Nemanja Gudelj

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff »

999 schreef:Gudelj komt vooral zelf kennis te kort zo lijkt het ...
En mist teamgenoten met persoonlijkheid.
Goed, Ziyech speelt zijn eerste wedstrijd, die is dan voor rust nog timide met elke bal opeisen. Maar als Davy Klaassen zijnde zie je dat Gudelj zo ongeveer elke spelhervatting zwaar naar de kloten helpt en dan grijp je in, dan verbied je Gudelj voortaan om ook nog maar één corner of vrije trap te nemen. :blush.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Vrije trappen van Gudelj verbazen Spaan

Henk Spaan kan niet begrijpen dat Nemanja Gudelj nog steeds alle vrije trappen opeist bij Ajax. De columnist van Het Parool toont zijn onbegrip en zoekt naar een verklaring in zijn column.

'De Bruyne eiste bij City niet eens alle vrije trappen op en hij was de beste voetballer van het weekend. Dat kunnen we van Gudelj niet zeggen. Gudelj nam alle vrije trappen behalve één, niet toevallig de assist voor het enige doelpunt. Wanneer gaat Peter Bosz er iets van zeggen dat Gudelj alle vrije trappen "opeist"?', vraagt Spaan zichzelf hard op af.

Volgens de opiniemaker van de middagkrant heeft dit niet zo zeer te maken met de keuze van de Ajaxmiddenvelder, maar meer met het zwakke optreden van de hoofdtrainer Peter Bosz. 'Denkt Peter Bosz dat Guardiola, de beste coach van dit weekend, het zou pikken als een Gudelj alle vrije trappen opeiste? Als een middelmatige speler alle vrije trappen opeist, zegt dat iets over de autoriteit van de trainer', stelt Spaan.
Spaan is niet de enige. Ik lees ook dat Bosz 'al het hele seizoen tevreden is over de balans op het middenveld'. Ook daarover kun je van mening verschillen. Het lijkt me niet zo lastig om een oplossing voor het problem-Gudelj te vinden eigenlijk...
Demosthenes

Bericht door Demosthenes »

Ik lees ook dat Bosz 'al het hele seizoen tevreden is over de balans op het middenveld'.
Kan me het niet voorstellen, gezien het geschuif met Riedewald, een middenvelder als linksbuiten ((Sinkgraven) en nu Ziyech. In het interview (https://www.youtube.com/watch?v=6NHf3wz ... r_embedded) is hij na 2.45 minuut in ieder geval erg duidelijk: "de balans op het middenveld, waar ik het hele seizoen al niet tevreden over ben", zegt hij daar.

Schrijft Spaan of iemand anders dat Bosz wel tevreden is? Is dan niet voor rekening van Bosz.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Demosthenes schreef:
Ik lees ook dat Bosz 'al het hele seizoen tevreden is over de balans op het middenveld'.
Kan me het niet voorstellen, gezien het geschuif met Riedewald, een middenvelder als linksbuiten ((Sinkgraven) en nu Ziyech. In het interview (https://www.youtube.com/watch?v=6NHf3wz ... r_embedded) is hij na 2.45 minuut in ieder geval erg duidelijk: "de balans op het middenveld, waar ik het hele seizoen al niet tevreden over ben", zegt hij daar.

Schrijft Spaan of iemand anders dat Bosz wel tevreden is? Is dan niet voor rekening van Bosz.
nee wimpey schrijft het. :smile-ajax.gif:
Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 »

Ik zat te denken, zou je Gudelj kunnen omturnen tot rechtsback? Hij heeft de fysieke kracht en het loopvermogen, kan daarnaast aardig een bal voor het doel slingeren...
Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff »

Gaizka1985 schreef:Ik zat te denken, zou je Gudelj kunnen omturnen tot rechtsback? Hij heeft de fysieke kracht en het loopvermogen, kan daarnaast aardig een bal voor het doel slingeren...
Voor het doel?? :confused.gif:
Met name over het doel heen.

Roep al maanden dat Gudelj en Dijks ondermaatse spelers zijn en dat ze uit het team gebonjourd dienen te worden. Gisteren heeft Bosz ze eindelijk gepasseerd! :biggthumpup.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

Gaizka1985 schreef:Ik zat te denken, zou je Gudelj kunnen omturnen tot rechtsback? Hij heeft de fysieke kracht en het loopvermogen, kan daarnaast aardig een bal voor het doel slingeren...
Ik denk niet dat dat strookt met de carrière-planning van onze maestro. Die zal eerder aan het nummer 10 en de aanvoerdersband denken.
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie »

Ook uit de selectie gezet, volgens de VI.Kan zich ook niet meer vinden in zijn reserve rol..
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. :blush.gif:
wimpey

Bericht door wimpey »

mattie schreef:Ook uit de selectie gezet, volgens de VI.Kan zich ook niet meer vinden in zijn reserve rol..
Of zou die werkweigering van jl donderdag aanleiding voor Bosz zijn geweest om die clown eruit te tiefen?
Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? »

Héél lastig dilemma: werd ik afgelopen donderdag nou woester door de invalbeurt van die Zweedse wannabe kakkie, of door die van de zich als een gearriveerde pseudo vedette gedragende Serviër?
999

Bericht door 999 »

Wijzen kan ie wel goed, die Gudelje ... :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...
wimpey

Bericht door wimpey »

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Héél lastig dilemma: werd ik afgelopen donderdag nou woester door de invalbeurt van die Zweedse wannabe kakkie, of door die van de zich als een gearriveerde pseudo vedette gedragende Serviër?
Ik van Goedele. Diens werkweigering kostte Ajax nog bijna de zege. Zal z'n laatste optreden voor Ajax zijn geweest. :biggthumpup.gif:
zeux

Bericht door zeux »

De Servische middenvelder vertelde trainer Peter Bosz in aanloop naar het duel met AZ van zondag dat hij het mentaal niet kan opbrengen om opnieuw op de bank te beginnen. Telegraaf
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
zeux

Bericht door zeux »

Ik had het andere topic effe gemist. :smile-ajax.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Tot voor kort had hij een goede invloed op de jonkies. Lekker voorbeeld geven zo. Bah, teleurgesteld mag, maar hij wordt dikbetaald om gewoon zijn best te doen.

Dit is niet goed voor het moraal binnen de selectie. Onrust kunnen we niet gebruiken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB »

Jezus wat een slappeling. Oprotten.
Whitey on the moon.
Sandro

Bericht door Sandro »

Waarom zou je dit als Gudelj zijnde zeggen? Alsof Bosz dan zou antwoorden: "Sorry, ik had niet door wat het allemaal met je deed. Vanaf nu speel je altijd in de basis". Hij zal dus wel willen aansturen op een vertrek in de winterstop. Vreemde manier van doen. Ophoepelen maar dan.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Alexander

Bericht door Alexander »

Belachelijk gedrag van Gudelj, maar natuurlijk wel de schuld van Overmars. Die komt met een selectie die totaal uit balans is. Dramatisch gemanaged dit.
wimpey

Bericht door wimpey »

Ajaciedjuh schreef:Tot voor kort had hij een goede invloed op de jonkies. Lekker voorbeeld geven zo. Bah, teleurgesteld mag, maar hij wordt dikbetaald om gewoon zijn best te doen.

Dit is niet goed voor het moraal binnen de selectie. Onrust kunnen we niet gebruiken.
Ik denk dat z'n collega's deze pseudoleider ook zullen missen als kiespijn hoor. Beetje onze echte vedette voor de voeten lopen bij spelhervattingen en dat soort ongein.

In bijna 1,5 jaar bij Ajax geen glimp gezien van deze speler die van bijzondere kwaliteit deed getuigen. Daarvoor bij AZ en NAC ook niet trouwens. Omhooggevallen figuur. Ik vind zowel Beek, Bazoer en zelfs Serero eigenlijk betere spelers dan deze flapdrol.
Toppie

Bericht door Toppie »

De sterallures vieren hoogtij deze afgelopen week bij Ajax overschatte spelertjes met hoogmoed en arrogante houdingen mogen van mijn part wegwezen
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Zeer opmerkelijk dit. Ik snap dat spelers graag iedere wedstrijd willen spelen. Sterker nog, het zou gek zijn als je tevreden bent terwijl je op de bank zit. Maar dat je het niet kunt opbrengen om op de bank te zitten gaat wel heel ver. Ik heb hier meer moeite mee dan met zo'n incident met El Ghazi waar de stoppen even doorslaan en hij in dat moment over de schreef gaat.

Deze situatie met Gudelj komt over als een mededeling die hij gewoon weloverwogen heeft gedaan. Dan kun je niets anders dan een speler buiten de groep zetten.

Het gaat wel hard met ontevreden spelers. Ik hoop dat Ajax hier goed mee om gaat. Onrust kunnen we niet gebruiken maar we kunnen ook niet met elf man het seizoen afmaken.
Nil volentibus arduum
Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne »

Zo lang bankt ie toch nog niet? Slappe hap dit maar geen gemis. Jammer dat Frank al weer weg is in z Milaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

mattie schreef:Ook uit de selectie gezet, volgens de VI.Kan zich ook niet meer vinden in zijn reserve rol..
Verstandig, een probleem minder voor Bosz. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Trab
AT Toto winner 04/05

Bericht door Trab »

Het beste nieuws in 1,5 jaar! Doeiiiiiiiii
wimpey

Bericht door wimpey »

Denk dat de loopbaan van Goedele net zo gaat aflopen als die van De Zeeuw. Die kon er ook geen hol van en acteerde ook de leider en verbeelde zich ook dat hij een goede trap had. Club in Rusland lijkt me een van de weinige reële opties voor Goedele. Dat wordt dan ook weer niets. En daarna de mode in. De Servische Frank Govers. :neutral.gif:
Plaats reactie