Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
Denk dat Ajax wel een serieuze kandidaat had maar zat te wachten op verkoop AEG.
Dat is nu gebeurd, dus kunnen ze spijkers met koppen slaan.
.....dat hoop ik tenminste....
Dat is nu gebeurd, dus kunnen ze spijkers met koppen slaan.
.....dat hoop ik tenminste....
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
lijkt me zo en zo moeilijk scouten op buitenspelers.
Ik zie ze op youtube dus niet representatief maar alle acties en/of doelpunten ontstaan vanuit counters, snelheid of afstandschoten.
Terwijl Ajax bijna nooit ruimte heeft. Pingelen, man voorbij en voorzet op je voorhoofd dat wil ik terug zien op die youtube filmpjes. Niet rennen, rennen, rennen in de ruimte en diagonaal inschieten. Want zo'n situatie is sporadisch bij Ajax.
vanuit die gedachte zie ik het meest in die Dudu (Palmeiras) die toont meeste dribbel skills op youtube
(voor zover dat wat zegt over iemand...)
Ik zie ze op youtube dus niet representatief maar alle acties en/of doelpunten ontstaan vanuit counters, snelheid of afstandschoten.
Terwijl Ajax bijna nooit ruimte heeft. Pingelen, man voorbij en voorzet op je voorhoofd dat wil ik terug zien op die youtube filmpjes. Niet rennen, rennen, rennen in de ruimte en diagonaal inschieten. Want zo'n situatie is sporadisch bij Ajax.
vanuit die gedachte zie ik het meest in die Dudu (Palmeiras) die toont meeste dribbel skills op youtube
(voor zover dat wat zegt over iemand...)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Everton Felipe is geblesseerd. Dus nu zal Ajax wel doorschakelen naar een andere optie.
Lees net die tweet. Je zit te wachten op het bericht van Ajax dat we het met de huidige selectie moeten doen.
Als ik YouTube Scout op de Everton Felipe, dan moet ik erg denken aan Rosales... totaal ongeschikt voor het Ajax spel!
Moise Kean aan Ajax gelinkt dus (TuttoMercatoWeb). Lijkt me stug met Raiola als zaakwaarnemer...La strategia di Raiola: subito all’Ajax, poi in una big
Non c’è accordo sulle cifre, Raiola potrebbe decidere di portare Kean all’estero. Arsenal, Manchester City ma soprattutto Ajax restano alla finestra. Con i lancieri Raiola ha un canale privilegiato da tempo immemore: dovesse naufragare la trattativa per il rinnovo con la Juve, l’intenzione di Raiola è di portare il giovanissimo Kean all’Ajax, farlo crescere, giocare e maturare per poi rivenderlo a peso d’oro ad una big europea. Toccherà a Marotta far saltare il piano e trattenerlo a Torino.
- peter
Lijkt mij ook stug, want die jongen is een echte spits.
Deleufeo ofzo? Jonge Spanjaard van Everton lees ik hier en daar.
IK GELOOF!!!!!!
Deulofeu, misschien op huurbasis, maar ik denk niet dat we die kunnen kopen.
Wel een typische Ajax buitenspeler (komt uit de barca opleiding) speler met een geweldige dribbel en een aardige voorzet. Tja zou een droomaankoop zijn, maar ga er van uit dat hij onhaalbaar is
Wel een typische Ajax buitenspeler (komt uit de barca opleiding) speler met een geweldige dribbel en een aardige voorzet. Tja zou een droomaankoop zijn, maar ga er van uit dat hij onhaalbaar is
Zou inderdaad op huurbasis zijn, maar Milan heeft ook interesse om hem te huren.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Tja,
even youtube gecheckt en deze buitenspeler doet wat een buitenspeler moet doen, assists geven.
maar lijkt me een onhaalbare jongen.
speelt ie niet vaak bij Everton dat hij genoemd wordt?
even youtube gecheckt en deze buitenspeler doet wat een buitenspeler moet doen, assists geven.
maar lijkt me een onhaalbare jongen.
speelt ie niet vaak bij Everton dat hij genoemd wordt?
Lorenzo Ebecilio is transfervrij..... Ze zullen toch niet daarop uitkomen...
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Nee. Dan moet hij eerst zijn kampioensschaphorloge maar terug geven. 
http://www.ad.nl/eredivisie/ebecilio-ve ... ~a1b8557f/

http://www.ad.nl/eredivisie/ebecilio-ve ... ~a1b8557f/
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- Ajaciedjuh
Volgens mij is dat juist het probleem: Everton wil niet verhuren, maar verkopen.Duke schreef:Zou inderdaad op huurbasis zijn, maar Milan heeft ook interesse om hem te huren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Is er niet een ander probleem? Hij voetbalt liever in Engeland, Italië of Spanje voor een salaris dat hij gewend is?Ajaciedjuh schreef:Volgens mij is dat juist het probleem: Everton wil niet verhuren, maar verkopen.Duke schreef:Zou inderdaad op huurbasis zijn, maar Milan heeft ook interesse om hem te huren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
Dat denk ik ook. Op die leeftijd ga je niet 'terug naar start om bij Ajax te beginnen'. Die jongens kiezen dan toch vaak voor het zijpad. Financieel prima en bij genoeg speeltijd wellicht weer de kans om een stapje te maken.
- Ajaciedjuh
Zeker, maar het ging over de interpretatie van het oorspronkelijke bericht. Everton wil hem niet verhuren, alleen verkopen. Voor Ajax zal hij niet meer haalbaar zijn vanwege zijn salaris.Demosthenes schreef:Is er niet een ander probleem? Hij voetbalt liever in Engeland, Italië of Spanje voor een salaris dat hij gewend is?Ajaciedjuh schreef:Volgens mij is dat juist het probleem: Everton wil niet verhuren, maar verkopen.Duke schreef:Zou inderdaad op huurbasis zijn, maar Milan heeft ook interesse om hem te huren.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
In de tijd dat Cuenca bij Ajax speelde, werd zijn naam ook veelvuldig genoemd, niet zozeer dat hij naar Ajax zou komen, maar wel als 'bijna de nieuwe Messi.' Het is niet geworden wat van hem werd verwacht, maar Ajax? Nee.Voor Ajax zal hij niet meer haalbaar zijn vanwege zijn salaris.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Snap niet dat Ajax überhaupt energie zou steken in een PL-speler die aan de profielschets van Deulofeu voldoet.Peter schreef:Dat denk ik ook. Op die leeftijd ga je niet 'terug naar start om bij Ajax te beginnen'. Die jongens kiezen dan toch vaak voor het zijpad. Financieel prima en bij genoeg speeltijd wellicht weer de kans om een stapje te maken.
Ajax moet zich richten op jeugdspelers, prospects in de eredivisie die Ajax als tussenstap zien en jong talent dat in 'voetbalontwikkelingslanden' speelt (nog geen miljonair dus).
volgens AS is de vervanger van AEG in de maak.
https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... FhEtymt.97
dan lees je het stukje en staat er: omdat AEG mag gaan, Ajax hem pas laat gaan als er een vervanger is, concluderen wij dat het bijna rond is met de vervanger
oftewel: clickbait...
Stel het is waar, dan is het waarschijnlijk die David Neres à 20mio
op de youtube loopt die gozer zich wel erg vaak vast hoor. eigenlijk een Younes 2.
https://www.youtube.com/watch?v=BiIacBAp5Lo
dit zijn de hoogtepunten, hoe vaak hij hier niet vast loopt of uiteindelijk een slechte pass geeft,
.... aan de andere kant,
als al deze hoogtepunten uit 8 wedstrijden komen (aantal officiële wedstrijden) dan is hij steengoed
https://www.ajaxshowtime.com/article/ho ... FhEtymt.97
dan lees je het stukje en staat er: omdat AEG mag gaan, Ajax hem pas laat gaan als er een vervanger is, concluderen wij dat het bijna rond is met de vervanger

oftewel: clickbait...
Stel het is waar, dan is het waarschijnlijk die David Neres à 20mio
op de youtube loopt die gozer zich wel erg vaak vast hoor. eigenlijk een Younes 2.
https://www.youtube.com/watch?v=BiIacBAp5Lo
dit zijn de hoogtepunten, hoe vaak hij hier niet vast loopt of uiteindelijk een slechte pass geeft,
.... aan de andere kant,
als al deze hoogtepunten uit 8 wedstrijden komen (aantal officiële wedstrijden) dan is hij steengoed

- peter
Ja, dit is totaal geen nieuws inderdaad.
- Ajaciedjuh
Pavon in de zomer naar Ajax? Las ergens dat hij nu geblesseerd was en dat dit eigenlijk optie 1 was.
http://www.tuttomercatoweb.com/europa/e ... oca-929301
http://www.tuttomercatoweb.com/europa/e ... oca-929301
http://www.apurogol.net/2017/01/estudia ... recto.html
Afgelopen zondag deed Pavon gewoon mee met Boca Juniors.
Deze speler is onhaalbaar, lijkt me.
Lijkt me ook, maar goed dromen mag!
Dat lijkt me ook. Aan knip en plaksites en wannabe-insiders geen gebrek.Yopii schreef:http://www.apurogol.net/2017/01/estudia ... recto.html