Je kan ook zeggen dat aangetoond is dat het voetbal zodanig geëvalueerd is en iedereen conditioneel en tactisch zodanig is dat het tijd wordt voor 10 tegen 10 o.i.d. om het spel aantrekkelijker te maken.
Moderator: mods
Iemand met de nick "Iniesta" lijkt mij niet helemaal objectief in dit soort gevallen.Iniesta schreef:Ramos er gewoon af te sturen.
Lionel schreef:Bij deze bied ik alvast mijn excuses aan voor Umtiti.
Slaat nergens op.
Lionel schreef:Moeten ze hem voor schorsen. Aduriz had rood verdiend. Ergens snap ik dan het theater wel.
Nog een die onderdeel van het probleem is.Raymon schreef:Hij krijgt toch gewoon een klap met de arm van de tegenstander? Misschien valt hij wat opvallend, maar er is natuurlijk wel gewoon een slaande beweging.
Tja, als hij niet valt dan doet de scheids er ook niets aan. Mijn trainer zei ook altijd dat als je werd geraakt er voor te zorgen dat de scheids wist dat je werd geraakt. Hoe dan ook, er is toch een slaande beweging en contact? Of vind jij van niet?InnerHarbour schreef:Nog een die onderdeel van het probleem is.Raymon schreef:Hij krijgt toch gewoon een klap met de arm van de tegenstander? Misschien valt hij wat opvallend, maar er is natuurlijk wel gewoon een slaande beweging.