Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Re: Feyenoord

Bericht door Jöhnk » zo feb 19, 2017 5:42 pm

Selectie deugt ook van geen kant natuurlijk. Heeft Feyenoord überhaupt een creatieve middenvelder onder contract staan?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 19, 2017 6:04 pm

Toe dan. Zo allejezus slecht.

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » zo feb 19, 2017 6:05 pm

Zo... en dat is 1

LucaS

Bericht door LucaS » zo feb 19, 2017 6:05 pm

ANders geef gewoon een goal weg
I think I lost my fucking headache

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo feb 19, 2017 6:10 pm

Slécht verdedigd zeg....
Goal geven ze, tegen de verhouding in, gewoon cadeau.

Een hoop feyemoord spelers lopen vandaag opgefokt rond. Op basis daarvan zou je zeggen.... ADO verdient een goal en maakt die straks ook wel.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 19, 2017 6:14 pm

Dit Feyenoord gaat echt niet winnen van PSV. Sterker nog, ze gaan dik verliezen.

peter

Bericht door peter » zo feb 19, 2017 6:22 pm

Bizarre misser weer. Dit kan toch niet man.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo feb 19, 2017 6:34 pm

Jöhnk schreef:Dit Feyenoord gaat echt niet winnen van PSV. Sterker nog, ze gaan dik verliezen.
In de kuip laten ze geen punten liggen ben ik bang. Nee dit vreselijk armoedige elftal gaat tot mijn grote spijt kampioen worden en dat mag Peter Bosz zich aanrekenen.

peter

Bericht door peter » zo feb 19, 2017 6:40 pm

Kan me niet voorstellen dat dit niet een keer misgaat. Ze zijn zo slecht, maar alles lijkt goed te vallen. Bij Roda, tegen Groningen en nu ook weer. De tegenstander krijgt goede kansen, maar scoren ho maar.

Die Kuyt is slecht, zeg. Helemaal klaar.

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 19, 2017 6:40 pm

brigade zuid schreef:
Jöhnk schreef:Dit Feyenoord gaat echt niet winnen van PSV. Sterker nog, ze gaan dik verliezen.
In de kuip laten ze geen punten liggen ben ik bang. Nee dit vreselijk armoedige elftal gaat tot mijn grote spijt kampioen worden en dat mag Peter Bosz zich aanrekenen.
Volgens mij wint Feyenoord zonder de steun van Bosz.

Het maakt niet uit hoe zwak Feyenoord is, niet één ploeg komt in de buurt van het puntenaantal dat Feyenoord nu heeft. PSV staat op acht punten. Gewoon een normale overwinning.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Alexander

Bericht door Alexander » zo feb 19, 2017 6:50 pm

Wat een verschrikkelijke pot weer.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo feb 19, 2017 7:38 pm

In de aanval maken ze het verschil. De aanvallers van Feyenoord doen gewoon hun werk. Wij moeten het doen met koekenbakkers als Traore en Younes :blush.gif:

Wel heel benieuwd naar volgend weekend. Psv heeft wat mij betreft een beter team dan Feyenoord. Boeruh!! :blush.gif:
Ajax!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 19, 2017 8:36 pm

Ik vraag me af waar ik op moet hopen. Het is natuurlijk heel aantrekkelijk als PSV wint en wij vervolgens binnen drie punten komen. Daarmee heeft Ajax de zaken weer in eigen hand want winst tegen Feyenoord in de Arena zou dan de koppositie opleveren.

Maar bij een gelijkspel komen we ook dichterbij en krijgen we ook iets meer ruimte aan de achterkant. Dat is bijvoorbeeld erg prettig als we naar Eindhoven gaan. Feyenoord moet in dat scenario alleen minimaal nog een keer punten verspelen. Dat zou bijvoorbeeld in Heerenveen kunnen gebeuren.
Nil volentibus arduum

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 19, 2017 8:42 pm

Alles behalve een overwinning van Feyenoord is goed.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

wimpey

Bericht door wimpey » zo feb 19, 2017 8:49 pm

Verschil tussen kakkies, Ajax enerzijds en edsv anderzijds is dat edsv veel tegengoals krijgt. Dat kost ze normaliter de kop volgende week.

Feyenoord na winterstop nog zonder tegengoal, Ajax 6 clean sheets op rij. Edsv een stuk of 7 goals tegen? Excl die van Barazite.

Doe maar een gelijkspel in een schoppartij met veel kaarten. En dat vervuiler Guardado in de Maas wordt getrapt door El Ahmadi. Goede speler / gozer, vind ik.

beelzebub

Bericht door beelzebub » zo feb 19, 2017 8:54 pm

Het is onmogelijk dat alle drie de ploegen bovenaan al hun wedstrijden gaan winnen, want ze moeten alle drie nog tegen elkaar. Maar als een van ze alles wint kom je op onwaarschijnlijk hoge aantallen uit van respectievelijk 93, 88 en 85 punten. Die 85 is nog een beetje reëel. Dat zou betekenen dat Feyenoord nog 8 punten verliest vanaf nu. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Sandro

Bericht door Sandro » ma feb 20, 2017 8:10 am

Feyenoord heeft nog een behoorlijk interval aan de achterkant :smile-ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 20, 2017 8:41 pm

Ik zie net pas bij VI dat doelpunt tegen ADO van afgelopen zondag. Hoe is dat nu in hemelsnaam mogelijk zeg? Die back kan 'm gewoon over de achterlijn laten lopen als hij zijn lichaam goed gebruikt.
Nil volentibus arduum

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » ma feb 20, 2017 8:57 pm

Marillion schreef:Ik zie net pas bij VI dat doelpunt tegen ADO van afgelopen zondag. Hoe is dat nu in hemelsnaam mogelijk zeg? Die back kan 'm gewoon over de achterlijn laten lopen als hij zijn lichaam goed gebruikt.
Die lui staan niet voor niks laatste... die hebben wel meer domme doelpunten tegen gekregen

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma feb 20, 2017 9:09 pm

Ja, ik weet het. Maar als je het dan ziet is het toch even zuur. Zeker omdat het daarna ook nog vrijwel louter toeval is dat die bal uiteindelijk in het doel terecht komt.

Nou ja, komende zondag moet PSV het maar doen.
Nil volentibus arduum

wimpey

Bericht door wimpey » ma feb 20, 2017 10:36 pm

Marillion schreef: Nou ja, komende zondag moet PSV het maar doen.
edsv wint iedere pot met moeite en/of met hulp van de arbitrage. Ze vangen per potje in NL na de winterstop gemiddeld 1,5 tegengoal. Dan lijkt het me lastig om van Feyenoord te winnen. Zeker wanneer edsv de arbitrage eens tegen ipv mee heeft.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 21, 2017 12:44 pm

Degene die achter staat kan dan rustig iemand neerschoppen en met een geelkaartje wegkomen. :excited.gif:

Janlul Nijhuis fluit
YNWA

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » do feb 23, 2017 12:36 pm

Gijs de Jong heeft donderdag een opvallende uitspraak gedaan over de titelstrijd in de Eredivisie. De operationeel directeur betaald voetbal van de KNVB hoopt dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt.

De Jong, die naar eigen zeggen als Brabander een hart voor PSV heeft, schrijft in zijn wekelijkse column op de website van de KNVB dat hij zondag tijdens de topper tussen de Eindhovenaren en Feyenoord gaat duimen voor de Rotterdammers.

'Ja, sorry Eindhoven, maar ik meen dat. Die ongelooflijk grote club Feyenoord, komend van zo ver, jaar-in-jaar-uit geploeterd om financieel en ander onheil af te wenden. Eindelijk staat die volksclub weer op de drempel van een landstitel', zo schrijft De Jong.

'Met zo’n enorme achterban is het goed voor het hele voetbal, dat Feyenoord kampioen wordt. Als je als nationale topclub al zó lang geen rol van betekenis hebt gespeeld in de titelstrijd, mag het wel weer een keer. Eén keertje.'

Feyenoord verdedigt een voorsprong van acht punten op nummer drie PSV en vijf op naaste belager Ajax. De topper tussen Feyenoord en PSV in De Kuip begint zondag om 14.30 uur en staat onder leiding van scheidsrechter Bas Nijhuis.
VI

Ben ik nou de enige die vindt dat een directeur betaald voetbal objectiviteit iig moet uitstralen? Een Brabander met hart voor PSV die hoopt dat Feyenoord kampioen wordt, wat is dat nou voor figuur?!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do feb 23, 2017 12:42 pm

Thijs schreef:
Gijs de Jong heeft donderdag een opvallende uitspraak gedaan over de titelstrijd in de Eredivisie. De operationeel directeur betaald voetbal van de KNVB hoopt dat Feyenoord dit seizoen kampioen wordt.
Ben ik nou de enige die vindt dat een directeur betaald voetbal objectiviteit iig moet uitstralen? Een Brabander met hart voor PSV die hoopt dat Feyenoord kampioen wordt, wat is dat nou voor figuur?!
Kun je niet maken, nee.
Henk Kesler deed dit in 2010 ook al. Toen zou ie in de zomer bij de KNVB afscheid nemen en niets mooier leek hem om dan op de allerlaatste speeldag van de competitie de schaal uit te reiken "aan zijn FC Twente".
En jahoor, vervolgens gebeurde er nog iets heel raars in een Twente pot met een keuze gemaakt door een scheidsrechter en in speelronde 34 werd Twente kampioen.

Een Brabander met hart voor PSV die hoopt dat Feyenoord kampioen wordt, wat is dat nou voor figuur?!
Een figuur met een flinke identiteitscrisis, dus.

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do feb 23, 2017 12:43 pm

Thijs schreef:
Kun je niet maken, nee.
Henk Kesler deed dit in 2010 ook al. Toen zou ie in de zomer bij de KNVB afscheid nemen en niets mooier leek hem om dan op de allerlaatste speeldag van de competitie de schaal uit te reiken "aan zijn FC Twente".
En jahoor, vervolgens gebeurde er nog iets heel raars in een Twente pot met een keuze gemaakt door een scheidsrechter en in speelronde 34 werd Twente kampioen.

Een Brabander met hart voor PSV die hoopt dat Feyenoord kampioen wordt, wat is dat nou voor figuur?!
Een figuur met een flinke identiteitscrisis. Net als de hele KNVB.

Plaats reactie