Anwar El Ghazi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » do sep 01, 2016 7:17 am

Anwar is geen Kishna :biggthumpup.gif:

oftewel, geeft niet meteen toe bij tegenslag en heeft vaker een assist of beslissende actie.

Het is allemaal nog niet genoeg dus daar moet hij zeker aan werken. Zit er meer in :confused.gif:
Dat weet ik niet, je hoopt het maar ik denk van niet. Het zal altijd een momenten-voetballer zijn en die 'momenten' zullen er niet elke wedstrijd zijn.

Hij moet zijn ondergrens verhogen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Ajaciedjuh » do sep 01, 2016 11:10 am

Valencia had 12M over voor AEG (bron Telesport).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Duke » do sep 01, 2016 12:50 pm

Vreemd verhaal, dan heeft hij dus blijkbaar zelf nee gezegd?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » do sep 01, 2016 12:58 pm

Dat zou dan een verstandige keuze van hem zijn.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Giacomo Puccini » do sep 01, 2016 6:52 pm

Sterk verhaal.
Ajax!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33763
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door zeux » do sep 01, 2016 6:55 pm

Duke schreef:Vreemd verhaal, dan heeft hij dus blijkbaar zelf nee gezegd?
Misschien zien El Ghazi - net als Ziyech - al die jonge spelers die vroeg naar het buitenland gingen, daar nooit (of maar kort) de hoofdmacht haalden em vervolgens verpieterden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » do sep 01, 2016 7:00 pm

Hij heeft natuurlijk nog nauwelijks iets gepresteerd waarmee je in het buitenland indruk maakt. Geen topscorer in Nederland, geen beslissende doelpunten in Europa, geen vaste international. Hoe zou hij daar binnenkomen? Als een talentje van Ajax. Dan is er natuurlijk niet veel voor nodig om op een zijspoor te belanden.

Natuurlijk kun je gaan voor dat mooie contract in een lekkere zonnige streek. Maar zo goed is je perspectief dan natuurlijk niet. Je kan beter naar het buitenland gaan als je minimaal één van de belangrijke spelers van Ajax bent.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » do okt 27, 2016 10:53 am

Je speelt tegen Kozakken Boys en je wordt gewisseld...



Deze jongen lijkt toch echt tegen zijn plafond aan te zitten en mentaal kan ie ze ook niet lekker incasseren want gaat er niet beter van presteren.

'hij was ziek' ... :excited.gif: 'het was Kozakken Boys'
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mr. Ajax » do okt 27, 2016 8:06 pm

Mano schreef:Je speelt tegen Kozakken Boys en je wordt gewisseld...



Deze jongen lijkt toch echt tegen zijn plafond aan te zitten en mentaal kan ie ze ook niet lekker incasseren want gaat er niet beter van presteren.

'hij was ziek' ... :excited.gif: 'het was Kozakken Boys'
Dat eerste ben ik inmiddels ook een beetje bang voor.

Je tweede zin vind ik echter onzin... Als je griep hebt dan is het niet lekker (of verstandig) voetballen... Wie je tegenstander is maakt toch geen flikker uit?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11946
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Sandro » do okt 27, 2016 8:20 pm

Slaat nergens op inderdaad. Voetballen met koorts is best gevaarlijk. Moet hij zich dan de ziekte in spelen tegen f***ing K'en Boys als hij zich niet lekker voelt?
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » vr okt 28, 2016 8:23 am

Mr. Ajax schreef: Je tweede zin vind ik echter onzin... Als je griep hebt dan is het niet lekker (of verstandig) voetballen... Wie je tegenstander is maakt toch geen flikker uit?
Dat vind ik dan weer onzin.
je bent 100% of niet. Niet? Speel je niet.
niet achteraf miepen dat je ziekies was... dan had je dat aanmoeten geven, had iemand anders gespeeld.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15195
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mano » vr okt 28, 2016 8:30 am

Sandro_Calaaabro schreef:Slaat nergens op inderdaad. Voetballen met koorts is best gevaarlijk. Moet hij zich dan de ziekte in spelen tegen f***ing K'en Boys als hij zich niet lekker voelt?
Ik neem aan dat hij niet met koorts liep te ballen. En JA als jij weer in de basis wilt, moet je je de ziekte spelen tegen Kozakken boys!
Hij was waarschijnlijk vorige week ziek en nu beter en speelde slap omdat hij vorige week ziek was...

Dan speel je tegen Kozakken boys en ben je onzichtbaar waar anderen (jonkies) opstaan.
Ik snap dat je niet top bent als je net ziek was, maar een bepaald niveau als ondergrens mag je wel halen. helemaal als de tegenstander niet heel best is.
En dan heb ik het niet eens over bewijsdrang.... Want die zou bij hem heel hoog moeten zijn.

Jammer, want is een aardig ventje maar komt gewoon mentaal te kort om de slag te maken naar top eredivisie.
niveau Cabral, Schaken, Elia.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mr. Ajax
Berichten: 14589
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Mr. Ajax » vr okt 28, 2016 4:16 pm

Mano schreef:
Mr. Ajax schreef: Je tweede zin vind ik echter onzin... Als je griep hebt dan is het niet lekker (of verstandig) voetballen... Wie je tegenstander is maakt toch geen flikker uit?
Dat vind ik dan weer onzin.
je bent 100% of niet. Niet? Speel je niet.
niet achteraf miepen dat je ziekies was... dan had je dat aanmoeten geven, had iemand anders gespeeld.
Hoe kom jij nou aan al dat inside info? Ik neem aan dat Bosz hem zelf uit voorzorg naar de kant heeft gehaald, en dat Ghazi daar niet zelf om heeft gevraagd. Net als de beslissing om hem op te stellen - ik neem aan dat Ghazi dat niet zelf deed.

Je bent nogal aan het zoeken hoor, Mano, wat Ghazi betreft.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Trab » vr okt 28, 2016 8:05 pm

Hij is uit de selectie gezet na woordenwisseling met Bosz..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 8:18 pm

Ik weet natuurlijk niet wat er gebeurd is maar dat lijkt me geen handige zet van Anwar. Jammer want ik heb toch wel een zwak voor die jongen. Hij is geen wereldtopper in wording maar heeft eerder toch echt wel behoorlijke prestaties laten zien.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Trab » vr okt 28, 2016 8:43 pm

Hij schijnt al voor de training te horen te hebben gekregen dat hij om sportieve redenen niet bij de selectie zou zitten tegen Excelsior. Dat misdragen is daarna gebeurd.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 9:11 pm

Lijkt er dan een beetje op dat hij ontevreden is dat hij geen kans in de basis krijgt. Daar kan ik me wel iets bij voorstellen als je ziet wat Traore presteert. Aan de andere kant is El Ghazi ook niet overtuigend als hij dan mag invallen. En dat is dan natuurlijk het moment waarop je zelf je kans moet pakken.

Zonder precies te weten wat er is gebeurd kunnen we er niet over oordelen. Ik hoop dat de heren er na het weekend weer met elkaar uitkomen. Die jongen heeft er toch bewust voor gekozen om te vechten voor zijn kans. Het zou jammer zijn als het dan zo tot een breuk komt. Dit lijkt toch een beetje af te stevenen op een transfer in de winterstop.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Duke » vr okt 28, 2016 9:44 pm

Mike maakt ondertussen vast wat stemming:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Marillion » vr okt 28, 2016 9:50 pm

Ik ben wel benieuwd hoe Bosz deze selectie het hele seizoen bij elkaar gaat houden. Dit probleem komt nu boven drijven maar ik vraag me ook af of het een heel seizoen rustig blijft rondom Tete, Bazoer en Gudelj als die jongens niet spelen.

Komende winterstop komen er misschien wel meerdere transfers aan. Dat is een kans om de balans in de selectie te verbeteren maar ook een risico omdat een aantal van die jongens natuurlijk echt wel iets kan. En je hebt er meer dan elf nodig om kampioen te spelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7918
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door elliquido » vr okt 28, 2016 10:09 pm

Doeiiii, doei doei doei doei doei doei doeiiiiiii
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door mattie » za okt 29, 2016 10:21 am

Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen.. Traore speelt al sinds zijn binnenkomst BAGGER.. Dat een huurling een kans krijgt snap ik, maar dan moet de huurling wel veel beter zijn en dat is dus niet het geval...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door 999 » za okt 29, 2016 10:31 am

Anwar El Ghazi speelt bagger ...

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7387
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Trab » za okt 29, 2016 11:20 am

mattie schreef:Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen.. Traore speelt al sinds zijn binnenkomst BAGGER.. Dat een huurling een kans krijgt snap ik, maar dan moet de huurling wel veel beter zijn en dat is dus niet het geval...
Schei toch uit. Hij speelde fantastisch sinds zijn komst totdat Bosz twee weken geleden ging zeuren over z'n trucjes. Sindsdien speelt hij minder. Desalniettemin blijft hij hard werken. Iets wat je over El ghazi niet kan zeggen. Gaat steeds als een mietje de duels in met als dieptepunt z'n invalbeurt tegen Feyenoord. Weg ermee met die gast. Heel veel talent maar geen mentaliteit. Diva gedrag in optima firma.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door brigade zuid » za okt 29, 2016 12:00 pm

mattie schreef:Ik kan me iets van zijn frustratie voorstellen..
Wie is de volgende? Tete, Riedewald, Bazoer... Bosz doet aan kapitaalvernietiging.

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13443
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Anwar El Ghazi

Bericht door Arthur » za okt 29, 2016 12:59 pm

Het is jammer dat ze alledrie ook niet echt een goede indruk maken als ze eens mogen invallen.

Plaats reactie