Ajax - Legia Warschau 23-2-2017
Moderator: mods
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Re: Ajax - Legia Warschau 23-2-2017
Mijn GOD YOUNES. Lever je contract in...
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Wat een zaadpot zeg. Jezus. Ajax roept om een tegengoal 

Whitey on the moon.
Kan me niet herinneren dat Sanchez zo veel gele kaarten heeft gekregen...
- InnerHarbour
-
Jeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzuuuuuuuusssssssssssssssss
Whitey on the moon.
Asjemenou. 5 tegen 1 en tegen de keepert op schieten. :-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Wat is dit slecht zeg.. kolere... wat een niveau
-
Hmmm, wie gaan er verdedigen... Westermann en Tete
Laatst gewijzigd door Khraa op do feb 23, 2017 8:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
Kutwedstrijd, goed resultaat voor Ajax, dat is het beste wat ik erover kan zeggen.
YNWA
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad net als afgelopen zondag snel weer vergeten...InnerHarbour schreef:Kutwedstrijd, goed resultaat voor Ajax, dat is het beste wat ik erover kan zeggen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Toch was Ziyech mijn MOTM. Prima pot van hem.zeux schreef:Asjemenou. 5 tegen 1 en tegen de keepert op schieten. :-)

Jouw edsv is inderdaad veel beter. 2 uit 6 toch?Javiskamp schreef:Wat is dit slecht zeg.. kolere... wat een niveau
Je kan merken dat jullie je helemaal gek laten maken door ene van der Gijp en dije Derksen .. proest ...
Blij met de punten ...
- Ajaciedjuh
Tete, De Ligt, Viergever, Sinkgraven.Khraa schreef:Hmmm, wie gaan er verdedigen... Westermann en Tete
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
De Ligt en Tete ipv Sanchez en Veltman, wordt Ajax niet zwakker op.
Younes wat heb ik me weer lopen kapot ergeren aan die oogkleppen. Heeft Ajax 2 goals door de neus geboord.
Younes wat heb ik me weer lopen kapot ergeren aan die oogkleppen. Heeft Ajax 2 goals door de neus geboord.
Ajax!
Niveau Ajax is nu eenmaal niet veel hoger dan dat van Warschau.
We bekeren een rondje verder. Mooi toch!
We bekeren een rondje verder. Mooi toch!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Er gaat van alles fout maar hij is gewoon de gevaarlijkste aanvaller van Ajax hoor, wedstrijd na wedstrijd.mattie schreef:Mijn GOD YOUNES. Lever je contract in...
Ziyech had het wel vandaag, maar toch is hij niet de hele tijd aanwezig genoeg. Onana ook weer heel sterk.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dolberg speelde een prima pot i.m.o. Paar keer een verkeerde touch, maar hij heeft overzicht, is aanspeelbaar en vrij balvast. Dat prefereer ik toch echt boven de oogkleppen van Younes. Ajax heeft in de spits een prima team player staan. Links en rechts daarvan was het vandaag weer behelpen.brigade zuid schreef:Er gaat van alles fout maar hij is gewoon de gevaarlijkste aanvaller van Ajax hoor, wedstrijd na wedstrijd.mattie schreef:Mijn GOD YOUNES. Lever je contract in...
Speelt 2x een counter die een 100% kans kan opleveren zo verschrikkelijk slecht uit. Eerst niet op links openen op de volledig vrijstaande Zyiech en op het einde vast dribbelen terwijl Viergever helemaal vrij naast hem staat. Ben nu wel klaar met hem. Dit kan echt niet. Door zijn gekloot blijft de wedstrijd onnodig spannend tot het eind. Traore idem overigens.mattie schreef:Mijn GOD YOUNES. Lever je contract in...
Eens. Die jongen wordt wereldklasse. Beste Ajax spits sinds van Basten.wimpey schreef:Dolberg speelde een prima pot i.m.o. Paar keer een verkeerde touch, maar hij heeft overzicht, is aanspeelbaar en vrij balvast. Dat prefereer ik toch echt boven de oogkleppen van Younes. Ajax heeft in de spits een prima team player staan. Links en rechts daarvan was het vandaag weer behelpen.brigade zuid schreef:Er gaat van alles fout maar hij is gewoon de gevaarlijkste aanvaller van Ajax hoor, wedstrijd na wedstrijd.mattie schreef:Mijn GOD YOUNES. Lever je contract in...
Even voor mijn info... ik kan het verkeerd begrijpen maar wat heeft PSV hier mee te maken?wimpey schreef:Toch was Ziyech mijn MOTM. Prima pot van hem.zeux schreef:Asjemenou. 5 tegen 1 en tegen de keepert op schieten. :-)![]()
Jouw edsv is inderdaad veel beter. 2 uit 6 toch?Javiskamp schreef:Wat is dit slecht zeg.. kolere... wat een niveau
Wat die doen interesseert me echt barweinig tot niks eigenlijk...
Dolberg heeft het NIET nog ff 10 wedstrijden aanklooien en je mening wordt bijgesteld 

Weer geen Cassie he. Bosz zet nog liever Traoré in de spits dan dat ie Cassie brengt.Toppie schreef:Dolberg heeft het NIET nog ff 10 wedstrijden aanklooien en je mening wordt bijgesteld

Zit niet te zeiken man. Meest complete Ajax-spits sinds v.Basten. Die jongen beheerst alles en is nog hartstikke jong.Toppie schreef:Dolberg heeft het NIET nog ff 10 wedstrijden aanklooien en je mening wordt bijgesteld