+1. Het was echt verschrikkelijk slecht. Lusteloos, slordig, misplaatst arrogant. Mij lijkt dat deze ploeg de rijpheid mist om een prijs te winnen dit seizoen. Het begint met concentratie, echt willen en samenspel. Niets van te zien gisteren. Afg. zondag ook: een ploeggie als Sparta moet met een pak rammel de bus in, niet met 2-0.LucaS schreef:Wanprestatie
Legia Warschau - Ajax 16-2-2017
Moderator: mods
Re: Legia Warschau - Ajax 16-2-2017
De tegenstander eindigde boven Sporting, speelde thuis gelijk tegen Real en je speelt op een knollenveld. Bovendien speel je over TWEE wedstrijden.
Thuis maken ze het af. Net als Barça
Thuis maken ze het af. Net als Barça

IK GELOOF!!!!!!
-
Dat vind ik ook wel zorgelijk. Er wordt veel te simpel balverlies geleden. Klaasen en Schone zijn op een missie en spelen dit seizoen bovengemiddeld, de rest niet. Er zijn te weinig smaken voorin: Dolberg zit in een dip, Cassiera scoort niet en vaste invaller Kluivert is 17 jaar oud. Ziyech vind ik ook een beetje te laconiek spelen.wimpey schreef:+1. Het was echt verschrikkelijk slecht. Lusteloos, slordig, misplaatst arrogant. Mij lijkt dat deze ploeg de rijpheid mist om een prijs te winnen dit seizoen. Het begint met concentratie, echt willen en samenspel. Niets van te zien gisteren. Afg. zondag ook: een ploeggie als Sparta moet met een pak rammel de bus in, niet met 2-0.LucaS schreef:Wanprestatie
Achterin zit het overigens wel aardig, mede te danken aan de middelmatige kwaliteit van de Eredivisie.
Whitey on the moon.
Het is wachten tot het moment dat de competitie definitief in het voordeel van Feyenoord wordt beslist. Ik verwacht zondag al, als Ajax niet wint in Arnhem.
Probleem gisteren lag natuurlijk bij Schone en Ziyech. Schone liet zien waarom hij tegen een moeilijke tegenstander niet uitkomt. In dat soort wedstrijden kan je volgens mij veel beter met Riedewald spelen. Over Ziyech heb ik al genoeg gezegd. Het wachten is op het moment dat hij op de bank terecht komt. Brengt helemaal niet wat hij moet brengen. Sterker nog, vaak behoort hij tot de zwakste schakels. Irriteer me ook aan dat verongelijkte hoofd van hem.
Probleem gisteren lag natuurlijk bij Schone en Ziyech. Schone liet zien waarom hij tegen een moeilijke tegenstander niet uitkomt. In dat soort wedstrijden kan je volgens mij veel beter met Riedewald spelen. Over Ziyech heb ik al genoeg gezegd. Het wachten is op het moment dat hij op de bank terecht komt. Brengt helemaal niet wat hij moet brengen. Sterker nog, vaak behoort hij tot de zwakste schakels. Irriteer me ook aan dat verongelijkte hoofd van hem.
Vond het allemaal wel meevallen, het enige verwijt dat ik heb is het ontzettend slap inschieten van de kansen die AJAX kreeg.Daar zit dan helemaal geen power achter ..
Overigens, staan ze met tig man langs en op het veld en nog zien ze niet dat de bal over de doellijn is .. Dat is pas een wanprestatie ...
Overigens, staan ze met tig man langs en op het veld en nog zien ze niet dat de bal over de doellijn is .. Dat is pas een wanprestatie ...
Blij met de punten ...
Soms denk ik weleens dat men hier denkt dat we met een wereldteam te maken hebben
het zijn talenten die goed afwisselen met belachelijk slecht (helaas)
Ajax speelde niet goed, een paar haalde zijn niveau maar een paar (belangrijke) spelers zeker niet.
Dolberg isal 2 maanden compleet zoek. Cassierra is niet veel beter dus laat Dolberg maar staan.
Het geluk van een slechte backup.
Ziyech was er niet vandaag
Younes zijn vizier ligt al maanden in de prullenbak
de rest speelt op een 6je.
daarnaast zit er NIKS op de bank om iets te forceren
als je dan in een koud polen op een knollenveld een bagger slechte wedstrijd speelt waar je een doelpunt wordt ontnomen en je voor de rest flets een 0-0 speelt.
Til ik er niet zo zwaar aan.
zie bijna nooit 'mooie' uitwedstrijden van Ajax (UEFA)
zeker niet in het Oostblok..
thuis afronden en op naar volgende ronde. deze snel vergeten

het zijn talenten die goed afwisselen met belachelijk slecht (helaas)
Ajax speelde niet goed, een paar haalde zijn niveau maar een paar (belangrijke) spelers zeker niet.
Dolberg isal 2 maanden compleet zoek. Cassierra is niet veel beter dus laat Dolberg maar staan.
Het geluk van een slechte backup.
Ziyech was er niet vandaag
Younes zijn vizier ligt al maanden in de prullenbak
de rest speelt op een 6je.
daarnaast zit er NIKS op de bank om iets te forceren
als je dan in een koud polen op een knollenveld een bagger slechte wedstrijd speelt waar je een doelpunt wordt ontnomen en je voor de rest flets een 0-0 speelt.
Til ik er niet zo zwaar aan.
zie bijna nooit 'mooie' uitwedstrijden van Ajax (UEFA)
zeker niet in het Oostblok..
thuis afronden en op naar volgende ronde. deze snel vergeten
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
RiedewaldAlexander schreef:Het is wachten tot het moment dat de competitie definitief in het voordeel van Feyenoord wordt beslist. Ik verwacht zondag al, als Ajax niet wint in Arnhem.

Ja dat is echt een verademing...

geen ziyech, geen schone...
welk middenveld wil jij dan? de kinderen uit jong Ajax?

en dan piepen dat Feyenoord kampioen wordt........
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
En daar gaat het natuurlijk om.Alexander schreef: Irriteer me ook aan dat verongelijkte hoofd van hem.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Je hebt je niet gestoord aan het onophoudelijke onnodige balverlies? Waar m.n. Ziyech - eens met Alex - in uitblonk. De terugspeelballen van Tete, Viergever die zomaar een bal in de voet van de tegenstander schoof. Sinkgraven net buiten de 16 buitenkantje voet, of een bal zonder druk over de zijlijn plaatst. Traoré deed maar wat. Op een gegeven moment gaat ie iemand uitspelen bij de eigen 16: balverlies. Dolberg was in dromenland, wedstrijd ging aan hem voorbij. Schöne was ook slordig. En Sanchez doet steeds braveheart, wil overal op het veld brandjes blussen. En is dus steeds uit positie, eens met Bert.999 schreef:Vond het allemaal wel meevallen, het enige verwijt dat ik heb is het ontzettend slap inschieten van de kansen die AJAX kreeg.Daar zit dan helemaal geen power achter ..
M.a.w.: een compleet gebrek aan onderlinge afstemming, communicatie, speldiscipline. Technisch was het belabberd. Tactisch had Ajax geen antwoord op Legia in de 2e helft. En Legia is écht slecht he. Echt heel zwak.
Onana was prima. Klaassen sober en degelijk. Klaassen is als speler veruit de meest rijpe van dit team. En dat rommelaar Younes in zo'n rommelige wedstrijd voor zijn doen aardig speelt is misschien geen toeval. Werk aan de winkel voor Bosz: niveau van Ajax is na de winterstop echt te laag. Gaat 'm zo niet worden.
Prima uitslag in een heksenketel. Ging behoorlijk tekeer op de tribunes. Veld was ook kut wat het spel niet beter maakte
Grootste kansen voor legia kwamen door individuele fouten van onze ajacieden.
1e helft was ajax echt goed, 2e helft daalde het niveau, met name door vele balverlies van ziyech, klaasen en traore.
De wissel van kluivert begreep ik wel, hij laat nogal makkelijk zijn mannetje lopen. (zie de vrije trap van legia vlak na zijn invallen) Onze vriend schone was nogal boos op hem geloof ik :-).
prima uitslag, thuis afmaken en dan hopen op een mooie loting, bilbao of schalke bijvoobeeld
Grootste kansen voor legia kwamen door individuele fouten van onze ajacieden.
1e helft was ajax echt goed, 2e helft daalde het niveau, met name door vele balverlies van ziyech, klaasen en traore.
De wissel van kluivert begreep ik wel, hij laat nogal makkelijk zijn mannetje lopen. (zie de vrije trap van legia vlak na zijn invallen) Onze vriend schone was nogal boos op hem geloof ik :-).
prima uitslag, thuis afmaken en dan hopen op een mooie loting, bilbao of schalke bijvoobeeld
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
@ Wimpey: Snap wat je bedoelt maar zo beroerd is dat Legia niet. Scoren zeven keer tegen Real en Dortmund en eindigen boven Sporting Lissabon.
IK GELOOF!!!!!!
Denk dat Ajax eruit gaat volgende week, met een luizig 1-1 gelijkspelletje. Legia is slecht, maar had gisteren alsnog 3 hele grote kansen. Volgende week moet Ajax komen en krijgen ze ruimte in de counter.
Eens met Wimpey. Klaassen is by far de beste speler bij Ajax. Ongelofelijk dat er mensen zijn die kritisch op hem zijn. Natuurlijk is Klaassen geen Ronald de Boer, maar die jongen haalt constant een relatief hoog niveau.wimpey schreef:
Onana was prima. Klaassen sober en degelijk. Klaassen is als speler veruit de meest rijpe van dit team. En dat rommelaar Younes in zo'n rommelige wedstrijd voor zijn doen aardig speelt is misschien geen toeval. Werk aan de winkel voor Bosz: niveau van Ajax is na de winterstop echt te laag. Gaat 'm zo niet worden.
Alexander schreef:Eens met Wimpey. Klaassen is by far de beste speler bij Ajax. Ongelofelijk dat er mensen zijn die kritisch op hem zijn. Natuurlijk is Klaassen geen Ronald de Boer, maar die jongen haalt constant een relatief hoog niveau.wimpey schreef:
Extra knap als je bedenkt wie er naast hem staan op het middenveld en als je de voorhoede bekijkt.
Alexander schreef:Alexander schreef:Eens met Wimpey. Klaassen is by far de beste speler bij Ajax. Ongelofelijk dat er mensen zijn die kritisch op hem zijn. Natuurlijk is Klaassen geen Ronald de Boer, maar die jongen haalt constant een relatief hoog niveau.wimpey schreef:
Extra knap als je bedenkt wie er naast hem staan op het middenveld en als je de voorhoede bekijkt.
eerder extra makkelijk als de rest niet presteert
Nee, ik heb me alleen gestoord aan de niet gegeven goal en het ontzettend slap inschieten van al die kansen die AJAX kreeg.En Dolberg zijn kans.Oja en aan het veld, man man wat stroperig is/was dat .. Of het genoeg is dit 0 - 0 weet ik niet,, maar dat zien we volgende week wel weer ...wimpey schreef:Je hebt je niet gestoord aan het onophoudelijke onnodige balverlies? Waar m.n. Ziyech - eens met Alex - in uitblonk. De terugspeelballen van Tete, Viergever die zomaar een bal in de voet van de tegenstander schoof. Sinkgraven net buiten de 16 buitenkantje voet, of een bal zonder druk over de zijlijn plaatst. Traoré deed maar wat. Op een gegeven moment gaat ie iemand uitspelen bij de eigen 16: balverlies. Dolberg was in dromenland, wedstrijd ging aan hem voorbij. Schöne was ook slordig. En Sanchez doet steeds braveheart, wil overal op het veld brandjes blussen. En is dus steeds uit positie, eens met Bert.999 schreef:Vond het allemaal wel meevallen, het enige verwijt dat ik heb is het ontzettend slap inschieten van de kansen die AJAX kreeg.Daar zit dan helemaal geen power achter ..
M.a.w.: een compleet gebrek aan onderlinge afstemming, communicatie, speldiscipline. Technisch was het belabberd. Tactisch had Ajax geen antwoord op Legia in de 2e helft. En Legia is écht slecht he. Echt heel zwak.
Blij met de punten ...
En aan de slordige passing diverse keren.999 schreef:Nee, ik heb me alleen gestoord aan de niet gegeven goal en het ontzettend slap inschieten van al die kansen die AJAX kreeg.En Dolberg zijn kans.Oja en aan het veld, man man wat stroperig is/was dat ...
Ook op een vrij slecht veld moet je traptechniek meer dan afdoende zijn om, als je Ziyech of Schöne of Traoré heet gewoon nog een aantal erg goede passes te geven, hoor. Daarvan waren er echt veel te weinig.
Nou inderdaad, de passing.. 

Theo van Doesburg - Ritme van een Russische dans
Vind het helemaal geen gunstige uitslag. Bij iedere goal die Legia maakt moeten wij er 2 maken. En zo makkelijk scoren we niet. Vond die spits die erin kwam ook een stuk gevaarlijker dan Necid. Als die straks start en met die gevaarlijke Belg op het middenveld dan moet ik maar zien dat we de 0 houden.WP_LeGeNd schreef:Wedstrijd niet gezien, maar 0-0 in een Europese uitwedstrijd is toch gewoon redelijk gunstig. We hoeven thuis alleen maar te winnen...
Tuurlijk niet.Trab schreef:Vind het helemaal geen gunstige uitslag. Bij iedere goal die Legia maakt moeten wij er 2 maken.WP_LeGeNd schreef:Wedstrijd niet gezien, maar 0-0 in een Europese uitwedstrijd is toch gewoon redelijk gunstig. We hoeven thuis alleen maar te winnen...
Wanneer zij er 3 maken, moet Ajax er 4 maken. Geen 6.
Het lijkt me, in theorie dan, een simpele opdracht. Je moet gewoon één doelpunt meer maken dan je tegenstander.
Dat is gelukkig niet helemaal waar.Trab schreef: Bij iedere goal die Legia maakt moeten wij er 2 maken.
I think I lost my fucking headache
Jullie snappen wat ik bedoelLucaS schreef:Dat is gelukkig niet helemaal waar.Trab schreef: Bij iedere goal die Legia maakt moeten wij er 2 maken.

Dat zou toch moeten kunnen. Het is me een raadsel hoe deze ploeg tegen Real gelijk heeft kunnen spelen
I think I lost my fucking headache
Was wel te verklaren.LucaS schreef:Dat zou toch moeten kunnen. Het is me een raadsel hoe deze ploeg tegen Real gelijk heeft kunnen spelen
Kijk maar naar het moment waarop die wedstrijd gespeeld is, naar wat toen de stand in de groep was en wat het scoreverloop was.
Real Madrid nam het die avond niet serieus genoeg. Boden na afloop ook excuses aan de toeschouwers aan voor deze wedstrijd.
Voor de fans in Warschau was het top natuurlijk, zo'n 4-4.