Hakim Ziyech
Moderator: mods
Re: Hakim Ziyech
Ziyech ontbreekt ook op definitief ingediende spelerslijst Marokko voor Afrika Cup
4 januari 2017 - Marokkaanse voetbalbond
Marokko heeft woensdag de definitieve spelerslijst ingediend bij de Afrikaanse voetbalbond voor het toernooi om de Afrika Cup. Daarop werd bevestigd dat Hakim Ziyech niet is opgeroepen. De middenvelder van Ajax blijft zodoende definitief bij de selectie van Ajax ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft.
Blij met de punten ...
Perfect. Een goede start na de winterstop is cruciaal voor onze titelkansen. Mooie kans voor Hakim om te laten zien dat hij ook voor Ajax een echte meerwaarde kan zijn.
Nil volentibus arduum
Hahaha goeie deal dit van Twente. Kan Ajax dit niet regelen de eerstvolgende x dat we een speler verkopen aan een buitenlandse (top)club? Dan hadden er leuke tripjes naar Brugge, London, Barcelona, Wolfsburg, Zurich, Swansea en natuurlijk Tianjin ingezeten.

http://www.at5.nl
FC Twente-supporters krijgen gratis toegang tot de uitwedstrijd tegen Ajax op zondag 12 maart. Dat is zo afgesproken bij de transfer van Hakim Ziyech naar Ajax, meldt FC Twente.
In totaal zijn er 1200 kaarten beschikbaar voor supporters van FC Twente. Die zijn gratis. De fans uit Enschede moeten wel betalen voor de busreis naar Amsterdam of (als ze met de auto komen) een parkeerkaartje kopen bij de Amsterdam Arena.
Ziyech kostte Ajax afgelopen zomer 11 miljoen euro.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat hij goed kon voetballen, dat wisten we al. Vandaar ook de aankoop.
Maar dat hij zich het snot voor z'n ogen werkt en vuil werk opknapt, had ik nooit verwacht.
Deze jongen heeft me enorm positief verrast.
en dit is pas zijn eerste seizoen bij Ajax....
Maar dat hij zich het snot voor z'n ogen werkt en vuil werk opknapt, had ik nooit verwacht.
Deze jongen heeft me enorm positief verrast.
en dit is pas zijn eerste seizoen bij Ajax....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ik vind het wel mooi dat hij de spelers min of meer oproep om nog minstens een jaar te blijven. Er werd in de media en door twentesupporters lang gespeculeerd dat het puur voor de carriere was en dat hij na 1 seizoen weer zou vertrekken naar een grotere competitie.
I think I lost my fucking headache
Is opgeroepen voor de oefeninterland tegen Nederland. Toch wel apart na wat er allemaal gebeurd is rondom de Afrika Cup enzo.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hij zal daar toch ook meer status hebben gekregen doordat hij met Ajax in de EL finale staat en daar een belangrijke bijdrage aan heeft geleverd. Bovendien was de Africa Cup voor Marokko volgens mij geen doorslaand succes.
Nil volentibus arduum
Hij heeft ook al weer bedankt voor de eer...
https://www.telesport.nl/artikel/99160/ ... ach-renard
https://www.telesport.nl/artikel/99160/ ... ach-renard
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Bosz kan hem blijkbaar goed motiveren.
Salvador Dali
Salvador Dali
http://www.giallorossi.net/calciomercat ... 8-milioni/
Zonder vertaler: als Roma Mahrez niet kan krijgen, gaan ze voor Ziyech. Wiens waarde door Ajax op 28M is bepaald.
Dolberg wordt weer aan BVB gelinkt bij eventueel vertrek Aubameyang.
Na ja, onze spelers gaan tenminste niet voor een paar knaken naar Frankfurt of Swansea...
Zonder vertaler: als Roma Mahrez niet kan krijgen, gaan ze voor Ziyech. Wiens waarde door Ajax op 28M is bepaald.
Na ja, onze spelers gaan tenminste niet voor een paar knaken naar Frankfurt of Swansea...
Nou... Mike van der Hoorn is wel 'the steal of the century' door Swansea hoor.wimpey schreef:

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ik heb begrepen dat Balotelli direct na de loting voor de CL voorronde om een transfer heeft gevraagd. Pas toen hem duidelijk was gemaakt dat Mighty Mike naar Swansea is vertrokken wilde hij bij Nice blijven.
Wat Ziyech betreft. Laten we hopen dat ze bij AS Roma dan gewoon Mahrez halen of dat het uberhaupt een loos gerucht is. Het middenveld nog verder verzwakken is wel zo ongeveer het laatste wat je nu zou moeten doen.

Wat Ziyech betreft. Laten we hopen dat ze bij AS Roma dan gewoon Mahrez halen of dat het uberhaupt een loos gerucht is. Het middenveld nog verder verzwakken is wel zo ongeveer het laatste wat je nu zou moeten doen.
Nil volentibus arduum
-
Ach, we hebben Sinkgraven (mank) en Noa Lang (net uit de luiers) nog. Niks aan de hand. Gewoon doorlopen!wimpey schreef:http://www.giallorossi.net/calciomercat ... 8-milioni/
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Die kost minstens wat de gemiddelde matige Engelsman zou kosten. Een miljoen of 50 dus
- Ajaciedjuh
Idd, de markt is compleet op hol geslagen. De belangrijkste taak voor Overmars is de keyspelers te houden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het is jammer dat AJAX blijkbaar niet in staat is om een waardige vervanger te vinden, want anders was het voor mij ook strik er om heen en doei.
Blij met de punten ...
Mooi dat mensen zo veel vertrouwen in Overmars hebben dat een elftal dat de finale van de EL haalde blijkbaar makkelijk vervangen kan worden op Sanchez en Onana na geloof ik.
Omdat er belachelijke bedragen worden betaald momenteel.Lionel schreef:Waarom?
Salvador Dali
Salvador Dali