Moderator: mods
Ik moest aan Krohn-Dehli denken, omdat hij een keer de enige goals scoorde. Maar dat was EK2012...elliquido schreef:6] rommedahl, eriksen, gronkjaer, poulsen, suarez was geschorst
1) Zdenek GrygeraThijs schreef:Ik heb 'm life meegedaan in Cafe Ebeling gisteravond. Wij met team 'Amsterdam West Nooit Gestresst' zijn op een verdienstelijke 9e plaats geëindigd. (van de 14)
Zitten dan toch teams bij die echt de meest bizarre dingen weten he.
Even wat vragen die ik nog heb onthouden:
1) Van der Vaart scoorde ooit met een wonderdoelpunt tegen Feyenoord in de Arena, op een voorzet van Mitea. Wie gaf die bal op Mitea?
2) Welke twee Duitsers stonden er onder contract bij Ajax voor Amin Younes?
3) Wie zijn de laatste zes spelers die vanaf sc Heerenveen direct de overstap naar Ajax hebben gemaakt en voor beide clubs tenminste één officieel duel speelden?
4) Wie werden door Ajax uitgeschakeld in de halve finales van de EC 1 in 1971, 1972 en 1973?
5) Naast Edgar Davids en Clarence Seedorf speelden nog 11 spelers die ooit minimaal één wedstrijd voor Ajax speelden een CL-finale. (CL vanaf 1992) Wie?
6) Welke vier spelers, die toen of ooit voor Ajax speelden, speelden op het WK van 2010 tegen Nederland?
Niet opzoeken!
misschien geen speeltijd? op de bank ?Jinne schreef:3) Tom Sier iig.
5) Oleguer ook en de rest lijkt ook valide, maar dan zouden het er 12 zijn