Moderator: mods
Waarom niet? Dat is bepaald niet vergezocht. Je reinste competitievervalsing.999 schreef:Die dag minder rust maakt het verschil echt niet ...
Zelfs Barbara de Loor is vele malen aantrekkelijker.LucaS schreef:Mooi dat smaken zo verschilen, anders zouden jullie allemaal achter mijn vrouw aanzitten.
Ik ben het met Wimpey eens, aantrekkelijke vrouw, die Serena
Hup Nadal!
Ik vermoed dat dit echt zijn laatste was. Het zou mooi zijn als hij de twintig haalt, maar dat lijkt me echt niet.Sandro_Calaaabro schreef:Grappig feitje wel dat Sampras zijn laatste GS won als 17e geplaatst. Federer was hier ook 17e geplaatst. Maar of het zijn laatste GS winst was, valt nog te bezien.
Nishioka zorgt ondanks 1-6 en 2-5 achterstand voor stunt in Indian Wells
De Japanner Yoshihito Nishioka heeft in de nacht van maandag op dinsdag voor een stunt gezorgd in de derde ronde van Masterstoernooi van Indian Wells door na een schier kansloze achterstand de als dertiende geplaatste Tomas Berdych uit te schakelen.
De 21-jarige Nishioka stond met 1-6 en 2-5 achter, maar won toch nog: 1-6, 7-6 (5) en 6-4.
Berdych leek op een simpele overwinning af te stevenen bij het prestigieuze toernooi in Californië toen hij zijn tegenstander twee keer op rij brak in de tweede set. Bij een 5-3 voorsprong kreeg de Tsjech een matchpoint op zijn de opslag van zijn opponent, maar die wist hij niet te benutten.
Nishioka, als 'lucky loser' toegevoegd aan het hoofdtoernooi, dwong een tiebreak af en trok daarin de stand weer gelijk. In de derde set sloeg de Japanner op zijn tweede matchpoint toe.