Mitchell Dijks
Moderator: mods
- Giacomo Puccini
Re: Mitchell Dijks
Wat zonde zeg. Maarliefst 4 miljoen voor een matige linksback, de kans dat zo'n bedrag nog eens geboden wordt lijkt me nihil.
Ajax!
we hebben niemand anders, hadden we er wel een back up, was de deal rond (denk ik)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Jammer dat hij niet verkocht is of jammer dat hij blijft? Of zeg ik nu twee keer hetzelfde? 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dijks kunnen we missen als kiespijn. Riedewald zou het niet slechter doen als invaller voor Sinkgraven.
De markt is helemaal gek geworden. Noem me een idioot, maar ik heb 't voorgevoel dat hij over 6, 12 of 18 maanden tegen een nog een grotere som vertrekt.Giacomo Puccini schreef:Wat zonde zeg. Maarliefst 4 miljoen voor een matige linksback, de kans dat zo'n bedrag nog eens geboden wordt lijkt me nihil.
Terwijl ie er inderdaad écht geen zak van kan.

Hij is wel een typische PL speler natuurlijk, dus het zal me niets verbazen...
spelers als v. Aanholt doen het daar ook goed en is straks 17M waard, terwijl die er ook geen kloot van kan.
spelers als v. Aanholt doen het daar ook goed en is straks 17M waard, terwijl die er ook geen kloot van kan.
Precies.WP_LeGeNd schreef:Hij is wel een typische PL speler natuurlijk, dus het zal me niets verbazen...
En Overmars heeft inmiddels wel een record wat betreft verkopen....
Wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan Norwich City, volgens Mike Verweij.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Wat heeft Ajax hier precies aan...?
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Ajaciedjuh
Bos ziet dus niks in hem. Riedewald als backup!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Er blijft weinig over van de spelers waar De Boer op bouwde.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Kostenbesparing. Bosz wil hem niet inzetten en nu krijgt Ajax hier een vorm van compensatie voor. Dijks kan daar even rondkijken en als hij het ziet zitten gaat hij er aan het einde van het seizoen alsnog heen.De Dominee schreef:Wat heeft Ajax hier precies aan...?
Ik gun 't hem wel. Die jongen heeft niet het niveau om Ajax beter te maken maar hij heeft altijd zijn best gedaan.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Zou het verhuur van Dijks niet ook te maken hebben dat ze ruimte in het salarisbudget willen maken!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Kosten besparen lijkt me toch het laatste waar Ajax mee bezig zou moeten zijn. We hebben voor 70 mln verkocht en voor 20 gekocht oid.Marillion schreef:Kostenbesparing. Bosz wil hem niet inzetten en nu krijgt Ajax hier een vorm van compensatie voor. Dijks kan daar even rondkijken en als hij het ziet zitten gaat hij er aan het einde van het seizoen alsnog heen.De Dominee schreef:Wat heeft Ajax hier precies aan...?
Ik gun 't hem wel. Die jongen heeft niet het niveau om Ajax beter te maken maar hij heeft altijd zijn best gedaan.
Onverklaarbaar dit.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
Ook als je geld over hebt, is het verstandig om aan kostenbesparing te doen als dat zo uitkomt. Tegelijkertijd zou er dan wel een goede vervanger voor El Ghazi gehaald moeten worden, vind ik. En dan begrijp ik Ajax ook wel dat ze daar niet blind 2 of 3 miljoen teveel voor gaan betalen. Maar als puntje bij paaltje komt, zou Ajax bij een verschil van 2 a 3 miljoen tussen vraag en aanbod niet moeilijk moeten doen in deze situatie. We gaan het zien. Ik weer niet hoeveel realistische opties er nog zijn. Denk zelf dat er niks meer komt...
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Hij kan zich nu prima in de kijker spelen en wellicht een mooie transfer verdienen naar Sheffield united oid.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ook als het niets oplevert is het een goed idee om een dergelijke speler uit te huren. Weet je in ieder geval zeker dat je trainer niet in de verleiding komt om hem op te stellen.
Precies.Arthur schreef:Ook als het niets oplevert is het een goed idee om een dergelijke speler uit te huren. Weet je in ieder geval zeker dat je trainer niet in de verleiding komt om hem op te stellen.
Probleem is dat iedereen met ook maar enige kijk op voetbal Dijks volstrekt ongeschikt vindt maar ook een aardige jongen die goed zijn best doet.
Als hij er simpelweg niet is, kun je hem ook niet opstellen, moet je wellicht wat creatiever met spelers gaan schuiven maar wellicht komt straks Kenny Téte wanneer hij nodig is aan de linkerkant terecht of iemand anders aan de linkerkant en Téte in het centrum.
Haha nou noem je met Tete nou net iemand die nog minder gepresteerd heeft dan Dijks... nutteloze speler, waarschijnlijk de volgende die gedumpt gaat worden!Cruijff schreef:Precies.Arthur schreef:Ook als het niets oplevert is het een goed idee om een dergelijke speler uit te huren. Weet je in ieder geval zeker dat je trainer niet in de verleiding komt om hem op te stellen.
Probleem is dat iedereen met ook maar enige kijk op voetbal Dijks volstrekt ongeschikt vindt maar ook een aardige jongen die goed zijn best doet.
Als hij er simpelweg niet is, kun je hem ook niet opstellen, moet je wellicht wat creatiever met spelers gaan schuiven maar wellicht komt straks Kenny Téte wanneer hij nodig is aan de linkerkant terecht of iemand anders aan de linkerkant en Téte in het centrum.
Haha.WP_LeGeNd schreef:Haha nou noem je met Tete nou net iemand die nog minder gepresteerd heeft dan Dijks... nutteloze speler, waarschijnlijk de volgende die gedumpt gaat worden!Cruijff schreef:
wellicht moet je met spelers gaan schuiven maar wellicht komt straks Kenny Téte wanneer hij nodig is aan de linkerkant terecht of iemand anders aan de linkerkant en Téte in het centrum.

Jij was altijd best een fan van Dijks hé, in de wedstrijdtopics nadat hij net debuteerde.
Ikzelf had ook positieve gedachten toen hij vriendschappelijk tegen Celtic mee had gedaan en in de JC Schaal tegen PSV.
Maar van tientallen kilometers afstand kun je zien dat Tete in ieder geval stevig kan verdedigen.
Verdedigen, koppen, voorzetten geven... schieten... Dijks kan het allemaal niet, vanaf Australië of Nieuw-Zeeland is dat te zien.
Nee Dijks is niet geweldig, maar Tete brengt aanvallend nog minder. Verdedigend is het aardig, maar het is geen wonder dat 2 trainers meer in een gemaakte rechtsback als Veltman zien dan in Tete...
Tete is ondertussen ook al 21 hoor, dus echt al talent af!
Tete is ondertussen ook al 21 hoor, dus echt al talent af!
Tete komt te kort voor Back positie. verdedigend prima aanvallend erg pover
Internationaal wordt er nog meer eisen aan een back gesteld dan in NL.
als hij niet snel ergens in het centrum kan spelen, wordt het moeilijk voor em.
Internationaal wordt er nog meer eisen aan een back gesteld dan in NL.
als hij niet snel ergens in het centrum kan spelen, wordt het moeilijk voor em.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
De (één na) laatste keer dat Tete een basisplekkie scoorde ie wel een doelpunt.WP_LeGeNd schreef:Nee Dijks is niet geweldig, maar Tete brengt aanvallend nog minder
Wanneer scoort Dijks?
Verder wel met eens dat beiden flinke 'incompleetheden' hebben, hoor. Roeien met de riemen die je hebt noemt men dat in de Nederlandse taal.