Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Liverpool FC - With Klopp at the Kop
Lallana was niet zo lang geleden toch die niet Liverpoolwaardige (niveau Southampton) speler? Sinds wanneer maal je daar wel om?
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Zoa;s ik een paar postings hierboven al schreef is Lallana aan het seizoen van zijn leven bezig. Wil een beetje blijven opletten Beelzebub. 

YNWA
Coutinho is de afgelopen twee maanden ook 50 cm gegroeid, Beelzebub 

IK GELOOF!!!!!!
Enig opportunisme is IH bepaald niet vreemd.beelzebub schreef:Lallana was niet zo lang geleden toch die niet Liverpoolwaardige (niveau Southampton) speler? Sinds wanneer maal je daar wel om?

- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Dit gelijkspel hebben we volledig aan onszelf te danken door geen van de kansen te benutten. Southampton is niet eens in de buurt van Karius geweest, kon zonder te douchen zo de bus weer in. Overigens een schietploeg dat Southampton, ook thuis gewoon de bus parkeren en puur op de counter spelen.
Enfin, we staan nog bovenaan, af dat na vanmiddag nog zo is................
BTW, je kon duidelijk zien dat Wijnaldum met dat klote Nederlands elftal op pad was geweest, risicoloze breedte passes dat was alles. Pleuris interlandvoetbal.
Enfin, we staan nog bovenaan, af dat na vanmiddag nog zo is................
BTW, je kon duidelijk zien dat Wijnaldum met dat klote Nederlands elftal op pad was geweest, risicoloze breedte passes dat was alles. Pleuris interlandvoetbal.

YNWA
Liverpool speelde naar verluidt wel weer goed, IH?
Ik vind het een mooie hongerige ploeg, die goed op elkaar ingespeeld is. Klopp is topp.
Ik vind het een mooie hongerige ploeg, die goed op elkaar ingespeeld is. Klopp is topp.
- InnerHarbour
Zo'n stukje kan ik de laatste weken elke keer posten.
Ze speelden zeker goed, dominant en zoals je zelf zegt hongerig, constant in beweging maar niet zo goed als de laatste weken. Je kon duidelijk zien dat de echte scherpte begrijpelijk ontbrak bij Coutinho en Firmino. Verder is Wijnaldum voor Lallana een aderlating. Ik geloof zelf niet wat ik zeg maar we missen hem enorm, zoveel sturm und drang gekoppeld aan een groot overzicht, een functionele techniek en heel veel beslissende passes. We zijn hem nog zeker 2 weken kwijt maar goed niets aan te doen, je weet hoe ik over interland voetbal denk. Positief was dat wij de nul gehouden hebben, gebeurd niet al te vaak.
Zaterdag eerst maar Sunderland te grazen nemen.
Ze speelden zeker goed, dominant en zoals je zelf zegt hongerig, constant in beweging maar niet zo goed als de laatste weken. Je kon duidelijk zien dat de echte scherpte begrijpelijk ontbrak bij Coutinho en Firmino. Verder is Wijnaldum voor Lallana een aderlating. Ik geloof zelf niet wat ik zeg maar we missen hem enorm, zoveel sturm und drang gekoppeld aan een groot overzicht, een functionele techniek en heel veel beslissende passes. We zijn hem nog zeker 2 weken kwijt maar goed niets aan te doen, je weet hoe ik over interland voetbal denk. Positief was dat wij de nul gehouden hebben, gebeurd niet al te vaak.

Zaterdag eerst maar Sunderland te grazen nemen.
YNWA
Die Firmino miste wel een kans zeg. Ongelofelijk
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Kloppt het dat Liverpool weer een sloot geld wil overmaken voor middelmatige Southampton spelers? Volgens de geruchten Virgil van Dijk en ene Queen ofzo. Het lijkt daar wel op de Ajax==>AZ. 

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Jij vindt Mané en Lallana middelmaat?
Ik heb het al vaker vertelt maar misschien was je dan weer bezig met een van je (flauwe)woordspelingen, met een club als Liverpool worden 10 verschillende spelers per week in verband gebracht. Ik let er pas op als het serieus wordt en dat is niet in november.
Ik heb het al vaker vertelt maar misschien was je dan weer bezig met een van je (flauwe)woordspelingen, met een club als Liverpool worden 10 verschillende spelers per week in verband gebracht. Ik let er pas op als het serieus wordt en dat is niet in november.
YNWA
Jij vond het ook niks. Nu speelt hij een paar weken prima en hij is ineens een topper?
Ze staan nu bovenaan in een competitie die vorig seizoen werd geboren door een team waarin Huth speelde....
Ze staan nu bovenaan in een competitie die vorig seizoen werd geboren door een team waarin Huth speelde....

IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Niet een paar wedstrijden Rishi, maar tussen de 10 en15 wedstrijden, PL en cup. Ik laat die wedstrijd waarin ze die pisnichten van jou dronken speelden nog maar even buiten beschouwing. 

YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Oke Stevie G announced his retirement. Hieronder enkele reacties van spelers waarmee hij 'samenspeelde'.
Thanks for the memories.
Thanks for the memories.

Laatst gewijzigd door InnerHarbour op do nov 24, 2016 5:14 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
YNWA
- InnerHarbour
Is wel de enige 'world legend' die nooit kampioen werd met z'n club, denk ik. 

- InnerHarbour
Nee, daar ben ik 20 jaar geleden mee gestopt, ik golf alleen nog maar. 

YNWA
- InnerHarbour
Afschuwelijk voetbal, sorry IH. Lijkt nergens op.
IK GELOOF!!!!!!