Feyenoord

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

999

Re: Feyenoord

Bericht door 999 » di feb 14, 2017 9:51 am

Dubbel schreef:Klopt het dat niemand er meer ene moer aan doet als ze tegen Feijenoord moeten omdat ze het sprookje niet willen verstoren?
Er is natuurlijk een gun factor, denk ik.Maar denk dat het meer is dat Feyenoord thuis weer een beetje het niveau heeft van " hier valt niks te halen voor de bezoekers " .. Afwachten is natuurlijk wat de clubs doen die echt de punten nodig hebben om b.v. degradatie te voorkomen, of Europees voetbal veilig te stellen.En dat telt natuurlijk ook voor ons.

Maar dat Feyenoord ooit weer een keertje kampioen zou worden is natuurlijk wel een gegeven, alleen hopen velen natuurlijk dat het nu in gaat storten omdat dat zo lekker dramatisch voor Feyenoord zou zijn.Misschien is het alleen maar gunstig voor de NLD Competitie en worden de clubs, zoals AJAX, weer een beetje meer wakker en anticiperen daar op ...
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 14, 2017 9:59 am

Zou het eigenlijk wel grappig vinden als Feyenoord kampioen zou worden, zeker vanuit historisch perspectief, zij wonnen als eerste Nederlandse club de voorloper van de CL en plaatsen zich dan als laatste voor diezelfde CL aangezien dit de laatste keer is dat de kampioen rechtstreek toegelaten wordt.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 14, 2017 10:56 am

En ik zou het grappig vinden als Liverpool degradeert. Hop hop.. terug naar je eigen topic :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » di feb 14, 2017 11:17 am

Kwa historie vind ik het ook niet erg. Beter dan AZ of Twente die kampioen worden...

Het is alleen dat die Feyenoord Supporters zo verdomd irritant zijn, anders zou ik het ze best gunnen, aangezien ze dit seizoen best een aardig team hebben.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di feb 14, 2017 11:21 am

Hoe vervelend denk je dat Ajacieden zouden zijn als de schoen aan de andere voet zou zitten?
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di feb 14, 2017 11:43 am

InnerHarbour schreef:Hoe vervelend denk je dat Ajacieden zouden zijn als de schoen aan de andere voet zou zitten?
Hoezo de schoen aan de andere voet, wat maakt dat uit? :confused.gif:
Dan wordt Ajax nog steeds :ajaxsmiley.gif: :ajaxsmiley.gif: kampioen op een slof en een oude voetbalschoen. :smile-ajax.gif:

Overigens zou het wel prima zijn als NL twee CL deelnemers heeft komend jaar. Als Ajax of AZ de EL wint doen ze volgend jaar sowieso mee.

Lionel

Bericht door Lionel » di feb 14, 2017 12:51 pm

Hahaahhaha
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 15, 2017 2:36 am

Cruijff schreef: Overigens zou het wel prima zijn als NL twee CL deelnemers heeft komend jaar. Als Ajax of AZ de EL wint doen ze volgend jaar sowieso mee.
Lionel schreef:Hahaahhaha
Om er nog even een schepje bovenop te doen. :smile-ajax.gif:
Als Ajax de EL wint en landskampioen wordt (dat laatste lijkt me zeer logisch) dan zou je eigenlijk bij de UEFA moeten eisen dat nr 2 Feyenoord namens Nederland als 'Eredivisie finisher' naar de Champions League wordt afgevaardigd.

Desnoods verzin je een truc, laat je de KNVB Ajax vanwege onsportief gedrag een aantal punten in mindering geven.
Zou wel een geweldige bak zijn :smile-ajax.gif: pakt Feyenoord de eerste landstitel sinds 1999 :smile-ajax.gif: maar dan is het louter omdat Ajax hun 34e in totaal en 5e in 7 jaar vrijwillig inlevert. :biggrin.gif:

Javiskamp

Bericht door Javiskamp » wo feb 15, 2017 6:47 am

En je psycholoog heeft je nog steeds niet aangeraden om van die drank af te blijven? :)

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » wo feb 15, 2017 9:00 am

Om er nog even een schepje bovenop te doen. :smile-ajax.gif:
Als Ajax de EL wint en landskampioen wordt (dat laatste lijkt me zeer logisch) dan zou je eigenlijk bij de UEFA moeten eisen dat nr 2 Feyenoord namens Nederland als 'Eredivisie finisher' naar de Champions League wordt afgevaardigd.
In het seizoen 1959-1960 werd Ajax kampioen, maar omdat de knvb liever Feyenoord in de EC 1 wilde laten spelen, kwam er, onder protest van Ajax, een nacompetitie tussen Feyenoord, Ajax en PSV. Ajax werd in die nacompetitie laatste, het speelde met het tweede elftal.
http://www.afc-ajax.info/nl/seizoen-com ... Eredivisie

De uefa accepteerde echter Feyenoord niet, omdat Feyenoord geen kampioen was geworden en uiteindelijk mocht Ajax meedoen. Ajax verloor toen in de eerste ronde van het Noorse Frederikstadt :ajaxsmiley.gif:
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 15, 2017 9:20 am

Javiskamp schreef:En je psycholoog heeft je nog steeds niet aangeraden om van die drank af te blijven? :)
Tuurlijk niet.
Zie post Demo, er blijken dus nog wel gekkere dingen te zijn gebeurt.

Nihad

Bericht door Nihad » wo feb 15, 2017 11:33 am

InnerHarbour schreef:Zou het eigenlijk wel grappig vinden als Feyenoord kampioen zou worden, zeker vanuit historisch perspectief, zij wonnen als eerste Nederlandse club de voorloper van de CL en plaatsen zich dan als laatste voor diezelfde CL aangezien dit de laatste keer is dat de kampioen rechtstreek toegelaten wordt.

Ik zou het veel grappiger vinden als de boel volledig instort. Dat ze weer lekker 7 duels op rij verliezen en dat wij met 6-0 van ze winnen in de Arena.

Ik gun die *** kakkerlakken helemaal niks. Ja, rampspoed.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo feb 15, 2017 12:17 pm

Dus richting kakkerlakken heb jij redelijk wat frustratie, Richting onze feyemoord vrinden gedraag jij je dus eigenlijk als een kakkerlak, Nihad.

Lionel

Bericht door Lionel » zo feb 19, 2017 8:03 am

Ik heb het gevoel dat de kakkerlakken gelijk gaan spelen.
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 19, 2017 9:30 am

Lionel schreef:Ik heb het gevoel dat de kakkerlakken gelijk gaan spelen.
En is dat gevoel gebaseerd op voorkennis? Van Beek is er niet bij, die zou wel eens een bal in eigen doel kunnen trappen, maar verder zie ik Feyenoord vrij moeiteloos dit soort wedstrijden winnen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Sandro

Bericht door Sandro » zo feb 19, 2017 9:53 am

GAE won van Feyenoord en ADO won eerder van GAE.

1+1=2 zeg ik :hypocrite.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo feb 19, 2017 10:01 am

Demosthenes schreef:
Lionel schreef:Ik heb het gevoel dat de kakkerlakken gelijk gaan spelen.
En is dat gevoel gebaseerd op voorkennis? Van Beek is er niet bij, die zou wel eens een bal in eigen doel kunnen trappen, maar verder zie ik Feyenoord vrij moeiteloos dit soort wedstrijden winnen.
Ik heb Feyenoord eigenlijk nog vrijwel geen wedstrijd moeiteloos zien winnen waar ze niet wel of een penalty of een buitenspel situatie of een goal in de blessuretijd nodig hadden.....

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo feb 19, 2017 10:10 am

Het spel is misschien niet om aan te zien en ik meen dat NEC uit niet gemakkelijk was, maar ik herinner me tegen laagvliegers geen Feyenoord dat de laatste tien minuten in de problemen kwam. Een keer verliezen kan altijd, denk aan de punten die Ajax verspeelde tegen Willem II en Roda en vorig seizoen tegen De Graafschap.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 19, 2017 10:29 am

Feyenoord wint gewoon met 3-0. Ado is zo slecht. Ik vertelde voor Ajax-Ado al dat de laatste nog problemen zou hebben om van Scheveningen te winnen, nou het blijkt dat die twee van de week tegen elkaar hebben gespeeld en je raad het al, Scheveningen won met 3-2.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo feb 19, 2017 11:19 am

Ze hebben het in het verleden regelmatig lastig gehad in Den Haag. Maar ADO is wel héél zwak op het moment. Feyenoord zal het dan echt helemaal zelf moeten verprutsen. Iets wat ik uiteraard van harte zou toejuichen. Als er één club is die dat kan dan zijn zij het. Zo is het ook wel weer. :666.gif:
Nil volentibus arduum

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » zo feb 19, 2017 12:18 pm

Mmmmmmm remember de Graafschap..........
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo feb 19, 2017 2:21 pm

InnerHarbour schreef:Mmmmmmm remember de Graafschap..........
Dus dan zou je zeggen als Ajax tegen De Graafschap kan prutsen (en Feyenoord bleek te lopen kloten tegen Go Ahead Eagles) ......

.....Dan kan het vandaag ook raar lopen.
Balletje is rond, het is 11 tegen 11. De bal kan raar rollen. Als je de goal aan de ene kant niet maakt dan ....... Wie heeft er nog een paar mooie voetbalclichés? :smile-ajax.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 19, 2017 5:20 pm

De tegenstander van Feyenoord krijgt telkens prima kansen in zo'n eerste helft, maar scoren ho maar.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » zo feb 19, 2017 5:35 pm

Feyenoord speelt bizar slecht. Geen enkel schot, zelfs geen zacht rollertje, op het doel van ADO gezien.

Maar ja, straks gooien ze een paar ballen hoog voor de pot en dan zal ie wel weer vallen. In Nederland is dat een zeer succesvolle tactiek (internationaal uiteraard niet). PSV bedient zich er ook vaak van.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » zo feb 19, 2017 5:39 pm

Jöhnk schreef:Feyenoord speelt bizar slecht. Geen enkel schot, zelfs geen zacht rollertje, op het doel van ADO gezien.

Maar ja, straks gooien ze een paar ballen hoog voor de pot en dan zal ie wel weer vallen. In Nederland is dat een zeer succesvolle tactiek (internationaal uiteraard niet). PSV bedient zich er ook vaak van.
Ik zit echt met open mond naar dit Feyenoord te kijken. Heb ze toevallig helemaal gezien tegen Roda, maar toen was het ook al zo verschrikkelijk slecht.

Snap ook niet dat ze het halve elftal overhoop gooien, hoor. Waarom Nelom? Kuijt?

Plaats reactie