Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Jup. Toch een beetje trots op onze twee Belgen en Eriksen. Die leverde twee mooie bananenvoorzet assists af.
De Spurs stijgen met superstip van 5 naar 3.
De Spurs stijgen met superstip van 5 naar 3.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Wordt een mooie tweede helft van de competitie, met ManU (6de) op vijf punten van Liverpool (2de) en tien punten van koploper Chelsea.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Eriksen blijft toch een fijne speler he. En passant brengt ie de spanning in de PL weer flink terug. 

Geweldige speler. Leuk dat Dele ze erin kopt. Maar dat waren bijna niet te missen kansen. Perfecte opvolger voor Iniesta.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Hull stelt de Portugees Marco Silva als nieuwe trainer aan, de zoveelste bussenplaatser in de PL. 

YNWA
Dat je daar met 16 vingers in je neus niet van wint.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
Ja Sandro, je snapt het weer eens niet, je kan die jongens ook in éénkeer uitschakelen maar sociaal als Liverpool is gunnen we ze nog een keer een uitverkocht huis, en dan schakelen we ze uit. 
Ik leer je wel even hoe je een zwakker verhaal sterker maak hoor.

Ik leer je wel even hoe je een zwakker verhaal sterker maak hoor.

YNWA
Ik vind het een sterk verhaal 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
En daarna janken dat het zo'n vol programma is...InnerHarbour schreef:Ja Sandro, je snapt het weer eens niet, je kan die jongens ook in éénkeer uitschakelen maar sociaal als Liverpool is gunnen we ze nog een keer een uitverkocht huis, en dan schakelen we ze uit.![]()
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Rot eens lekker op de Boer, er lopen al veel te veel Italianen en Portugezen met hun verwerpelijke voetbalopvattingen in de PL rond, jij en je boringvoetbal blijven maar lekker weg.
Frank de Boer hoopt volgend seizoen in Engeland aan de slag te gaan"Engeland lijkt me het leukst. Ook qua taal, dan heb je toch de minste aanpassing nodig", zegt De Boer tegen het AD. "China? Mwoah. De Bundesliga is mooi. Spanje trekt me ook."
YNWA
Liverpool zou een mooie club voor hem zijn. 

- InnerHarbour
FA klaagt Manchester City aan voor niet nakomen antidopingregels
De Engelse voetbalbond FA heeft Manchester City aangeklaagd, omdat de club zich niet zou hebben gehouden aan de procedures in het antidopingreglement. De huidige nummer vier van de Premier League heeft de FA niet of onvoldoende geïnformeerd over de zogenoemde 'whereabouts' van de spelers, zo meldt de bond woensdag. Clubs zijn verplicht om de FA op de hoogte te brengen van onder meer de verblijfadressen van spelers en de tijdstippen van trainingsessies. Op die manier kunnen spelers te allen tijde getest worden op doping.
Volgens de BBC heeft City onlangs het trainingsschema aangepast, maar is de club dat vergeten door te geven aan de Engelse voetbalbond. Manchester City heeft tot 19 januari om te reageren op de aanklacht. De ploeg van manager Josep Guardiola staat momenteel op de vierde plek in de Premier League met zeven punten achterstand op koploper Chelsea.
Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Nog zo'n weggooier die niet langer meer wenst te spelen, een contract tot 2021 tekenen en nu wegwillen. Ik zei het toen die kleine kut het bij Liverpool flikte en ik zeg het nu weer, dat hij zijn poot maar op 6 plaatsen mag breken.

YNWA
- InnerHarbour
Niet verwonderlijk dat die hoerenclub zich meld voor die weggooier.

Chelsea meldt zich voor Payet
Dimitri Payet heeft te kennen gegeven niet meer voor West Ham United uit te willen komen. Chelsea laat zich dat geen twee keer zeggen, en heeft zich volgens The Sun gemeld voor de Franse middenvelder. The Blues zouden aanvankelijk geïnteresseerd zijn in Arturo Vidal van Bayern München, maar nu die aankoop niet door lijkt te gaan, heeft Chelsea-coach Antonio Conte zijn zinnen gezet op Payet.
West Ham-trainer Slaven Bilic lijkt echter niet al te happig om zijn Franse sterspeler te verkopen. Eerder sloeg hij al een aanbod van bijna 23 miljoen euro van Olympique Marseille af.
YNWA
- InnerHarbour
Oh jee, trouble in paradise? Het had geen sympathiekere club en voetballer in de PL kunnen overkomen.

YNWA
- InnerHarbour
YES !
gisteren al veel beter tegen Derby, de toenmalige nummer 6. in de 1e helft al iets van 11 corners en een partij kansen die er gewoon in moeten.
Seizoen is nog lang, maar ze spelen op play-off niveau.
Fa cup ook prima geloot, kan nog een mooi seizoen worden.
gisteren al veel beter tegen Derby, de toenmalige nummer 6. in de 1e helft al iets van 11 corners en een partij kansen die er gewoon in moeten.
Seizoen is nog lang, maar ze spelen op play-off niveau.
Fa cup ook prima geloot, kan nog een mooi seizoen worden.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- InnerHarbour
Mijn Mancurian vrienden zijn er ook blij mee dat jullie het zo goed doen en de kans hebben om terug te keren naar de PL, ik heb af en toe weleens het idee dat ze nog een grotere hekel aan jullie hebben dan aan ons. 

YNWA