
Besiktas
AS Roma
Anderlecht
Apoel
Olympic Lyon
Mönchengladbach
Rostov
Gent
Genk
FC Kopenhagen
Donetsk (of Celta)
Lieve ToppieToppie schreef:Grammatica, ik pas me aan het niveau hierCruijff schreef: Dolberg is in jouw beleving altijd net zo zwakals jouw grammatica.
![]()

Ik zal me ook altijd aan jou blijven aanpassen.

-
- AT Toto winner 15/16
Wanneer is de loting, morgen?
Celta de Vigo is de laatste in de volgende ronde.
Jep.brigade zuid schreef:Wanneer is de loting, morgen?
Gladbach stond overall met 3-0 achter tegen Italianen. Blijven Duitsers he.
Ik hoop op een tegenstander die perspectief biedt. Doe Genk maar. Of Gent.
Ik hoop op een tegenstander die perspectief biedt. Doe Genk maar. Of Gent.