Toptalent naar Franse begrippen was gisteren veel te sterk voor Baffa. Toptalent naar Nederlandse begrippen speelt in de JL.
Moderator: mods
De oefeninterland tussen Nederland en Frankrijk die in een 2-3 nederlaag eindigde was ook een pijnlijke, zelfs een beschamende vertoning voor Nederland.wimpey schreef:Heb je dat nog steeds niet in smiezen dan?![]()
Toptalent naar Franse begrippen was gisteren veel te sterk voor Baffa. Toptalent naar Nederlandse begrippen speelt in de JL.
De Ligt en Dolberg zijn de toptalenten.Peter schreef: Ik merk dat we lovend zijn over onze 'toptalenten' van Jong Ajax, maar dat moeten we dus eigenlijk allemaal in flink perspectief zetten.
Hij is natuurlijk een uitzondering die ook nog eens een uitzonderlijke wedstrijd speelde. Logisch.Lionel schreef:Maar is Veratti de uitzondering of de regel? Snap je punt verder wel.
Handelingssnelheid. Voetballen in beweging. Rendement.Cruijff schreef: Op welke onderdelen dan?
Waarom zouden Europese topclubs 18 jarige talenten niet kopen? En op de leeftijd van 24 zijn ze al lang weg natuurlijk. Dan zit voor sommige spelers hun halve carrière er al op bijna!Peter schreef:Clubs waar jongens van 18-24 spelen die qua niveau veel verder zijn dan onze 18-24 jarigen. We roepen in Nederland dat de Eredivisie verworden is tot een competitie van grote talenten, maar ik heb steeds meer het idee dat het echte talent juist niet in Nederland rondhuppelt.
Die was gewoon Messi, niet het type dat opstaat als het moeilijk wordt.Lionel schreef:Wat was er met Messi?
zeux schreef:Hoppa! Robben.
Younes, let je op? Zo doe je dat met naar binnen dribbelen én zuiver schieten.
Pak slaag. In de PL zal hij toch zeker top 3 moeten eindigen, lijkt me. Anders: end of an era, I suppose?wimpey schreef:Zou bijna denken dat Wenger de controle over de kleedkamer kwijt is.