Ajax - Celta de Vigo 3-11-2016
Moderator: mods
Re: Ajax - Celta de Vigo 3-11-2016
Wat is toch slecht geen automatisme
-
- AT Toto winner 10/11
Leuk laatste kwartier! Maar wat is die Younes gruwelijk slecht.
Erger me de pestpokken aan die blinde kip Younes.
Actie weer van Dolberg in minuut 32 he. Klasbak.
Actie weer van Dolberg in minuut 32 he. Klasbak.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
En AEG bij Jong Ajax.. Waar moet Younes dan spelenScherrer schreef:Leuk laatste kwartier! Maar wat is die Younes gruwelijk slecht.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Younes krijgt ook wel iets te veel werk te doen tegen verdedigers van boven zijn niveau. Bal net niet lekker in loop, passje dat hem dwingt tot buitenom gaan, ze mogen het hem ook wel iets makkelijker maken.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dit is het einde van Younes, toch? Tijd voor Cerny.
Sinkgraven is een veel betere back dan Dijks.
Dolberg, wat een spits!!!
Sinkgraven is een veel betere back dan Dijks.

- Ajaciedjuh
Wat een speler 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wow, wat issie goed hey.....Klasbak.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Die met Sánchez zijn 1 jaartje aanwezig en voor veel geld weg
Wát een speler joh. Net 19 he. Op die leeftijd speelden de groten der aarde nog ergens in Uruguay en Zweden. Uniek talent.Ajaciedjuh schreef:Wat een speler
Geweldenaar die jongen!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
We hebben er weer 1 hoor. Wat een ongelofelijke klasse heeft deze jongen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ja maar wat die L U Leo zegt is wel waar ze kijken in Spanje en Engeland wel mee 

- InnerHarbour
Als die zo doorgaat is hij samen met Sanchez aan het eind van het seizoen weg. Met een beetje mazzel misschien nog een half jaar langerwimpey schreef:Wát een speler joh. Net 19 he. Op die leeftijd speelden de groten der aarde nog ergens in Uruguay en Zweden. Uniek talent.Ajaciedjuh schreef:Wat een speler
YNWA
Ik zou Dolberg aanraden om na dit seizoen nog een seizoen bij Ajax te rijpen. Geheel onbevooroordeeld natuurlijkToppie schreef:Die met Sánchez zijn 1 jaartje aanwezig en voor veel geld weg

Ja.Jöhnk schreef:Dit is het einde van Younes, toch? Tijd voor Cerny.
Sinkgraven is een veel betere back dan Dijks.![]()
Ja.
Ja.
:-)
Ik schakelde in de 20ste minuut in, maar volgens mij zijn die Spanjolen op die misser net in de verdediging na al die 25 minuten dat ik keek niet in de buurt van de 16 van Ajax geweest.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Inderdaad, mag ook gezegd.999 schreef:Ook goede voor actie van Traore ..
Heerlijk om weer Ajax te kijken! Niet alles is goed natuurlijk, maar ik zit echt te genieten.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.
En van Veltman aan de zijlijn. Mooie goal, hij draait zo makkelijk weg bij die verdedigers, de hele wedstrijd al. Spaanse subtop legt ie in de luren, niet slecht voor zo'n jochie.999 schreef:Ook goede voor actie van Traore ..
Die is echt snel weg. Helaas.elliquido schreef:We hebben er weer 1 hoor. Wat een ongelofelijke klasse heeft deze jongen
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Absolute uitblinker Dolberg, met een zeer goede Sinkgraven en Ziyech daarachter. Klaassen en Traoré hebben gelukkig weer de stijgende lijn te pakken.
Younes valt in negatieve zin op. Fouten van Onana en Riedewald worden gelukkig niet afgestraft. Na een voorzichtig begin, een goede wedstrijd van Ajax. Maar poeh, wat een klasse heeft Dolberg. Genieten geblazen.
Younes valt in negatieve zin op. Fouten van Onana en Riedewald worden gelukkig niet afgestraft. Na een voorzichtig begin, een goede wedstrijd van Ajax. Maar poeh, wat een klasse heeft Dolberg. Genieten geblazen.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik krijg er eerlijk gezegd zelfs kippenvel van!
Chicken skinn

Genieten!
Mee eens, al vind ik Ziyech nog niet helemaal uit de verf komen. Dat komt trouwens door Younes. Nooit gaat hij eens diep zonder bal. Cerny komt er nu in, toch???Ajaciedjuh schreef:Absolute uitblinker Dolberg, met een zeer goede Sinkgraven en Ziyech daarachter. Klaassen en Traoré hebben gelukkig weer de stijgende lijn.