Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
wat staat daar wat tegenspreekt dat ik voor HS was en Liverpool ben? ik heb misschien dat ajacied wat overdreven maar die smilie staat er niet voor nietsbeelzebub schreef:Hmmz. Dan was jouw account op 2 september 2007 zeker gehacked IH.InnerHarbour schreef:Juist Sandro, als Holland Sport niet de nek omgedraaid was had ik nog nooit an Ajax gehoordSandro_Calaaabro schreef:Nee joh, die vent is vooral fan van Liverpool. Ajax doet hij er een beetje bij.![]()
Liverpool fan sinds begin 80 al geef ik eerlijk toe dat ik sinds 2003 fanatieker ben. ik ben in iedergeval vaker op Anfield geweest dan in de Arena.![]()
In dit topic
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 65#p638913
schreef je toen:
InnerHarbour » Sun 02 Sep 2007, 18:06 schreef: Sinds 1965 Ajacied, alle ups en down meegemaakt, we komen deze jaren ook wel te boven, elk puntverlies raakt me nog steeds en zal ook nooit veranderen.
YNWA
-
Sinds 1965 Ajacied, omdat Holland Sport in 1971 "de nek werd omgedraaid"?
https://www.wikiwand.com/nl/Holland_Sport_(voetbalclub)Op 1 juli 1971 gingen ADO en Holland Sport samen verder als FC Den Haag.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Don't give the prick the satisfaction.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do dec 08, 2016 8:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
-
Vreemd dat iemand die van Engels voetbal zegt te houden, of in ieder geval van de grote mannen in dat voetbal, het woord 'pedo' gebruikt, de jeugdafdelingen werden er groot mee?InnerHarbour schreef:Ach gut onze huispedo dacht ook weer een puntje te kunnen scoren
http://www.metronieuws.nl/nieuws/buiten ... etbalpedos„Ik was elf jaar toen het begon”, zegt de oud-speler die van 1987 tot 2000 voor onder meer Manchester City, Tottenham Hotspur, Liverpool, Sunderland, Stoke City en het Engelse nationale team speelde in een interview met The Mirror. „Vier jaar lang was het bijna iedere dag raak.
Wat de jaartallen betreft, die kloppen blijkbaar, maar dat iemand in 1965 al weet dat HS in 1971 is/wordt opgeheven

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Don't give the prick the satisfaction.
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do dec 08, 2016 8:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Doe eens ff normaal joh. Je lijkt wel een groupie.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
-
Shame on you then!beelzebub schreef:Cees! Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het een running gag was, maar Cees de Wolf heeft dus echt bestaan. Heb het ook nooit gegoogled, tot vandaag.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:![]()
Bron: Het Parool
http://www.parool.nl/sport/hoe-de-verva ... ~a4429583/
Hoe de vervanger van Piet Keizer 50 jaar geleden scoorde in de mistwedstrijd
Woensdag is het 50 jaar geleden dat Ajax thuis met 5-1 van Liverpool won, in wat nu bekend is als de 'mistwedstrijd'. In 2006, op de veerstigste verjaardag van het duel, sprak Het Parool met hoofdrolspeler Cees de Wolf. Dat interview is hieronder terug te lezen.
Ajax heeft een rijke historie. Vermaard is 7 december 1966, Ajax-Liverpool in de mist (5-1). Het eerste doelpunt was van de vervanger van Piet Keizer, de onbekende Cees de Wolf.
Hij loopt naar de koelkast. "Ook een Kriekje? Die smaak heb ik overgehouden aan mijn tijd bij KV Mechelen. Daar kwam ik wel honderd kroegen tegen op weg naar huis. Dat was echt té verleidelijk."
Hij had er de avond voor 7 december 1966 al wel stiekem op gehoopt, een basisplaats tegen Liverpool. Hij kwam Piet Keizer die dag namelijk tegen bij verzorger Salo Muller. "Piet zei: Jij speelt morgen Cees, ik ben geblesseerd.Maar je wist het nooit met Keizer. En wat die blessure nou was, ik weet niet. "
Cees de Wolf, toen zeventien, was opgevallen bij Purmesteyn. Jany van der Veen was daar trainer geweest. De Wolf mocht een proefwedstrijd spelen en tekende in de zomer van 1966 een contract (3000 gulden, zonder premies). "Keizer was mijn held. Voor de eerste oefenwedstrijd verzamelden we in de Vijzelstraat. Stond ik als jochie ineens tussen de grote mannen. "
Die dag schoot De Wolf, linksbinnen en sterke kopper, er meteen drie in. Vanaf dat moment was hij vaste bankzitter bij het eerste. "Dat was geweldig, maar je kwam er nooit in, eigenlijk. "
Gelijkspel hoogst haalbare
In de competitie mocht wisselen alleen vóór rust en bij blessures, in de Europa Cup helemaal niet. Gevolg was dat hij alleen voor de beker tegen De Volewijckers speelde. Tot Rinus Michels op 7 december in Zeist, waar Ajax op trainingskamp was, de woorden van Keizer bevestigde. "Het werd stil na die mededeling. Want Keizer of ik, dat scheelde natuurlijk een slok op een borrel. " Maar van binnen juichte hij. "Ik dacht: zo'n kans krijg ik nooit meer. " Hij schrok dan ook van de opdoemende mist toen ze naar Amsterdam reden.
Maar de wedstrijd ging door. Tegenstander was de kampioen van Engeland, onder leiding van de legendarische Bill Shankley. "We hoopten op een gelijkspel, dat leek het hoogst haalbare. " Maar binnen twee minuten lag de bal al in het net. Voorzet Sjaak Swart op het hoofd van De Wolf. Doelpunt. "Toen was alles goed. Er viel een last van me af."
Niet iedereen zag het doelpunt. "Alleen de mensen die op de houten tribunes op de wielerbaan zaten. Maar het gejuich bewoog met ons mee, terwijl we terugliepen naar de middenlijn. " Het werd 5-1. De rest is geschiedenis.
Kroeg als nekkenbreker
Na een jaar zonder andere kansen, vertrok De Wolf naar Haarlem. Hij zat nog een jaar in Amerika (Dallas Tornado) en tekende toen bij KV Mechelen. De drank gooide roet in het eten. "Ik zat altijd al vaak in de kroeg. Toen ik weer terugkwam bij Haarlem, ik was toen 25, kocht ik een kroeg. Ik dacht als ik er toch altijd al zit, kan ik er net zo goed één kopen. Dat was einde verhaal. Achteraf gezien was dat mijn nekkenbreker. "
Hij heeft jarenlang gebaald dat die wedstrijd in de mist gespeeld werd, want niemand had zijn doelpunt of hem gezien. Nu beseft hij dat de mist de wedstrijd legendarisch maakte. En dat de mensen zich daarom Cees de Wolf blijven herinneren.
Alsof iemand zijn goal heeft gezien indertijd... 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Ach ja, in 2007 was ik nog smoorverliefd op mijn vriendin en kijk nou eensInnerHarbour schreef:wat staat daar wat tegenspreekt dat ik voor HS was en Liverpool ben? ik heb misschien dat ajacied wat overdreven maar die smilie staat er niet voor nietsbeelzebub schreef:Hmmz. Dan was jouw account op 2 september 2007 zeker gehacked IH.InnerHarbour schreef: Juist Sandro, als Holland Sport niet de nek omgedraaid was had ik nog nooit an Ajax gehoord![]()
Liverpool fan sinds begin 80 al geef ik eerlijk toe dat ik sinds 2003 fanatieker ben. ik ben in iedergeval vaker op Anfield geweest dan in de Arena.![]()
In dit topic
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 65#p638913
schreef je toen:
InnerHarbour » Sun 02 Sep 2007, 18:06 schreef: Sinds 1965 Ajacied, alle ups en down meegemaakt, we komen deze jaren ook wel te boven, elk puntverlies raakt me nog steeds en zal ook nooit veranderen.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Nu heb je jezelf mooi klem geluld IH. 
De Andere Tijden Sport aflevering over de mistwedstrijd is echt wel meerdere keren op tv 'gebroadcast'.
http://anderetijden.nl/aflevering/372/Mistwedstrijd

Ai, hoe kan dat nou man?beelzebub schreef:Cees! Om heel eerlijk te zijn dacht ik dat het een running gag was, maar Cees de Wolf heeft dus echt bestaan. Heb het ook nooit gegoogled, tot vandaag.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:![]()

De Andere Tijden Sport aflevering over de mistwedstrijd is echt wel meerdere keren op tv 'gebroadcast'.
http://anderetijden.nl/aflevering/372/Mistwedstrijd
- InnerHarbour
Volgens mij heb ik het uitgelegd, het is aan jou/jullie om het te geloven of niet, allebei goed.Cruijff schreef:Nu heb je jezelf mooi klem geluld IH.![]()
Ondertussen lijkt het erop dat van Dijk niet komt.
YNWA
Ja met een verhaal zo slap als de snikkel van Erwin Koeman.InnerHarbour schreef:Volgens mij heb ik het uitgelegd, het is aan jou/jullie om het te geloven of niet, allebei goed.Cruijff schreef:Nu heb je jezelf mooi klem geluld IH.![]()

Zal ik anders wat quotes van jullie van tien jaar terug zoeken en er wat gaten in schieten? Van mij zijn ze niet te vinden 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Yep, awsome. 1-1 door Payet. 

En nog meer sfeer. 1-2 voor West Ham. 

- InnerHarbour
Man, man, man wat zakken we zeker verdedigend ver weg en hebben ze de blinde broer van die `Karius gestuurd vanuit Mainz want deze houdt nog niet een skippy bal tegen. 

YNWA
- InnerHarbour
Firmino op de plaats van Coutinho is geen succes, dit was de tweede wedstrijd dat hij niet uit de verf kwam. Wat Wijnaldum vandaag aan het doen was
. Verder kost Karius je in twee wedstrijden 5 punten.
Om het positief af te sluiten, woensdag nieuwe kansen en een puntje uitgelopen op City.

Om het positief af te sluiten, woensdag nieuwe kansen en een puntje uitgelopen op City.

YNWA
Weer puntverlies, gaat minder met Klopp ..
Blij met de punten ...
Wjnaldum is niet zo heel goed. Kan die jongen niet helpen.
Hij past dus prima bij Liverpool.
Hij past dus prima bij Liverpool.

- InnerHarbour