Karma is a bitchInnerHarbour schreef:Firminio heeft van het gerecht een boete gekregen van 20.000 pond en een jaar intrekking van zijn rijbewijs.
En speciaal voor Ray:![]()
The 25-year-old has also been reprimanded internally by the club, but won’t be taken out of contention.
“The player has been disciplined by the club for his actions and reminded of his responsibilities for the present and the future,” Liverpool declared.
“The nature of this action will remain private, however it does not impact on his availability for selection in matches.
“The club considers this to be an isolated incident, and a rare lapse in judgement and professionalism.
“We will work with the player to further educate him on the dangers associated with drink driving specifically.”
Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Niet verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik ben er blij mee.
YNWA
- InnerHarbour
Firmino heeft meer punten op zijn rijbewijs dan pool in 2017 

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Winstpercentage van Moyes bij United na 51 wedstrijden is hoger dan dat van Klopp bij Liverpool na 51 wedstrijden, las ik.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Goh niemand met een bijgoocheme opmerking na gisteren, i wonder why. 

YNWA
Hebben verdient gewonnen ... Wel een beetje een off-day van de Spurs .. En ondanks de verdiende overwinning was het niet bijzonder aan beide kanten.Overigens, dat ge-ren doet wel pijn aan je ogen IH, af en toe heb je het idee naar een veredeld Feyenoord te zitten kijken ... 

Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Gefeliciteerd! Niet gezien. Maar 2-0 is netjes.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Gaat wel vreemd, 11 wedstrijden in januari en nu niks tot 27 februari. Ze hebben vrij gekregen tot woensdag en dan neemt Klopp ze mee naar La Manga voor een kleinweekje zon. Een pre-season
noemt hij het dus weinig aan het zwembad liggen. 

YNWA
Ik ben altijd wel voorstander van dit soort intermezzo's. Even de batterij opladen, beter weer en gewoon sowieso even naar een andere omgeving gaan werkt vaak heel verfrissend.InnerHarbour schreef:Gaat wel vreemd, 11 wedstrijden in januari en nu niks tot 27 februari. Ze hebben vrij gekregen tot woensdag en dan neemt Klopp ze mee naar La Manga voor een kleinweekje zon. Een pre-seasonnoemt hij het dus weinig aan het zwembad liggen.
Nu de berichten in de krant even afwachten wie daar onder invloed achter het stuur gaan kruipen, welke Liverpool speler straks vast zit voor het betasten van een minderjarig meisje en welke Reds er aan de drugs gaan..InnerHarbour schreef:......naar La Manga voor een kleinweekje zon. Een pre-seasonnoemt hij het dus weinig aan het zwembad liggen.

Wijnaldum speelt zich goed in de kijkert. 8 punten is niet onmogelijk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Als wij alleen tegen het rechter rijtje zouden spelen hadden wij een kans
maar er zitten ook wedstrijden tegen de mindere goden bij dus nee dat gaat hen niet worden. Top 4 was aan het begin het doel en meer zit er nog niet in, we hebben in de eerste drie maanden wat mogen dromen, die zijn inmiddels voorbij.
BTW, Wijnaldum heeft Can uit het elftal gespeeld ja, bovendien wil die niet of in ieder geval moeilijk verlengen, niet vreemd opkijken als die deze zomer vervangen wordt.

BTW, Wijnaldum heeft Can uit het elftal gespeeld ja, bovendien wil die niet of in ieder geval moeilijk verlengen, niet vreemd opkijken als die deze zomer vervangen wordt.
YNWA
- InnerHarbour
Als hij niet geblesseerd is, is hij wel ziek, zo snel mogelijk verkopen deze zomer!

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Matchday! LFC heeft 17 dagen rust gehad, spelers 4 dagen vrij, trainingskamp in Spanje, geen extra blessures opgelopen. Leicester heeft drie wedstrijden gespeeld en zijn trainer ontslagen. Willen die spelers zich extra bewijzen of speelt Liverpool ze zoals op Anfield van de mat? Ik ben er niet gerust op.
Aanvang 9 uur, live op Sky 1 en Ziggo.
Aanvang 9 uur, live op Sky 1 en Ziggo.

YNWA
Is het gezellig in je eentje hier, IH? 

- InnerHarbour
- InnerHarbour
Mmmmmm, nu blijkt dat Henderson vrijdag een blessure heeft opgelopen aan zijn voet op de training, Louven nog niet fit? Lucas en Kalvan op hun plaats? We hebben echt een kwalitatief te kleine selectie. 

YNWA
HahahahhahaArthur schreef:Is het gezellig in je eentje hier, IH?
IK GELOOF!!!!!!