Daar zijn Klaassen en Veltman heel belangrijk.wimpey schreef:Bij edsv staat het ook 4-1.![]()
Ajax staat lekker te beuken trouwens.

Moderator: mods
Daar zijn Klaassen en Veltman heel belangrijk.wimpey schreef:Bij edsv staat het ook 4-1.![]()
Ajax staat lekker te beuken trouwens.
Ja zo ken ik er nog wel eentje, hadden we met 5 - 1 verloren dan kwam de " het is maar een oefenwedstrijd " uit jou hoedAjaciedjuh schreef:Och het ligt altijd aan de tegenstander als Ajax wel een prima wedstrijd speelt. Het is de nr 2 van Duitsland en ook met een paar spelers die niet spelen, nog een prima ploeg. We doen net alsof de Nederlandse top bovenin zou meedraaien in de Bundesliga.
RB werd afgetroefd op der eigen kracht: afjagen en drukzetten. Daarnaast slaagde Ajax er wel in om regelmatig onder de druk uit te spelen.
Klaassen, Schöne, Veltman trekken de vorm door. De talenten Onana, Sinkgraven (nieuwe positie), Sánchez en Dolberg zich prima ontwikkelen. Als dan ook nog de flankspelers Younes en in iets mindere mate El Ghazi prima speelden, dan kan het wat worden.
Neemt niet weg dat we kwaliteit op de vleugels erbij nodig hebben. Ook Huntelaar zou ik toejuichen, mits hij op het 2e plan zou willen fungeren. Prima stand-in voor Dolberg en pinchhitter. Er komen steeds meer geluiden dat hij de stap in de zomer maakt, maar ik hoop een half jaartje eerder.