Jup. Hopelijk gaat het dak er niet af of krijgen we maken met een kolkende massa.....Toppie schreef:Het gaat in ieder geval stormen vanavond in de Arena

Moderator: mods
Jup. Hopelijk gaat het dak er niet af of krijgen we maken met een kolkende massa.....Toppie schreef:Het gaat in ieder geval stormen vanavond in de Arena
elliquido schreef:Er staat ons een turbulente wedstrijd te wachten....
Ajax wervelt over het veld....
Wind mee voor de ajacieden.....
Ik ben niet getrouwd. Dat weet je bestInnerHarbour schreef:Kan je, je vrouw niet sturen?
Zet je 'device' vanavond dan een keer of vijf aan (en uit), voor de zekerheid.Nu wil het nog weleens gebeuren dat Ajax al gescoord heeft als ik net iets later inschakel
Geweldig vooral Neres niet mee laten doen.mattie schreef:Zelfde 11 als tegen Vitesse..
Ben toch blij dat de heren bij Rtl7 ook zo positief over onze huidige buiten spelers zijn.. lekker allebei laten staanInnerHarbour schreef:Geweldig vooral Neres niet mee laten doen.mattie schreef:Zelfde 11 als tegen Vitesse..
Al een paar weken niet.Laudrop schreef:Dolberg heeft het nog niet vandaag. Kom op, gast.
Serieus? Ik vind het rete saai. Ajax is bang. Traore loopt alleen maar achter z'n man ipv andersom.Laudrop schreef:Eerste half uur was, ondanks wat missers, best vermakelijk. Jammer dat kansen niet worden benut.