Het kost net even wat meer tijd dan een tripje naar pak hem beet Volendam uit maar wat een straf voor onze Thijs.

Moderator: mods
ahhahahahahahahahInnerHarbour schreef:Wordt 3-1 voor Roda.Een bevlogen spelend elftal vol nieuwelingen die zich voor de trainer willen bewijzen.
Hahahaha.Wouter schreef:Pas maar op. Straks krijg je van dat smerige Engelse bier van die chagrijnige Hagenees.
Ik, gek?Lionel schreef:Haha jij bent gek.
Tja, de hele wereld is gek. En ik ben (ook) de wereld dus de gekte zit idd wel in meLionel schreef:Haha jij bent gek. Jij kwam met een chocomel op de proppen hè.. krijg je eigenlijk twee biertjes!
EenWouter schreef:Pas maar op. Straks krijg je van dat smerige Engelse bier van die chagrijnige Hagenees.
Gatver..InnerHarbour schreef:EenWouter schreef:Pas maar op. Straks krijg je van dat smerige Engelse bier van die chagrijnige Hagenees.
Lekker hoor.
Lekker!elliquido schreef:Gatver..InnerHarbour schreef:EenWouter schreef:Pas maar op. Straks krijg je van dat smerige Engelse bier van die chagrijnige Hagenees.
Lekker hoor.
Nee, Ajax wint.Wouter schreef:Nou, als ik Cruijff was, zou ik hopen op 8-0 voor Roda.
Als je kijkt naar de eerste minuten dan inderdaad999 schreef:Gewoon winnen, zelfs als dat met een draak van een wedstrijd moet gebeuren ..