Al moet ik eerlijkheidshalve zeggen dat je een favoriet in de AL en de NL kan hebben.
Moderator: mods
Zoals de manager van de Indians in de postseason. :-)InnerHarbour schreef:Het enige verschil is de DH en die bestaat pas sinds 1973. Werd ingevoerd alleen in de AL en niet eens unaniem. De eigenaren van de NL teams moesten er niets van hebben. Zelf ben ik er een groot voorstander van, op de eerste plaats hebben pitchers weinig te zoeken op de thuisplaat en ten tweede wordt het gebruikt door de NL managers om oneindig, lijkt het wel van pitcher te wisselen. Duurt en duurt maar.
Tering zit die Pujols nog bij jullie, volgens mij is die met dat vette contract ook gelijk gestopt met slaan, kan mij niet herinneren dat die ook maar 1 goede wedstrijd tegen de O's heeft gespeeld. Ik weet niet wie jullie GM is maar ik hoef hem in Baltimore nooit te zien.Dubbel schreef:Trouwens weer 26,4M aan jaarsalaris voor Hamilton die niet eens meer bij ons speelt en 26,0M voor een Pujols die vorige maand onder het mes ging en waarvan je op zijn leeftijd nog maar moet afwachten hoe hij hersteld. Zucht.
Dat denk ik dus echt. En zo werkt het volgens mij al jaren in Anaheim. Arte Moreno is de goede Tsaar omringd door valse adviseurs.InnerHarbour schreef:Godallemachtig wat een contract wist niet dat het zo erg was. Wat denk je zou die GM gewoon 10% van hem krijgen.
Bij de Mets houd ik mijn hart vast voor Cespedes. Vier jaar voor 110 miljoen. Niet zo buitenzinnig als Pujols, maar er is serieus risico dat hij die 110 nooit gaat waarmaken en in 2019 een molensteen wordt.Dubbel schreef:Dat denk ik dus echt. En zo werkt het volgens mij al jaren in Anaheim. Arte Moreno is de goede Tsaar omringd door valse adviseurs.InnerHarbour schreef:Godallemachtig wat een contract wist niet dat het zo erg was. Wat denk je zou die GM gewoon 10% van hem krijgen.
Bovenaan de mlb lijst van albatros contracten:
1. Albert Pujols, 1B
10 years, $240M (2012-21)
Guaranteed left: $165M
Surplus value: minus 15.7 wins
Albert is wel een van onze beste hitters, het niet zo dat ie er niks van kan. Maar met het geld voor hem en Hamilton kun je zoveel doen daar wordt je eng van.
Oh jullie wisselen ook regelmatig van GM, altijd een slecht teken, geen continuïteit. Twee jaar geleden begon Toronto aan Dan Duquette te trekken nou dan moet je niet bij onze eigenaar komen Angelos zette gelijk zijn hakken in het zand en helemaal gaat die niet weg, die heeft nog een prima contract. Angelos gaat gewoon procederen hoor en dat is een straatvechter, zoek die naam maar eens op.Dubbel schreef:40 HR okay, maar wel met een OBP van net aan 300... het is met hem nooit in buurt gekomen van wat je had gehoopt. Het plan was om in zijn eerste 5 contractjaren een gooi te doen naar de titel. Dan zou de 5 jaar erna te verteren zijn geweest. Die GM is Reagins, weet niet of hij nog ergens werkt. Dipoto haalde Ham. Sinds een jaar is Eppler de GM.
2017 bounce back year!Dubbel schreef:O ja Trumbo, die hebben we van de hand gedaan voor twee modale pitchers. Dipoto is nu trouwens GM in Seattle en doet het voor hun doen niet gek. Het lijkt soms wel of spelers in Anaheim tekenen, mooi huis betrekken in Huntington Beach of zo en dan denken van 'hier heb ik het allemaal voor gedaan, laat ik vooral genieten'. En er is ook geen fanatiek publiek dat ze opjut zodat ze ver wegzakken.
Mismanagement ar work
2016
Josh Hamilton $26.41M Has not played 0.0 WAR
Albert Pujols $25.0M .249/.316/.421 (103 OPS+), 21 HR, 89 RBI +0.6 WAR
C.J. Wilson $20.5M Has not played (injured) 0.0 WAR
Jered Weaver $20.4M 8-10, 5.32 ERA (75 ERA+), 1.50 WHIP -0.2 WAR
Zo ben jij er toch ook terecht gekomen.Dubbel schreef: Het lijkt soms wel of spelers in Anaheim tekenen, mooi huis betrekken in Huntington Beach of zo en dan denken van 'hier heb ik het allemaal voor gedaan, laat ik vooral genieten'.
All those big money contracts cost the team high draft picks in 2012 and 2013. The Angels did not have a first or second round pick in 2012 due to the Pujols and Wilson signings, and they didn't have a first round pick in 2013 either due to the Hamilton signing. That's three high draft picks surrendered as free agent compensation in a short period of time. It's close to impossible to build a respectable farm system without first (and second) round picks.
Even when the Angels have had a first round pick, they haven't exactly knocked it out of the park in the draft. Since taking Trout in the first round in the 2009 draft, the Halos have drafted and developed two regulars: Kole Calhoun (eighth round in 2010) and C.J. Cron (first round in 2011). That's it. It's no surprise then that the Angels fired scouting director Ric Wilson earlier this month (08/2016). Their drafts have been wholly unproductive.
Not only are the Angels bad at the big league level, but they also have what is widely considered the very worst farm system in baseball. Before the season Baseball Prospectus said the Halos "lack anything with even remote projection to impact talent" in the system. ESPN's Keith Law called it "by far the worst system I've ever seen."