Kwam vroeger veel op Hockeyfeesten in een grijs verleden, HCKZ, HDM, de dames waren daar vrij makkelijk.

Moderator: mods
Ik wel... Wedstrijd tegen de Duitse Dames was spannend idd!Cruijff schreef:Ben wel benieuwd.Zit iemand als brigade zuid, die zo ongeveer alle sport waar vertegenwoordigende elftallen uit Nederlands in actie komen live lijkt te kijken, vanavond weer aan de buis geplakt bij Ziggo voor het EK Dames Handbal?
Jazeker, heb zondag ook gekeken. Ik begin steeds meer te denken dat deze groep meiden een net niet generatie wordt.Cruijff schreef:Ben wel benieuwd.Zit iemand als brigade zuid, die zo ongeveer alle sport waar vertegenwoordigende elftallen uit Nederlands in actie komen live lijkt te kijken, vanavond weer aan de buis geplakt bij Ziggo voor het EK Dames Handbal?
Als je voor de stadionbeleving komt is een doorsnee competitiewedstrijd niet bepaald boeiend nee.brigade zuid schreef:Ja klopt ik heb ook pas vanaf 7 uur gekeken en Ajax ben ik niet geweest, heb al meerdere wedstrijden overgeslagen omdat ik het geen reet meer aan vind in de Arena. Wat een suffe bedoeling is het geworden.
Ja die heeft van Denemarken even de oversteek naar Zweden gemaakt om z'n vriendinnetje te zien spelen.InnerHarbour schreef:Ik heb dat handbal als een bewegende schemerlamp op de achtergrond aanstaan maar zit van der Vaart nu op de tribune?
Bij de vorige EK's werd het Nederlands team nog 10e, 14e, 15e, 7e en 8e. Dan kun je concluderen dat ze gewoonweg nog niet bij de top behoorden. In korte tijd pakken ze zilver op een WK en een 4e plek bij de Spelen, in Brazilië hadden ze gewoon Olympisch kampioen kunnen worden!brigade zuid schreef:heb zondag ook gekeken. Ik begin steeds meer te denken dat deze groep meiden een net niet generatie wordt.
Niets gezien helaas.Sandro_Calaaabro schreef:Als Marillion niet kijkt dan weet ik het ook niet meer.
Lijkt me een betere plaats voor hem dan op het voetbalveld. Doodzonde maar hij is als voetballer gewoon op.InnerHarbour schreef:Ik heb dat handbal als een bewegende schemerlamp op de achtergrond aanstaan maar zit van der Vaart nu op de tribune?
Geen idee hoe dat werkt in het handbal. Ik begrijp dat ze naast een rode kaart ook een blauwe kaart heeft gehad voor dit vergrijp. Net de actie nog een keer gezien bij Studio Sport maar dit is echt waanzin hoor.Iniesta schreef:Neem aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden ?
Kelly Dulfer kreeg tegen Duitsland ook een rode kaart. Dat betekent volgens de regels een uitsluiting voor de rest van de wedstrijd maar geen schorsing. De blauwe kaart gaat echter waarschijnlijk inhouden dat ze de volgende wedstrijd wel mist.brigade zuid schreef:Geen idee hoe dat werkt in het handbal. Ik begrijp dat ze naast een rode kaart ook een blauwe kaart heeft gehad voor dit vergrijp. Net de actie nog een keer gezien bij Studio Sport maar dit is echt waanzin hoor.Iniesta schreef:Neem aan dat die rode kaart wordt kwijtgescholden ?
Dat was een ronde of anderhalf best een spektakel (de wedstrijden die Glory Collision in het voorprogramma had waren overigens slaapverwekkend).Mr. Ajax schreef:Iemand die een streampje kent voor Rico vs. Badr??