Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Ik denk dat Utrecht denkt dat ze tegen Ajax spelen...
Inderdaad, ze sloven zich uit. 

Hoest in Rotterdam

Lul maar... maar die Kramer pakt wel punten voor zijn cluppie
- Jinne
- Site Admin
Helaas ook nog de gelijkmaker van de mongool.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ach, zo soepeltjes als in het begin gaat het al een tijdje niet meer ...
Blij met de punten ...
Kramer had al 5x geschorst moeten worden maar dat geldt niet voor deze Rotterdam debiel
99ste minuut lees ik?? Hoezo dan?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
keeper FC Utrecht kwam heel naar op de grond na een actie. Duurde 7 minuten voordat hij met brancard van het veld was.Mr. Ajax schreef:99ste minuut lees ik?? Hoezo dan?
Op naar de vierde ster!
Keeper ging er geblesseerd af, duurde 6,5 minuten .. Links om of rechts om Feyenoord verloiest 2 punten ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Waar slaat dit allemaal op?
Bij FC Utrecht heb ik altijd het idee dat ze net niet graag genoeg van hun pauperbroeders uit Rotterdam willen winnen. Wat was het ook alweer: 'lieven verliezen van 010 dan 020 met de schaal zien'?
-
Nu ja, ik kan me nog een Ajax-Utrecht van vorig seizoen herinneren...
-
Ik hoop overigens wel dat de kakkies Europees overwinteren; ik kan me vergissen, maar volgens mij lopen ze na doordeweeks gevoetbald te hebben nogal eens tegen puntverlies aan in de competitie.
Feyenoord speelt op kracht. Een dubbel programma is inderdaad dodelijk voor ze.
Ten Hag mag trouwens een toontje lager gaan zingen. Hij heeft altijd zijn mond vol van het moderne voetbal, en hoeveel hij daarover weet, maar Van Bronkhorst komt met een wissel uit de jaren zeventig en er ploffen meteen twee ballen in.
Ten Hag mag trouwens een toontje lager gaan zingen. Hij heeft altijd zijn mond vol van het moderne voetbal, en hoeveel hij daarover weet, maar Van Bronkhorst komt met een wissel uit de jaren zeventig en er ploffen meteen twee ballen in.
Jöhnk schreef:Feyenoord speelt op kracht. Een dubbel programma is inderdaad dodelijk voor ze.

Jammer, maar toch weer puntverlies. Heb ook nog gewoon alle vertrouwen in hun traditionele voorjaarse breakdown.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
- AT Toto winner 15/16
Voor fnoord zal dit voelen als een overwinning, die Kramer blijft een eng persoon trouwens.
Daar geloof ik niks van.Overigens zijn nog 20 wedstrijden hoor ..
Blij met de punten ...
- InnerHarbour
Hoeveel punten stonden die gasten wel niet voor en nu gelijk met Ajax, dat verkloten ze alweer ouderwets.
YNWA
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Misschien kan RvP op 8-12 zijn oude club ff pijn doen.. 

Weer op zoek naar een Interim coach..
- InnerHarbour
Ik weet niet of ze het voor elkaar krijgen maar als ze het lukt gaan ze de Arena in ieder geval in ontwerp met een noodgang voorbij.
Nieuwe Kuip
Nieuwe Kuip
YNWA
Vind het wel enorm bedrag. Feyenoord is nu geen club die makkelijk een tegenvaller van 10 miljoen kan hebben. Sowieso vind ik dat clubs zich verre moeten houden van vastgoedontwikkeling.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Het is toch bizar hoe slecht Feyenoord presteert voor een club uit zo'n grote stad met zo'n grote (mogelijke) aanhang? Amsterdam is natuurlijk nog wat groter, maar dat is wel een elitaire stad van yuppen, Zuidasmannetjes, bakfietsmoeders en grachtengordellui. Niet echt prototype voetbalsupporters. Ajax trekt meer plattelanders natuurlijk, maar toch...
Zo gek is het niet. Wanbeleid zit nu eenmaal in de Rotteredamse genen.