De bijnaam die Raymon een tijdje voor hem hanteerde.

Moderator: mods
Vorig seizoen om deze tijd verloor Man U van de kleintjes he. Ze hebben nog teveel zwakke plekken om dit seizoen om de prijzen te strijden. Maar het spel is aantrekkelijker en qua resultaten zit het ook in de lift. Mourinho heeft goed ingekocht (niet top-top), maar zal nu de categorie Rojo / Blind / Schneiderlin / Fellaini / Depay / Darmian door topvoetballers moeten vervangen.Monkey Tonk schreef:MU heeft een rits zwakkere tegenstanders gehad, waartegen Zlatan wel kan scoren, en meteen heeft hij weer het hoogste woord, over hoe hij de critici hun eigen ballen op laat eten. En dat vanaf, nog steeds, plek zes.
Het materiaal wordt bij het systeem gezocht i.p.v. andersom. Als je geen hogeschoolvoetballers hebt moet je wat anders doen, lijkt me.Nu heeft MU dit jaar wel de mazzel dat het bij stadgenoot City nog wel een poosje zal duren voordat ze het compactere spel zoals Guardiola dat graag ziet uit kunnen voeren.
Dit gejank past niet bij de PL, vind ik. Give n take, soms zit het mee, soms...InnerHarbour schreef:De scheids stond er ook bewonderend naar te kijken, trots op zijn werk.
Idd. Wat zien die trainers in Lingard?wimpey schreef:Rashford voor die overschatte Lingard is een goede wissel.
Jaren van miskopen en non-voetbal. Hij heeft het aardig op de rails staan na de zwakke start. Defensie is ondermaats, in de overige linies hebben ze goed progressie gemaakt. Ik zie dit team veel liever spelen dan dat dwangbuisvoetbal van de voorbije seizoenen.Lionel schreef:Buitenspel. Drie man. United is slecht hoor.
Vandaag zwijnen ze toch gewoon? Afgelopen wedstrijd ook. Ze creëren nog geen vijf uitgespeelde kansen in twee wedstrijden.wimpey schreef:Jaren van miskopen en non-voetbal. Hij heeft het aardig op de rails staan na de zwakke start. Defensie is ondermaats, in de overige linies hebben ze goed progressie gemaakt. Ik zie dit team veel liever spelen dan dat dwangbuisvoetbal van de voorbije seizoenen.Lionel schreef:Buitenspel. Drie man. United is slecht hoor.
"Ik heb een fantastisch jaar gehad. Mij hoor je niet klagen", aldus Ibrahimovic in Engelse media. "Ik kwam naar de Premier League, en veel mensen dachten dat ik wellicht niet zou slagen, maar zoals altijd laat ik ze weer hun ballen opeten."