Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League
Die nummer 3 van PSG is een openbaring. Kende die gozer niet. Vergelijk de 2 achterhoedes en de tussenstand is meteen verklaard. Zit zoveel meer energie en power in PSG. Ik hoop op 5-0.
Ander soort voetbal. Niet te vergelijken dus.
Barça maakt het zichzelf zo ongelooflijk moeilijk.
Sergi Roberto dievan rechtsbuiten speelt waardoor Draxler steeds vrij staat. Simpel balverlies en Sergi Roberto staat verkeerd.
Klaar. 4-0
Barça maakt het zichzelf zo ongelooflijk moeilijk.
Sergi Roberto dievan rechtsbuiten speelt waardoor Draxler steeds vrij staat. Simpel balverlies en Sergi Roberto staat verkeerd.
Klaar. 4-0
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Jeetje zeg 4-0!
Yes yes yes yes! Slachtpartij!
Wat een run van Meunier weer!

Wat een run van Meunier weer!
Very nice goal.
Barcelona wordt hier compleet te kakken gezet. 'Dressed down' heet dat toch?
Barcelona wordt hier compleet te kakken gezet. 'Dressed down' heet dat toch?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Er voetbalt maar een ploeg, Rishi.Lionel schreef:Ander soort voetbal. Niet te vergelijken.
Dat zat er een tijdje aan te komen .. Verdedigend is het 3 keer niks , zeker met al die blessures.Zal wel niet langs duren voordat ze de trainer er uit wippen denk ik zo ...
Blij met de punten ...
Tactisch heel slecht van die Luis. Waarom na de 2-0 niet gokken op een paar opvliegingen voorin ende hopen dat je thuis beter voetbalt.
IK GELOOF!!!!!!
Massaal mekkeren om een kaart voor de tegenstander lukt nog wel. Je zou denken dat ze dat in zo'n veegpartij achterwege zouden laten.
Achterin en op het middenveld missen ze gewoon kwaliteit. Een spits die een bal wat langer vast kan houden is ook geen overbodige luxe.
Dat mekkeren viel wel mee, verdiende zegen.Dit gaat niet meer lukken, trainer is met zijn laatste wedstrijden bezig schat ik zo in ... 

Blij met de punten ...
Heeft Frank de Boer nou ook een make-over gehad of heeft hij vooral zijn haar anders gecoiffeerd?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mt thought exactly, zeux. Hij heeft defo meer haar. Kwam weinig van 'm qua analyse. Tandje erbij, mentaliteit hoorde ik in de rust. Uh huh.
Schrok me rot ... 

Laatst gewijzigd door 999 op wo feb 15, 2017 10:58 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Go Ahead? Je bent zeker in de war met ADO!wimpey schreef:Prachtig dit! Dat Baffa lijkt Go Ahead wel. Verliezen ieder duel. PSG op alle fronten beter. Di Maria kon net aannemen, draaien en de bal inkrullen. Zonder weerstand. R u watching, LVG?

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- InnerHarbour
Niets van gezien maar.....
InnerHarbour schreef:Wat ik leuk zou vinden
Manchester City
Real Madrid
Dortmund
Arsenal
FC Porto
Atlético Madrid
Paris Saint-Germain
Sevilla
YNWA
Ja je loopt voor 8 uit 8 nog aardig op schema.
Toen Frank nog actief trainer was liet hij dat ijdele gedrag aan Ronald over, maar nu met zeeën van vrije tijd heeft ie een paar keer in de spiegel gekeken (en zich gek laten praten door z'n broer) en is hij toch aan het plastisch knutselen geslagen.

Klopt, hij heeft er haartjes (en botox?) bij laten zetten.zeux schreef:Heeft Frank de Boer nou ook een make-over gehad of heeft hij vooral zijn haar anders gecoiffeerd?
Toen Frank nog actief trainer was liet hij dat ijdele gedrag aan Ronald over, maar nu met zeeën van vrije tijd heeft ie een paar keer in de spiegel gekeken (en zich gek laten praten door z'n broer) en is hij toch aan het plastisch knutselen geslagen.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Verratti was goed he? Hij heerste op het middenveld. Absolute wereldtop. We klagen wel eens over jeugdigheid van de Eredivisie, en over de gehele linie klopt het natuurlijk ook, maar zo'n Verratti is dus 2-3 maanden ouder dan Klaassen en Ziyech he. Wat zegt dat dan? Nou, dat de kwaliteit van de jeugd hier in Nederland wat overdreven wordt. Zo'n Frenkie de Jong en Nouri zijn bijna 20 en mogen ruiken aan Ajax-1. Marquinhos en Verratti maakten toen de overstap naar PSG of waren er al basisspeler. Nkunku, Rabiot en Kimpembe maakten toen ook hun minuten als talent bij PSG en speelden gisteren ook, in meer of mindere mate, een belangrijke rol in het oprollen van Barca. Vijf jongens van 19-24 jaar oud....
Leuk dat Barcelona een keer pakkie heeft gehad, jammer dat het PSG was die dat uitdeelde.
Ik verwacht dit jaar geen Spaanse CL winnaar. Ik hoop dat een club uit het rijtje Napoli, Monaco of Juventus er met de beker vandoor gaat.
Ik verwacht dit jaar geen Spaanse CL winnaar. Ik hoop dat een club uit het rijtje Napoli, Monaco of Juventus er met de beker vandoor gaat.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Monaco vind ik echt een leuke ploeg. Zal me niks verbazen als die worden leeggetrokken aan het eind van het jaar.
IK GELOOF!!!!!!
-
Om met dat laatste te beginnen:ben ik het mee eens.Verratti was goed he? Hij heerste op het middenveld. Absolute wereldtop. We klagen wel eens over jeugdigheid van de Eredivisie, en over de gehele linie klopt het natuurlijk ook, maar zo'n Verratti is dus 2-3 maanden ouder dan Klaassen en Ziyech he. Wat zegt dat dan? Nou, dat de kwaliteit van de jeugd hier in Nederland wat overdreven wordt
Wat de rest betreft? Die jonge Verrati zou bij Ajax qua leeftijd wel de op drie na oudste zijn.
Traore, Sanchez, Dolberg en Onana zijn jonger dan de jongste speler van PSG (Kimpembe)
De gemiddelde leeftijd van PSG was gisteren 25,3, dat is gemiddeld drie jaar ouder dan bij Ajax.
Leeftijd alleen zegt niet alles, kijk ook eens naar de bedragen die betaald zijn door PSG. Zou Ajax niet beter voetballen met Marquinhos, Kurzawa, Verrati en Draxler, om vier jonge spelers die volgens mij zijn gekocht, te noemen. Kimpebe is volgens mij eigen kweek.
Ik heb de indruk dat als Ajax oudere spelers als Cavani had kunnen kopen, Ajax ook sterker zou zijn geweest, trainen met oudere spelers maakt de jeugd sterker, spelers die ervaren zijn raken niet in paniek als ze tegen De Graafschap moeten en kampioen kunnen worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Verratti was zeeeer goed maar ik vond Matuidi toch wel echt de beste. Was echt overal. Wat een beest.
IK GELOOF!!!!!!
Yep. Nederland loopt hopeloos achter.Peter schreef:Verratti was goed he? Hij heerste op het middenveld. Absolute wereldtop. We klagen wel eens over jeugdigheid van de Eredivisie, en over de gehele linie klopt het natuurlijk ook, maar zo'n Verratti is dus 2-3 maanden ouder dan Klaassen en Ziyech he. Wat zegt dat dan? Nou, dat de kwaliteit van de jeugd hier in Nederland wat overdreven wordt. Zo'n Frenkie de Jong en Nouri zijn bijna 20 en mogen ruiken aan Ajax-1. Marquinhos en Verratti maakten toen de overstap naar PSG of waren er al basisspeler. Nkunku, Rabiot en Kimpembe maakten toen ook hun minuten als talent bij PSG en speelden gisteren ook, in meer of mindere mate, een belangrijke rol in het oprollen van Barca. Vijf jongens van 19-24 jaar oud....
Wat de wedstrijd van gisteren betreft, het was niet eens een wedstrijd. Matchfixing!

Op welke onderdelen dan?Yopii schreef:Yep. Nederland loopt hopeloos achter.Peter schreef:Nkunku, Rabiot en Kimpembe maakten toen ook hun minuten als talent bij PSG en speelden gisteren ook, in meer of mindere mate, een belangrijke rol in het oprollen van Barca. Vijf jongens van 19-24 jaar oud....