Champions League
Moderator: mods
- InnerHarbour
-
Re: Champions League
Het echte verhaal is dat Ajax geen toptalenten kan halen en geen goed spelers kan vasthouden, zie de verandering die spelers als Vertonghen, Alderweireld en Eriksen bij TH hebben meegemaakt, zie alleen al de verandering in postuur. Zij trainen iedere dag met topspelers en waarom? Geld.maar laten we wel het echte verhaal vertellen.
Is het toeval of lees ik er anders overheen, maar zowel Bosz als Winter noemen juist de kracht van de ervaren spelers, spelers die al iets hebben meegemaakt, bijvoorbeeld een WK-finale. Dergelijke spelers schrikken niet van een wedstrijd uit tegen De Graafschap. Ajax mist dergelijke spelers, dat is de waarheid, aan wie moeten spelers zich optrekken? De Vertonghen's zijn al lang weg. De Ajax-aanvallers oefenen tegen Riedewald en De Ligt, die van TH tegen Alderweireld en Vertonghen, een wereld van verschil.
Kloppen de bedragen die Lionel noemt? Geef Ajax een paar honderd miljoen, geef de spelers een 'Ronaldo-salaris' en ik garandeer je dat die 'spelers altijd al op het kunstgras van PEC-Zwolle' hebben willen spelen.
Het gaat niet om Bessa, maar die vond je zo eruit springen, daarom noem ik hem. Ik heb al zo veel namen voorbij zien komen van terra-talenten, maar van de meesten hoor je later niets, zeker spelers van net onder de 20 hebben uitschieters en het is geen discriminatie, maar veel van die spelers hebben een lichamelijke voorsprong (en zijn misschien al ouder) door hun afkomst. Wat was die Nii Lamptey van Anderlecht goed toen hij vijftien was, wat was de oude Kalou uitgespeeld toen hij 28 was.
Bij PEC ook al zo'n Italiaans/Marokkaans terra-talent, de 'Adu van Milan'.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Terechte rode kaart hoor maar die enge Italianen van Juventus met zijn alle de scheidsrechter bestormen brrrrrrrr.
YNWA
- InnerHarbour
-
Ja dat staat mij ook erg tegen. Het blijven matennaaiers. De manier waarop die Lichtensteiner z'n poot naar voren zet om maar geraakt te worden... En daarna kan je de TV uitzetten want de wedstrijd is gespeeld.InnerHarbour schreef:Terechte rode kaart hoor maar die enge Italianen van Juventus met zijn alle de scheidsrechter bestormen brrrrrrrr.
Whitey on the moon.
Juve heeft anders wel een uitstekende ploeg. Kunnen zomaar de CL winnen.
- InnerHarbour
Zo effectief. Kroos snijdt de bal lekker aan, Ramos per kop. Gouden formule. Napoli voor rust heel sterk. Direct spelen en jagen, hoge intensiteit. Als Ajax daarvan 50% zou brengen...
Haha, die zure Fransoos krijgt er over 2 wedstrijden dus 10 om de oren. Op Chelsea na is de PL nie best he.
- InnerHarbour
10 tegen 12 is altijd lastig voetballen, zeker tegen een hele goede ploeg als Bayern. Na de 1-2 liep de helft van Arsenal gewoon te staken, die deden verdedigend niets meer, denk in de hoop dat Wenger er morgen uitgaat.wimpey schreef:Haha, die zure Fransoos krijgt er over 2 wedstrijden dus 10 om de oren. Op Chelsea na is de PL nie best he.
YNWA
-
Ik denk dat IH Wenger in het Bayern kamp indeelt, Rishi.
-
Ik ben morgen nog wel benieuwd of Barca terug kan komen tegen PSG. Als een ploeg daartoe in staat is, is het Barca.
(Even los van de zeikopmerkingen dat ze dan de scheidsrechter als vanouds mee moeten hebben).
(Even los van de zeikopmerkingen dat ze dan de scheidsrechter als vanouds mee moeten hebben).
-
Ik vond het persoonlijk niet eens een penalty, laat staan rood en een penalty. Daarna werden ze overlopen en lieten zich naïef afslachten.Lionel schreef:Ach ach... hadden ze de scheids tegen?
- InnerHarbour
Juist, exact dezelfde situatie, vergelijkbare 'overtreding' in de eerste helft op Walcott wordt door hem en die vent achter de goal weggewoven. Nu wel een pingel en nog erger rood dat negens op sloeg. Er komt heden ten dagen nog maar weinig goeds uit Griekenland.
Begrijp mij goed, Arsenal had het nooit gered tegen dit BM maar zo helemaal niet.
Begrijp mij goed, Arsenal had het nooit gered tegen dit BM maar zo helemaal niet.
YNWA
- InnerHarbour
Het leukste zou zijn als die naaiers vlak voor tijd 4-0 maken en vanuit de aftrap de 4-1 valt.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ben morgen nog wel benieuwd of Barca terug kan komen tegen PSG. Als een ploeg daartoe in staat is, is het Barca.

YNWA
- InnerHarbour
Zou je bij Ladbroke ook kunnen inzetten voor hoeveel naaikaarten Barcelona vanavond gaat? 

YNWA
Geen nieuws over Liverpool? Is de vrouw van de moeder van de buurvrouw van de terreinknecht niet bevallen ofzo...?
IK GELOOF!!!!!!
0-4 lijkt me waarschijnlijker dan 4-0. Gezien de achterhoede van Barcelona.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ben morgen nog wel benieuwd of Barca terug kan komen tegen PSG. Als een ploeg daartoe in staat is, is het Barca.
Laten we hopen op een goede referee. Baffa is al vaak genoeg geholpen in de CL.(Even los van de zeikopmerkingen dat ze dan de scheidsrechter als vanouds mee moeten hebben).
Zou wel lachen zijn als Barcelona deze zware klus met of zonder een goede scheidsrechter als nog zou klaren 

Blij met de punten ...
Dan lig ik ook wel in een deuk ja. :-)999 schreef:Zou wel lachen zijn als Barcelona deze zware klus met of zonder een goede scheidsrechter als nog zou klaren
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Rio Ferdinand geeft aan dat ie de scheids thuis had opgezocht wanneer het gevalletje Walcott tegen hém zou zijn gefloten. Eens. Ik vond het andere geval wél een pingel. En dus ook rood.InnerHarbour schreef:Juist, exact dezelfde situatie, vergelijkbare 'overtreding' in de eerste helft op Walcott wordt door hem en die vent achter de goal weggewoven.
Maar wat boeit het? Je zag in München dat Bayern na rust effe aanzette. Arsenal was nergens meer. Als het gisteren 2-0 was geworden had Bayern er ook nog wel 3 gemaakt. Tegen 11 man van Arsenal. Die spelergroep is al weken aan het muiten en die Wenger heeft niet het fatsoen om na een decennium falen eindelijk op te stappen.