Darten
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Darten
Dat de wereldkampioen bij de WK darts dat mag doen is geloof ik toch wel altijd een aanbod dat de winnaar krijgt als hij bereid is genoegen te nemen met de helft van het prijzengeld.Lionel schreef:Zou hij 1 van die 2 chicks doen?

Lekker vroegtijdige conclusie met een heerlijk voorbarig oordeel.zeux schreef:Anderson is een killer. Van Gerwen laat het te vaak liggen. Dat moet veranderen, anders is dit weer een mislukte missie.

Want jij hebt de hele wedstrijd beide commentatoren tegelijk kunnen horen?InnerHarbour schreef:Lachen die nederlandse commentatoren worden een stuk minder enthousiast terwijl die gasten op Sky hetzelfde blijven, losers.

Kon uiteindelijk gewoon niet anders dat zo'n magistrale Van Gerwen zou winnen. Hij was zo ontzettend hongerig naar deze wereldtitel. En het is niet bepaald een finale choker gezien zijn hele lijst aan recente toernooien.
Ja maar jij zou ook samen met de broer en de vader van Gudelj verkassen naar China, drie jaar van je leven vergooien in een oliestaatje of op je 15e een prachtig opleidingsbolwerk in Amsterdam verruilen voor een grauw oord als Manchester wanneer daar een zak geld of een geile beloning tegenover staat.Lionel schreef:Als ik hem was had ik het gedaan.
Na afloop was er een wel heel innige omhelzing en een erg emotionele zoenpartij met een ander brunette chickie, al een paar jaar Van Gerwen zijn echtgenote.Lionel schreef:Zou hij 1 van die 2 chicks doen?
Heb zelf niet de behoefte om er bij aanwezig te zijn maar de vonken zullen er in de hotelkamer wel vanaf vliegen na al die weken opperste focus en concentratie.

Laatst gewijzigd door Cruijff op ma jan 02, 2017 11:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- InnerHarbour
Ja als je de beschikking hebt over Sky is het prima te vergelijken, ik ben in het verkeerde land geboren maar over een paar jaar ga ik het recht zetten.
YNWA
Juist niet. Het veranderde en hij sprintte meteen weg. Michael leest mee tussen het gooien van 180-ers door.Cruijff schreef:Lekker vroegtijdige conclusie met een heerlijk voorbarig oordeel.zeux schreef:Anderson is een killer. Van Gerwen laat het te vaak liggen. Dat moet veranderen, anders is dit weer een mislukte missie.![]()

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat roep je al een tijdje.InnerHarbour schreef:Ja als je de beschikking hebt over Sky is het prima te vergelijken, ik ben in het verkeerde land geboren maar over een paar jaar ga ik het recht zetten.
Straks raken door het klimaat de Noordzee, de Middellandse Zee en Het Kanaal opgedroogd en lopen al die immigranten zo de UK in en wil jij daar niet meer gevonden worden.

Klaasen en Huybrechts beiden in de Premier League.
Daryl Gurney en Benito vd Pas zaten er dichtbij aldus de baas van de PDC.
Een jaar geleden zei dezelfde man dat ie very good news had voor Holland, hij noemde 8 Britten voor de Premier League én Raymond van Barneveld en Michael van Gerwen. Klaasen had toen, ondanks een halve finale op het WK net niet genoeg laten zien.
Nu Klaasen er dus wel bij, Huybrechts ook en Gurney, hoewel die verder is gekomen niet. Heeft het in de kwartfinale tegen Van Gerwen ook niet echt laten zien en een ronde eerder tegen Mark Webster verklootte Gurney nog bijna.
Klopt het veranderde ongeveer synchroom aan de timing van je post.zeux schreef:Juist niet. Het veranderde en hij sprintte meteen weg. Michael leest mee tussen het gooien van 180-ers door.Cruijff schreef:Lekker vroegtijdige conclusie met een heerlijk voorbarig oordeel.zeux schreef:Anderson is een killer. Van Gerwen laat het te vaak liggen. Dat moet veranderen, anders is dit weer een mislukte missie.![]()

Maar vond het vooral ff een mooi zinnetje dat Anderson een killer is en Van Gerwen dingen laat liggen.

- InnerHarbour
Klopt, maar het blijft een verrassing waar wij heengaan.Cruijff schreef:Dat roep je al een tijdje.InnerHarbour schreef:Ja als je de beschikking hebt over Sky is het prima te vergelijken, ik ben in het verkeerde land geboren maar over een paar jaar ga ik het recht zetten.

YNWA
Over een paar jaar is Den Haag qua welzijn de fijnste plek van allemaal om te wonen.
Het Mekka en Bakermat van Darts.
Wil jij helemaal niet weg.
Meerdere darters hebben afgelopen week al wel gezegd dat het een stuk rapper hoge gemiddelden gooien is als je meevecht tegen het niveau van een tegenstander die subliem is. Benito van de Pas had dat commentaar na de wedstrijd tegen Anderson, zo'n Reyes gooit waarschijnlijk ook niet boven de 105 of de 106 tegen een andere tegenstander dan Van Gerwen.

Meerdere darters hebben afgelopen week al wel gezegd dat het een stuk rapper hoge gemiddelden gooien is als je meevecht tegen het niveau van een tegenstander die subliem is. Benito van de Pas had dat commentaar na de wedstrijd tegen Anderson, zo'n Reyes gooit waarschijnlijk ook niet boven de 105 of de 106 tegen een andere tegenstander dan Van Gerwen.
- InnerHarbour
Kwalletje Klaasen mag meedoen in de PL, dat maakt het voor mij duidelijk welke wedstrijden, zoals het gros van boring Ajax, ik kan overslaan. 

YNWA
Enige wat voor hem spreekt is dat hij een top 7 of zelfs een top 3 speler nog weleens kan pootje haken.InnerHarbour schreef:Kwalletje Klaasen mag meedoen in de PL, dat maakt het voor mij duidelijk welke wedstrijden, zoals het gros van boring Ajax, ik kan overslaan.
Hij heeft nog weleens wat rare manieren van finishen, op 25 gooit hij altijd een 13 en dan naar dubbel 6 en op 76 met nog 2 pijlen neemt hij bizar veel risico met twee maal dubbel 19. Maar als ze vallen dan lukt alles, Gurney is daar nog niet en Mensur Suljovic heeft het in Ally Pally gewoon niet waargemaakt.
Cruijff schreef:Vind je dit nog steeds 'slechts een leuk kroegspelletje' ?InnerHarbour schreef:Echt nog nooit dit niveau gezien op een Wk hij breekt ze allemaal na 3 of 4 sets, dan kunnen ze hem niet meer bijhouden. Chapeau
Maar wel een spelletje waar een partij focus, belachelijk veel uren training en een flinke toewijding bij komt kijken. Kanonnen wat een kampioen.InnerHarbour schreef:Ja.
Fotogenieke man is het ook.

- InnerHarbour
Mooie vent eigenlijk die Anderson waar ik veel meer mee heb, winnen of verliezen het blijft een heer.
AD

AD
YNWA
Klopt IH. Was in oktober in Dublin ook al zo toen Van Gerwen hem klopte in de finale van de World Grand Prix.
Toen reageerde hij, hier net na de 49 minuten, ook wel extreem sportief:
https://www.youtube.com/watch?v=2yPNu3dvWmQ
Toen reageerde hij, hier net na de 49 minuten, ook wel extreem sportief:
https://www.youtube.com/watch?v=2yPNu3dvWmQ
- InnerHarbour
Best wel een lang artikel in de serieuze New York Times drie weken geleden voor maar een cafesport:
http://nytimes.com/2016/12/13/sports/mi ... nship.html
En mooie nabeschouwingen in The Telegraph en Guardian:
http://www.telegraph.co.uk/darts/2017/0 ... im-second/
https://www.theguardian.com/sport/2017/ ... ampionship
http://nytimes.com/2016/12/13/sports/mi ... nship.html
En mooie nabeschouwingen in The Telegraph en Guardian:
http://www.telegraph.co.uk/darts/2017/0 ... im-second/
https://www.theguardian.com/sport/2017/ ... ampionship
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Respect voor die gast hoor. De beste aller tijden in zijn vak.
Om te zien of hij echt de beste is, moeten we het BDO WK nog even afwachten
Over een paar dagen begint die cult weer.

Over een paar dagen begint die cult weer.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
-
- AT Toto winner 15/16
Zend Eurosport die folklore dit jaar nog weer uit of zijn ze net als de BBC ook afgehaakt?