Anwar El Ghazi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 8:18 pm

Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is maar dat lijkt me geen handige zet van Anwar. Jammer want ik heb toch wel een zwak voor die jongen. Hij is geen wereldtopper in wording maar heeft eerder toch echt wel behoorlijke prestaties laten zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7368
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Trab » vr okt 28, 2016 8:43 pm

Hij schijnt al voor de training te horen te hebben gekregen dat hij om sportieve redenen niet bij de selectie zou zitten tegen Excelsior. Dat misdragen is daarna gebeurd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 9:11 pm

Lijkt er dan een beetje op dat hij ontevreden is dat hij geen kans in de basis krijgt. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen als je ziet wat Traore presteert. Aan de andere kant is El Ghazi ook niet overtuigend als hij dan mag invallen. En dat is dan natuurlijk het moment waarop je zelf je kans moet pakken.

Zonder precies te weten wat er is gebeurd kunnen we er niet over oordelen. Ik hoop dat de heren er na het weekend weer met elkaar uitkomen. Die jongen heeft er toch bewust voor gekozen om te vechten voor zijn kans. Het zou jammer zijn als het dan zo tot een breuk komt. Dit lijkt toch een beetje af te stevenen op een transfer in de winterstop.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Duke » vr okt 28, 2016 9:44 pm

Mike maakt ondertussen vast wat stemming:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 9:50 pm

Ik ben wel benieuwd hoe Bosz deze selectie het hele seizoen bij elkaar gaat houden. Dit probleem komt nu boven drijven maar ik vraag me ook af of het een heel seizoen rustig blijft rondom Tete, Bazoer en Gudelj als die jongens niet spelen.

Komende winterstop komen er misschien wel meerdere transfers aan. Dat is een kans om de balans in de selectie te verbeteren maar ook een risico omdat een aantal van die jongens natuurlijk echt wel iets kan. En je hebt er meer dan elf nodig om kampioen te spelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7913
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door elliquido » vr okt 28, 2016 10:09 pm

Doeiiii, doei doei doei doei doei doei doeiiiiiii
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door mattie » za okt 29, 2016 10:21 am

Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen.. Traore speelt al sinds zijn binnenkomst BAGGER.. Dat een huurling een kans krijgt snap ik, maar dan moet de huurling wel veel beter zijn en dat is dus niet het geval...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » za okt 29, 2016 10:31 am

Anwar El Ghazi speelt bagger ...

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7368
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Trab » za okt 29, 2016 11:20 am

mattie schreef:Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen.. Traore speelt al sinds zijn binnenkomst BAGGER.. Dat een huurling een kans krijgt snap ik, maar dan moet de huurling wel veel beter zijn en dat is dus niet het geval...
Schei toch uit. Hij speelde fantastisch sinds zijn komst totdat Bosz twee weken geleden ging zeuren over z'n trucjes. Sindsdien speelt hij minder. Desalniettemin blijft hij hard werken. Iets wat je over El ghazi niet kan zeggen. Gaat steeds als een mietje de duels in met als dieptepunt z'n invalbeurt tegen Feyenoord. Weg ermee met die gast. Heel veel talent maar geen mentaliteit. Diva gedrag in optima firma.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door brigade zuid » za okt 29, 2016 12:00 pm

mattie schreef:Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen..
Wie is de volgende? Tete, Riedewald, Bazoer... Bosz doet aan kapitaalvernietiging.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13427
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » za okt 29, 2016 12:59 pm

Het is jammer dat ze alledrie ook niet echt een goede indruk maken als ze eens mogen invallen.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Demosthenes » za okt 29, 2016 1:33 pm

brigade zuid schreef:
mattie schreef:Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen..
Wie is de volgende? Tete, Riedewald, Bazoer... Bosz doet aan kapitaalvernietiging.
Het gaat om de opleidingskosten, transferkosten waren er niet en de waarde die een speler heeft blijft fictief tot een transfer rond is. Zouden deze spelers en El Ghazi vorig seizoen echt indruk hebben gemaakt, dan zouden ze wel zijn benaderd met niet-te-weigeren-bedragen, niet door Ajax en niet door de speler zelf.

Milik heeft die indruk blijkbaar wel gemaakt.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9090
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » za okt 29, 2016 2:39 pm

Ik heb bij AEG een Kishna-gevoel. Potentie lijkt er te zijn, maar komt er gewoon niet uit.

Ter illustratie; hoort iemand nog wel eens wat van Kishna, op wellicht een zeer incidentele opleving na?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door mattie » za okt 29, 2016 4:14 pm

Arthur schreef:Het is jammer dat ze alledrie ook niet echt een goede indruk maken als ze eens mogen invallen.
Sinkgraven en Schone bewijzen dat het dus wel kan..
Riedewald speelde ook niet best..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » ma okt 31, 2016 8:07 am

Mr. Ajax schreef:
Je bent nogal aan het zoeken hoor, Mano, wat Ghazi betreft.
Uit de selectie gezet.... Dus dat zoeken van mij zal wel meevallen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » ma okt 31, 2016 8:17 am

El Ghazi is gewoon niveau: Cabral, Schaken, Elia en Kishna.

Jongens die echt wel wat met de bal kunnen maar nooit constant presteren, niet de juiste mentaliteit hebben (wel willen maar niet vechten) als ze vechten voor hun plek, doen ze dat buiten het veld ipv binnen.

Dit soort jongens zijn heel makkelijk uit de wedstrijd te voetballen en als club kan je er niet op bouwen.

Niveau vitesse/groningen

en dan komen er weken dat ze lekker ballen (3 a 4) en vervolgens gaan ze stap omhoog en zijn ze weer onzichtbaar.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Alexander
Berichten: 8574
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Alexander » ma okt 31, 2016 9:57 am

Het gaat er om dat er bij een aanzienlijk aantal spelers in de selectie het gevoel speelt dat Bosz met 2 maten meet. Kan mij persoonlijk ook niet helemaal aan die indruk onttrekken. Wat heeft Traore beter gedaan dan Ghazi? Traore loopt volgend jaar gratis de deur uit, die leiden we op voor Chelsea. Wat is daar ons nut van? Als hij niet heel veel beter is dan Ghazi, moet Ghazi (of Cerny) altijd spelen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41031
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » ma okt 31, 2016 11:19 am

Of hij het gaat redden weet ik ook niet. Maar dat laatste is natuurlijk helemaal waar en ik kan me best voorstellen dat dit voor El Ghazi een lastige situatie is. Traore kwam eigenlijk voor de spitspositie maar daar is Dolberg een klasse beter. Daardoor is Traore naar rechts geschoven maar ook daar laat hij niets zien. Het kost El Ghazi echter wel zijn plek. Aan het einde van het seizoen is Traore weer vertrokken en ondertussen staat El Ghazi stil in zijn ontwikkeling.

Natuurlijk moet hij ook kritisch naar zijn eigen prestaties kijken. Als hij geweldig presteert in de tijd die hij krijgt kan op een gegeven moment niemand om hem heen. Maar dat die jongen op het moment niet zo lekker in zijn vel zit snap ik wel.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » ma okt 31, 2016 11:56 am

Mano schreef:El Ghazi is gewoon niveau: Cabral, Schaken, Elia en Kishna.

Jongens die echt wel wat met de bal kunnen maar nooit constant presteren, niet de juiste mentaliteit hebben (wel willen maar niet vechten) als ze vechten voor hun plek, doen ze dat buiten het veld ipv binnen.

Dit soort jongens zijn heel makkelijk uit de wedstrijd te voetballen en als club kan je er niet op bouwen.

Niveau vitesse/groningen

en dan komen er weken dat ze lekker ballen (3 a 4) en vervolgens gaan ze stap omhoog en zijn ze weer onzichtbaar.
Kan me hier wel in vinden.Neem een voorbeeld aan b.v. Schöne w.b. mentaliteit, gewoon je stinkende best doen op de training en er voor zorgen dat de trainer niet meer om je heen kan na b.v. een succesvolle invalbeurt.

Tenminste zo was dat in mijn tijd :ajaxsmiley.gif:

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » ma okt 31, 2016 4:28 pm

Alexander schreef:Het gaat er om dat er bij een aanzienlijk aantal spelers in de selectie het gevoel speelt dat Bosz met 2 maten meet. Kan mij persoonlijk ook niet helemaal aan die indruk onttrekken. Wat heeft Traore beter gedaan dan Ghazi? Traore loopt volgend jaar gratis de deur uit, die leiden we op voor Chelsea. Wat is daar ons nut van? Als hij niet heel veel beter is dan Ghazi, moet Ghazi (of Cerny) altijd spelen.

de keren dat AEG wel mag spelen, laat hij niks zien. Zelfs nog minder dan Traore.
tegen feyenoord viel hij dramatisch in, Kozakken Boys was hij veldvulling.
Hij klopt nou niet echt aan de poort om Traore te verdrijven.

Beetje wat Kishna ook deed, wijzen naar anderen en zelf niet 110% geven.
Kishna speelt nu? nee, bankie tegen meer geld... (financieel een goeie move)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » ma okt 31, 2016 9:02 pm

Jij stelt alleen maar je vriendjes op, zou Ghazi tegen Bosz gezegd hebben volgens Hans Kraay. Geen idee of het waar is, maar lijkt me best plausibel. En als dat waar is dan vind ik het veel te zwaar dat hij nu terug gezet is naar JA.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59102
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » ma okt 31, 2016 9:26 pm

Wordt onderhand tijd dat ie is een keer op zijn nummer wordt gezet, mensen doen net of hij het ultieme talent is. Als ie slim is pakt ie dit met 2 handen aan , leer ervan en zorg dat de trainer niet om je heen kan.Want dat heeft ie echt nog niet laten zien.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11925
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » ma okt 31, 2016 9:32 pm

Bosz probeert hier een precedent te scheppen, maar El Ghazi heeft niemand op zn bek geslagen ofzo dus ik vind het nogal wat. Bosz moet ook inschikkelijk zijn als hij een top coach wil zijn en ik vraag me af of hij dat kan.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33924
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Duke » ma okt 31, 2016 9:34 pm

Het is natuurlijk de vraag of het waar is wat Kraay beweert.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Khraa » ma okt 31, 2016 9:34 pm

Dit kan nog wel eens een redelijke fout zijn van Bosz. Eigenlijk zegt El Ghazi wat ik (en volgens mij meerdere mensen) na het spelen van Traore ook vind.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Plaats reactie