Ajax - ADO Den Haag 29-1-2017
Moderator: mods
Re: Ajax - ADO Den Haag 29-1-2017
Irriteer me weer aan Younes. Nooit eens een keer raken. Altijd die one trick pony actie naar binnen gevolgd door balverlies.
- InnerHarbour
Wisselen gaat mij ook te ver maar hij maakt wel veel slechte keuzes en echt scherp voor de goal vind ik hem niet in deze eerste helft. Ik weet dat hij jouw kindje iswimpey schreef:Verder alles goed?Toppie schreef:Dolberg wisselen voor Cass

YNWA
- InnerHarbour
Tijd geleden dat ik niet na een kwartier uit verveling wat anders ben gaan doen bij een wedstrijd van Ajax.
YNWA
-
Dit is juist een wedstrijd voor hem om aan zijn vertrouwen te werken dmv een doelpunt. Younes wordt inderdaad vermoeiend...
Alleen van spanning helemaal geen sprake.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
InnerHarbour schreef:Wisselen gaat mij ook te ver maar hij maakt wel veel slechte keuzes en echt scherp voor de goal vind ik hem niet in deze eerste helft. Ik weet dat hij jouw kindje iswimpey schreef:Verder alles goed?Toppie schreef:Dolberg wisselen voor Cassmaar er valt genoeg op hem aan te merken tot nu toe.
Bal aanname is niks niet scherp en is te laconiek en staat te wachten op de bus wat voor rendement is dit voor een spits 0
Je ziet hoe ie de 1-0 voorbereid, de paal raakt, makkelijk wegdraait bij verdedigers. Z'n 2e touch is momenteel wat minder, maar talent druipt er vanaf. Vergelijk hem voor de gein eens met Dost, Luuk, Janssen. Of Origi en Sturridge.InnerHarbour schreef: Wisselen gaat mij ook te ver maar hij maakt wel veel slechte keuzes en echt scherp voor de goal vind ik hem niet in deze eerste helft. Ik weet dat hij jouw kindje ismaar er valt genoeg op hem aan te merken tot nu toe.

Ergo: niet in topvorm, maar hij is continu aanspeelbaar. Maar Ajax is erg afhankelijk van het scorend vermogen van de middenvelders. Daarom moet er ook per sé een buitenspeler bij. Onbegrijpelijk dat die Overmars al die miljoenen binnen schraapt en er maar niet in slaagt om een directe versterking te presenteren. Met Younes en Kluivert 'speel' je niet kampioen hoor.
van mij hoeft een wedstrijd tegen een degradatie kandidaat niet spannend te zijn, dit moet ouderwets galleryplay zijn en gelukkig is dat ook zo... heerlijk om naar te kijken dit!
- InnerHarbour
Ado heeft moeite met Scheveningen, stelt geen ruk voor.Sandro_Calaaabro schreef:Alleen van spanning helemaal geen sprake.
BTW, als die mini-Kluivert zich door ontwikkeld weet ik over een jaar nog een aardige club in het buitenland voor hem.

YNWA
Neuhj, uiteraard hoeft dat niet. Maar dat maakt het voor mij nou niet direct een wedstrijd waarbij ik op het puntje van m'n stoel zit. Maar goed, dat weet je van tevoren. Maak er dan maar 6-0 van met een hattrick van Kluivert.WP_LeGeNd schreef:van mij hoeft een wedstrijd tegen een degradatie kandidaat niet spannend te zijn, dit moet ouderwets galleryplay zijn en gelukkig is dat ook zo... heerlijk om naar te kijken dit!
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Even aan het doelsaldo werken. Er worden veel foute keuzes gemaakt maar er wordt ook erg snel gespeeld en dat kan dit Ado niet hebben.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik denk dat we nog minimaal 2 doelpunten zullen zien in de 2e helft, ik hoop ook op meer...Sandro_Calaaabro schreef:Neuhj, uiteraard hoeft dat niet. Maar dat maakt het voor mij nou niet direct een wedstrijd waarbij ik op het puntje van m'n stoel zit. Maar goed, dat weet je van tevoren. Maak er dan maar 6-0 van met een hattrick van Kluivert.WP_LeGeNd schreef:van mij hoeft een wedstrijd tegen een degradatie kandidaat niet spannend te zijn, dit moet ouderwets galleryplay zijn en gelukkig is dat ook zo... heerlijk om naar te kijken dit!
Ik zeg gooi de Ligt en Frenkie er straks nog maar ff in...
- InnerHarbour
Mmmmmm, ben juist bang dat het tempo omlaag gaat en dat ik na een kwartier afhaak.
YNWA
- Ajaciedjuh
Had al 4-0 moeten staan, gezien de kansen en natuurlijk een paar keer pech.
Dolberg speelt prima. Hij heeft een goaltje nodig.
Dolberg speelt prima. Hij heeft een goaltje nodig.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
dat was geen buitenspel hoor in de 1e minuut...
Flutspits. Zo'n omhaal moet erin.999 schreef:Zit um ook niet mee .. paal .. lat ..

tja soms zijn ze mooier als ze op de lat uiteenspatten!
Wat een aanfluiting, die Nijhuis. Wat een spast.
Oh Oh Oh Onana!
Nijhuis wat een eikel .. eerst niet willen fluiten ..
Blij met de punten ...
Morgen bij de KNVB de Nijhuis momentjes

Die Nijhuis is geschift. Als dat geen rood is.