Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Aankopen SUGGESTIES
Nou, nou. Cerny, Younes, Clement hebben ook de kwaliteit (nog?) niet en Kluivert komt net een uurtje kijken. Er wordt wel heel snel 'geleund' op krachten die er ook niet zijn. Cerny heeft dit jaar ook nog geen goed half uurtje gemaakt bijvoorbeeld.
Peter schreef:Nou, nou. Cerny, Younes, Clement hebben ook de kwaliteit (nog?) niet en Kluivert komt net een uurtje kijken. Er wordt wel heel snel 'geleund' op krachten die er ook niet zijn. Cerny heeft dit jaar ook nog geen goed half uurtje gemaakt bijvoorbeeld.
Inderdaad. En Clement is nog een poosje geblesseerd en moet het daarna nog allemaal laten zien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Younes (komt tekort)elliquido schreef:We hebben youness, cerny, Traore, kluivert , Clement voor de buitenposities. Aeg voegde niets meer toe. Strik erom.
Geld investeren in een topper, of anders niet.
Cerny (geblesseerd en laat vooralsnog vooral zien het niveau niet te hebben)
Traore (afwezig, presteert een krappe voldoende en is gehuurd)
Kluivert (17 jaar oud, Jong Ajax is voor hem het beste)
Clement (nooit bijzonder talent geweest, hooguit nuttig. Geblesseerd en heeft nog niets laten zien)
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.
- Giacomo Puccini
Als je eerlijk en volledig wil zijn, dan dien je El Ghazi aan het rijtje met tekortkomers toe te voegen. Daarom laat ik er geen traan om. Ik was ook enthousiast bij zijn debuut en eerste wedstrijden, zag volop potentie, maar 2,5 jaar later moet ik helaas concluderen dat hij zich 0,0 heeft ontwikkeld. Dan wordt het tijd om de kans te geven aan de volgende lichting jonge talenten (Kluivert en Cerny) in de hoop dat zij zich wel doorontwikkelen. Zo werkt het in een topsportklimaat.
Ajax!
Ik snap ook niet waarom iedereen zo rouwig is om het vertrek van AEG. Geflopt na zijn blessure. Van enige diepgang kon je hem de afgelopen maanden ook niet betrappen. Stel dan Kluivert lekker op.
IK GELOOF!!!!!!
Helaas zelfde verhaal Fischer...
-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt er dus op dat Ajax helemaal niks haalt deze transferperiode, ze moeten zich de ballen uit hun broek schamen.
Overmars is volstrekt onbekwaam voor zijn functie, maar dat was voor iedereen wel al helder denk ik.
Tuurlijk.Alexander schreef:Overmars is volstrekt onbekwaam voor zijn functie, maar dat was voor iedereen wel al helder denk ik.

Want Onana, Milik, Dolberg, Cillessen en Moisander, dat was allemaal niets?

- Jinne
- Site Admin
Hoeveel goals en assists zijn we kwijt met Gudelj, Bazoer en AEG? Is toch wel op 1 hand te tellen?
Met de meeste miljoenen al binnen voor Portugal is het wel slecht dat er nog niks gehaald is.
Met de meeste miljoenen al binnen voor Portugal is het wel slecht dat er nog niks gehaald is.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ajax heeft dit seizoen voor meer dan 70 miljoen verkocht en voor ongeveer 20 miljoen gekocht
I think I lost my fucking headache
Nog vier dagen te gaan. Spannie!!!Jinne schreef:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Een topper halen, en anders doorgaan met de jonkies. Straks is Traore weer terug, dan staat de voorhoede er gewoon weer.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Giacomo Puccini
Ik ga er vanuit dat Overmars nog 1 a 2 versterkingen haalt. Mocht dit niet zo zijn en mocht Ajax vervolgens geen kampioen worden, dan is het m.i. exit Overmars.brigade zuid schreef:Het lijkt er dus op dat Ajax helemaal niks haalt deze transferperiode, ze moeten zich de ballen uit hun broek schamen.
Ajax!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
elliquido schreef:Een topper halen, en anders doorgaan met de jonkies. Straks is Traore weer terug, dan staat de voorhoede er gewoon weer.
Pff mag lekker blijven, waar hij nu is of direct door terug naar Chelsea.. Hij was nog slechter en is simpelweg geen buitenspeler..
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Heeft hij geen contract verlenging gehad dan ?Giacomo Puccini schreef:Ik ga er vanuit dat Overmars nog 1 a 2 versterkingen haalt. Mocht dit niet zo zijn en mocht Ajax vervolgens geen kampioen worden, dan is het m.i. exit Overmars.brigade zuid schreef:Het lijkt er dus op dat Ajax helemaal niks haalt deze transferperiode, ze moeten zich de ballen uit hun broek schamen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Laten we eerst maar eens afwachten, wat er de komende dagen gebeurd.
Positief is dat Ajax aan het doorselecteren is en dat ze inzetten op het hogere segment. En dat is ook meteen de grootse uitdaging: hebben ze daar überhaupt kans!?
Maar ik heb liever dat ze niks kopen, dan weer breedte investeringen. Geef dan de jeugd maar de kans.
Positief is dat Ajax aan het doorselecteren is en dat ze inzetten op het hogere segment. En dat is ook meteen de grootse uitdaging: hebben ze daar überhaupt kans!?
Maar ik heb liever dat ze niks kopen, dan weer breedte investeringen. Geef dan de jeugd maar de kans.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
tja helaas moeten we dan wel constateren dat dit jaar een tussenjaar gaat worden!
Ajax neemt in ieder geval een risico. Door een aantal spelers te laten vertrekken is de groep kleiner geworden. Dat zou best goed kunnen gaan maar we worden wel kwetsbaar bij blessures en schorsingen. Bosz heeft immers minder opties over en zal sneller een beroep moeten doen op jonge spelers. Dat kan soms wat moois opleveren maar het wil ook wel eens tegenzitten met de ontwikkeling van een talent.
Ik ben er zeker niet voor om dan maar weer een paar middelmatige spelers te halen. Alleen was ik iets voorzichtiger geweest met het verkopen van spelers als Bazoer en El Ghazi omdat ik denk dat je die nog wel eens nodig had kunnen hebben in de loop van dit seizoen.
Hopelijk pakken die jonge gasten het goed op als we een beroep op ze moeten doen en staan we straks weer met de schaal in onze handen. Het is wel weer eens tijd namelijk.
Ik ben er zeker niet voor om dan maar weer een paar middelmatige spelers te halen. Alleen was ik iets voorzichtiger geweest met het verkopen van spelers als Bazoer en El Ghazi omdat ik denk dat je die nog wel eens nodig had kunnen hebben in de loop van dit seizoen.
Hopelijk pakken die jonge gasten het goed op als we een beroep op ze moeten doen en staan we straks weer met de schaal in onze handen. Het is wel weer eens tijd namelijk.
Nil volentibus arduum
-
Als ik zie wat Overmars voor -best wel gemankeerde- Ajacieden aan koopsommen binnenhaalt, zal er geen enkele bestuurder of aandeelhouder zijn die hem naar huis stuurt.Giacomo Puccini schreef:Ik ga er vanuit dat Overmars nog 1 a 2 versterkingen haalt. Mocht dit niet zo zijn en mocht Ajax vervolgens geen kampioen worden, dan is het m.i. exit Overmars.brigade zuid schreef:Het lijkt er dus op dat Ajax helemaal niks haalt deze transferperiode, ze moeten zich de ballen uit hun broek schamen.
Dat lijkt me ook niet. Bazoer, Gudelj, Antonucci, AEG. 3 reserves en een talentje voor 30 M. Dijks had 4 M opgeleverd. Cillessen, Milik en Fischer ook goed tot extreem goed verkocht.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Als ik zie wat Overmars voor -best wel gemankeerde- Ajacieden aan koopsommen binnenhaalt, zal er geen enkele bestuurder of aandeelhouder zijn die hem naar huis stuurt.
En passant prima vervangers en leuker spel.
De kwalificatie bankzitter is iets te veel eer voor Gudelj. Zelfs dat kon hij niet.
Alleen El Ghazi vind ik een gok. Vwb Bazoer ben ik wel gecharmeerd van De Jong en Vd Beek.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Dat is onderdeel van de incompetentie, al die aankopen op de valreep. Ik snap best dat buitenkansjes zich vaak op het einde van de transfertermijn voordoen en dat onderhandelingen uit kunnen lopen. Maar goed aankoopbeleid kenmerkt zich ook door rust, gewoon soepel afwikkelen van de transfers waarbij de speler graag naar Ajax wil en de club bereid is om hem voor de juiste plaats te laten gaan.Ajaciedjuh schreef:Laten we eerst maar eens afwachten, wat er de komende dagen gebeurd.
Zo'n trainingskamp is er niet voor niks, daar wil je de nieuwe spelers bij hebben. In de zomer is het nog veel belangrijker, want dan moeten er voorrondes gewonnen worden. Als je dan op het allerlaatst nog eens een keer met koerswijzigingen en nieuwe spelers aan komt zetten is de voorbereiding verre van optimaal. Ajax hoeft ook helemaal niet te wachten tot er wat verkocht is.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ja ja leuke verhalen allemaal maar met 120 miljoen op de bank geen versterkingen ben je m.i als een amateuristisch clubje bezig zonder ambitie dus geen idee wat de visie is