Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Als je bijna elke week voor schouwburgpubliek speelt moet je natuurlijk niet raar opkijken dat er theater wordt gemaakt. Maar ik denk dat Barcelona met een goed magic bottle theorie moet aankomen om het kennelijke letsel bij twee spelers te verklaren.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- InnerHarbour
Pisnichtenclub, vervuilers van het voetbal, opheffen die hap.wimpey schreef:Messi ziet er tegenwoordig uit als een nichterige clochard. E zo gedraagt ie zich ook. Aangestoken door de relnichten Alves en Neymar?InnerHarbour schreef:Ja die flinke Messi zou dat gewoon eens op straat moeten doen de broekpoeperd.

YNWA
Le T. schreef:Als je bijna elke week voor schouwburgpubliek speelt moet je natuurlijk niet raar opkijken dat er theater wordt gemaakt. Maar ik denk dat Barcelona met een goed magic bottle theorie moet aankomen om het kennelijke letsel bij twee spelers te verklaren.

Ken je de ricochet theorie niet?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Is dat een ware theorie? Gewone mensen noemen dat afketsen 

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Overigens heeft de voorzitter van La Liga durven te zeggen dat de spelers van Barca zich aanstelden. Barca overweegt juridische stappen. Triest, maar dit is geen grap.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- InnerHarbour
-
Is dit te vergelijken met een kakkie die in een thuisvak van Willem II gaat juichen en vervolgens in de gracht wordt gedumpt?Peter schreef:Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.
-
Misschien met Bergdolmo die aan het juichen was in de kuip en een aansteker tegen zijn hoofd kreeg, gegooid door een Feyenoordsupporter. Ook toen werd er verteld dat Bergdolmo daar 100% voor verantwoordelijk was, want hij stond te juichen voor de Feyenoordaanhang en dat doe je niet.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Is dit te vergelijken met een kakkie die in een thuisvak van Willem II gaat juichen en vervolgens in de gracht wordt gedumpt?Peter schreef:Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.
http://feyenoord.netwerk.to/wedstrijden/oud.php?b=90Feyenoord ziet naast de nederlaag wellicht ook nog een forse boete tegemoet. Ajax speler Bergdolmo werd tijdens de wedstrijd getroffen door een aansteker van een van de Feyenoord fans. Hij moest vevrolgens gehecht worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
38e hattrick van Ronnie namens RM. 

De zoon van de trainer.
Ik begrijp dat hij de naam mee heeft, maar hij staat op doel en dan dit soort fratsen... Wanneer gaat Real 'm lozen?

Nou was Suarez volgens mij de eerste die fataal gewond richting aarde stortteKhraa schreef:"Valt niet onder de noemer sportiviteit"???![]()
Ik zou me kapot schamen als dit spelers van Ajax zouden zijn.
I think I lost my fucking headache
Met dit soort gederag ben ik ook blij dat hij hier niet meer speelt.LucaS schreef:Nou was Suarez volgens mij de eerste die fataal gewond richting aarde stortteKhraa schreef:"Valt niet onder de noemer sportiviteit"???![]()
Ik zou me kapot schamen als dit spelers van Ajax zouden zijn.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ik zat in het vliegtuig tijdens de wedstrijd, maar hoe kan het illustere MSN trio in zo een wedstrijd alledrie geel pakken?
Die van Messi sloeg nergens op. Zijn schoen wordt kapot getrapt en hij wilt zijn schoen aantrekken op het veld. Mocht niet van de scheids.
IK GELOOF!!!!!!
Dat was prachtige tv. Messi zijn schoen helemaal gescheurd na die aanslag. scheids maant tot haast, Messi krijgt zijn schoen niet aan door die afscheuring, messi krijgt geel.Lionel schreef:Die van Messi sloeg nergens op. Zijn schoen wordt kapot getrapt en hij wilt zijn schoen aantrekken op het veld. Mocht niet van de scheids.
De aanslagpleger kwam er geloof ik mee weg.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Haha inderdaad.
Suarez deed een Sergio Ramos. El Classico over een paar weken. Zit door de interlands maar 1 competitiewedstrijd tussen.
Suarez deed een Sergio Ramos. El Classico over een paar weken. Zit door de interlands maar 1 competitiewedstrijd tussen.
IK GELOOF!!!!!!
Je zou bijna denken dat ze over the hill zijn. 

Schijt Bayern. Gelukkig heb je Manchester City nog.Lionel schreef:Graf Barça!

Waarom zou Messi zo vaak kotsen? Wedstrijdspanning? Zit ie aan de dope?
Genieten van CR7 en een geweldig spelend Real. Die assist van Bale net, zo perfect op maat. 

Pijnlijk gelijkspel. Barca werd gewoon weggespeeld. Koste wat kost proberen op te bouwen terwijl een tegenstander daar op wacht. Heel irritant en eigenwijs.
IK GELOOF!!!!!!
De beste man van Barcelona was de scheids, ze hadden moeten verliezen. Waarom deze 2-1 van Sociedad is afgekeurd......
Ze hebben in 9 seizoenen maar een of twee keer gewonnen daar.
Ik hoop dat Madrid ze afmaakt volgende week.
Ze hebben in 9 seizoenen maar een of twee keer gewonnen daar.
Ik hoop dat Madrid ze afmaakt volgende week.
Echt veel beter dan Liverpool he, Rishi.
Grafclub Baffa had niets te vertellen en werd weer gered door de 12e man, lees ik. Leuk man, Spaans voetbal.
Grafclub Baffa had niets te vertellen en werd weer gered door de 12e man, lees ik. Leuk man, Spaans voetbal.