Tennis
Moderator: mods
Re: Tennis
Hij wil daar zelf overigens niks van weten.
http://www.nu.nl/tennis/4401462/djokovi ... r-was.html
Ik heb het niet gezien, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat hij normaal nooit van Istomin zou verliezen. Hij zal dus vast iets achter houden.
http://www.nu.nl/tennis/4401462/djokovi ... r-was.html
Ik heb het niet gezien, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat hij normaal nooit van Istomin zou verliezen. Hij zal dus vast iets achter houden.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Murray er ook uit. Nou Federer, dit is je kans.
En Federer is door. Wat een kans nu. Ik zou het geweldig vinden.
Van mij mogen Serena en Federer winnen. For old times sake.
Federer had toch ook vijf sets nodig. Hij is er absoluut nog niet. Maar het zou uiteraard geweldig zijn als hij nog één keer een grandslam zou winnen.
Het lijkt zo onderhand op een wisseling van de wacht. De suprematie van Djokovic, Nadal, Federer en Murray is niet meer zo duidelijk als in de afgelopen jaren. Dat is maar goed ook want hoewel de onderlinge duels regelmatig sensationeel goed waren is het voor de spanning wel prettig als er ook eens wat andere spelers winnen.
Het lijkt zo onderhand op een wisseling van de wacht. De suprematie van Djokovic, Nadal, Federer en Murray is niet meer zo duidelijk als in de afgelopen jaren. Dat is maar goed ook want hoewel de onderlinge duels regelmatig sensationeel goed waren is het voor de spanning wel prettig als er ook eens wat andere spelers winnen.
Nil volentibus arduum
-
Zo heel veel andere jonge talenten bonken nog niet op de deur; Pouille en Kyrgios misschien. Je zou zeggen dat dit weer kansen zou geven voor Nederlandse spelers, maar na de ongewoon sterke generatie Krajicek c.s.speelt het Nederlandse tennis zich helaas af in de marge.
Dit was wel de nummer vijf van de wereld die hij versloeg. Dan mag dat ook best lastig gaan.Marillion schreef:Federer had toch ook vijf sets nodig. Hij is er absoluut nog niet. Maar het zou uiteraard geweldig zijn als hij nog één keer een grandslam zou winnen.
De hoogst geplaatste speler die nog over is is Raonic. Die moet wel z'n achtste finale nog winnen. Zou hij een grandslam kunnen winnen? Zou me wel verbazen, maar ik geef hem een kans.
Dan heb je Wawrinka nog. Die kan uiteraard grandslams winnen, maar is duidelijk nog niet in zijn beste doen. En we hebben Nadal. Nooit uitvlakken, maar ik zie het eerlijk gezegd niet gebeuren. De andere acht spelers die nog over zijn zie ik geen kans maken.
Gaël Monfils (Fra,6)
Roberto Bautista (Spa,13)
Dominic Thiem (Oos,8)
David Goffin (Bel,11)
Grigor Dimitrov (Bul,15)
Denis Istomin (Oez)
Jo-Wilfried Tsonga (Fra,12)
Mischa Zverev (Dui)
Wie van de twee Zverevs is er nou beter (in potentie)? En zijn het broers?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ja zijn broers. Alexander is het talent maar Mischa laat ineens ook van zich horen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Raonic is wat mij betreft de grote favoriet, hoor. Wint zijn potjes relatief eenvoudig (behoudens een inzinking vandaag).
Federer is niet constant genoeg om die titel binnen te halen denk ik. Moet wel zeggen dat dit z'n grootste kans nog is, hoor. Tegen Berdych was het buitengewoon goed ook.
Federer is niet constant genoeg om die titel binnen te halen denk ik. Moet wel zeggen dat dit z'n grootste kans nog is, hoor. Tegen Berdych was het buitengewoon goed ook.
Head to head tegen Raonic is ook fors in het voordeel van Federer: 9-3.
De laatste twee keer won Raonic. Dat dan weer wel.
De laatste twee keer won Raonic. Dat dan weer wel.
Wel leuk om naar te kijken. Maar een nummer 6 van de wereld, waarvan je zeker weet dat hij nooit een grandslam gaat winnen. Bij welke sport is dat nog meer? Super mondiaal.Lionel schreef:Die Monfils, geniale punten met echt domme fouten.
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
1e set Nadal. Wat staat-ie te meppen zeg! Laat Raonic aardig de hoeken zien... 

-
- AT Toto winner 15/16
Het lijkt erop dat we weer een ouderwetse Federer - Nadal finale krijgen.
Hup Nadal!
Hup Nadal!

Federer van 2-0 voor naar 2-2 tegen Stan 'bierbuik' Wawrinka. Federeren en vijfsetters gaan niet goed samen. Ik vrees het ergste voor hem.
Mochten Fed en Rafa de finale halen dan zou de klok zo tien jaar terug gezet worden naar hun hoogtijdagen, net zoals de Williams zussen.
Als Federer hier te titel wint komt hij op 18-14 in Grand Slams tegen Nadal en gaat het moeilijk worden om 'm nog te passeren. Pakt Nadal de titel dan is het 17-15 en met Roland Garros in het vooruitzicht kan hij misschien nog dichterbij kruipen.
Mochten Fed en Rafa de finale halen dan zou de klok zo tien jaar terug gezet worden naar hun hoogtijdagen, net zoals de Williams zussen.
Als Federer hier te titel wint komt hij op 18-14 in Grand Slams tegen Nadal en gaat het moeilijk worden om 'm nog te passeren. Pakt Nadal de titel dan is het 17-15 en met Roland Garros in het vooruitzicht kan hij misschien nog dichterbij kruipen.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Nadal heeft de eerste set gepakt tegen Dimitrov. Dimitrov nu wel een break voor in de tweede set.
Federer-Nadal zou een leuke finale zijn. Maar Federer tegen 'Baby-Federer' is ook bijzonder.
Federer-Nadal zou een leuke finale zijn. Maar Federer tegen 'Baby-Federer' is ook bijzonder.
Ik neem aan dat, ondanks dat Nadal echt weer de baas is, ze nu nog steeds aan het tennissen zijn.
Op welke zender?
Op welke zender?
Ik zie dit niet op Ziggo... niet op FOX Sports, niet bij de BBC en ook al niet bij de NOS... 

Thanks, Lucas!
Ik heb mijn Ziggo decoder weer mooi een stukje achteruit kunnen zetten, loop ik mooi een minuut of 25 op jullie achter en kom er dus nu net in aan het einde van de 3e set!

Ik heb mijn Ziggo decoder weer mooi een stukje achteruit kunnen zetten, loop ik mooi een minuut of 25 op jullie achter en kom er dus nu net in aan het einde van de 3e set!