6-8 weken, las ik. Jammer, prachtige speler en geen matennaaier.zeux schreef:Iniesta er 3 tot 6 maanden uit. Dat lijkt mij een forse aderlating voor Barcelona.
Spanje
Moderator: mods
Re: Spanje
Tijdens de wedstrijd waren de eerste inschattingen anders. Het is voor hem te hopen dat het inderdaad korter is. Hij is al op leeftijd en knieblessures zijn verraderlijk.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Wat zijn het toch ook fijne jongens he, die spelers van Barcelona.
https://www.youtube.com/watch?v=9Wv-_d7 ... r_embedded
Eigenlijk verdienen ze gewoon een collectieve schorsing. Wat een idioten.
https://www.youtube.com/watch?v=9Wv-_d7 ... r_embedded
Eigenlijk verdienen ze gewoon een collectieve schorsing. Wat een idioten.
- InnerHarbour
Omvallen vanwege een zakdoekje!
Echte kerels.

Echte kerels.
Langwerpig en van doorzichtig blauw plastic. Snuit jij daar je neus mee?wimpey schreef:Omvallen vanwege een zakdoekje!![]()
Echte kerels.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit kan toch niet. Tegen dit soort aanstellerij moet toch keihard worden opgetreden?
Rollebollen alsof er een baksteen tegen je hoofd gegooid is
8 wedstrijden schorsen die matennaaiers.
Rollebollen alsof er een baksteen tegen je hoofd gegooid is

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Als ik niets anders bij de hand heb.zeux schreef: Langwerpig en van doorzichtig blauw plastic. Snuit jij daar je neus mee?

Ze gaan als dominostenen neer, de een na de ander ook he. Zonder impact gewoon. Maar helaas wordt die vreselijke club van alle kanten de hand boven het hoofd gehouden. Waarmee dit gedrag ook direct wordt beloond i.p.v. bestraft. Door deze vervuilers wenden mensen zich af van de sport.
Die acteurs zijn wel aangesproken door de Spaanse bond op dat theathraal vallen en nu zijn ze weer boos bij Barcelona.

www.vi.nl
Barcelona ergert zich kapot aan een verklaring van de Spaanse voetbalbond RFEF waarin de schuld voor 'flesjesgate' niet volledig bij Valencia wordt neergelegd.
De Catalanen triomfeerden zaterdagmiddag bij het scheiden van de markt in Mestalla. Een benutte strafschop van Lionel Messi deed de thuisploeg de das om. Bij het vieren van de 2-3 vond een Valencia-fan het nodig een plastic flesje te gooien richting de juichende Catalanen, waarop Neymar en Luis Suárez ter aarde stortten.
De Spaanse voetbalbond RFEF bestrafte Valencia met een boete van 1.500 euro. Bij een volgend incident moet de club uit sinaasappelstad mogelijk in een leeg stadion spelen. De federatie bekritiseerde ook de Barcelona-spelers voor hun 'overdreven reactie' en het vieren van de treffer voor het vak met de fanatieke Valencia-aanhang.
'Dat ook de spelers die niet werden geraakt het deden voorkomen alsof dat wél het geval was, valt niet onder de noemer sportiviteit', meldt de RFEF. 'Toch rechtvaardigt niets de reactie van de Valencia-fans.' Volgens de supporter die het flesje gooide én Valencia-middenvelder Dani Parejo was het Neymar die het publiek provoceerde met enkele acties.
Het verbaast Barcelona dat de schuld niet volledig wordt neergelegd bij Valencia. 'De Spaanse bond moet gewoon kijken naar de feiten en de bestaande regels toepassen in plaats van zaken te interpreteren. Barcelona gaat ervan uit dat de bond voortaan na elk doelpunt het juichen van teams beoordeelt.'
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Haha, zonder meer waar, maar eentje, de Braziliaan, werd volgens mij wel degelijk geraakt. Ik krijg zo'n projectiel ook niet graag tegen mijn kop. Dat ze vervolgens allemaal als stervende zwanen tuimelen, ja dat is vintage Barca. Kappen met die flauwekul. Moeten ze ook helemaal niet nodig hebben met die voetbalkwaliteiten.wimpey schreef:Als ik niets anders bij de hand heb.zeux schreef: Langwerpig en van doorzichtig blauw plastic. Snuit jij daar je neus mee?![]()
Ze gaan als dominostenen neer, de een na de ander ook he. Zonder impact gewoon. Maar helaas wordt die vreselijke club van alle kanten de hand boven het hoofd gehouden. Waarmee dit gedrag ook direct wordt beloond i.p.v. bestraft. Door deze vervuilers wenden mensen zich af van de sport.
- InnerHarbour
Typisch een reactie van de grootste matennaaiersclub aller tijden.Het verbaast Barcelona dat de schuld niet volledig wordt neergelegd bij Valencia. 'De Spaanse bond moet gewoon kijken naar de feiten en de bestaande regels toepassen in plaats van zaken te interpreteren. Barcelona gaat ervan uit dat de bond voortaan na elk doelpunt het juichen van teams beoordeelt.'
YNWA
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.
- InnerHarbour
Misschien kun je in je conclusie ook mee nemen de aanslagen op de Barca spelers en het achterlijke gedrag van de Valencia supporters ...
Blij met de punten ...
"Valt niet onder de noemer sportiviteit"???
Ik zou me kapot schamen als dit spelers van Ajax zouden zijn.

Denk jij dat je een leeg flesje van die afstand op het veld krijgt?Peter schreef:Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.
Ik vind ook dat ze overreageerden, maar er is natuurlijk wel vanaf de tribune een vol flesje water op het hoofd van een speler gemikt.
Ook het gezeur over de plek. Je scoort de winnende goal. Dan ga je niet eerst naar de middencirkel lopen om dat vieren.
En volgens mij was de 'puta' van Messi nà het flesincident.
Prima om Barca te haten en je kunt ook genoeg kritiek hebben op het theater, maar er wordt nu wel heel veel bijgesleept.
- InnerHarbour
Khraa schreef:"Valt niet onder de noemer sportiviteit"???![]()

YNWA
zeux schreef:Denk jij dat je een leeg flesje van die afstand op het veld krijgt?Peter schreef:Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.
Ik vind ook dat ze overreageerden, maar er is natuurlijk wel vanaf de tribune een vol flesje water op het hoofd van een speler gemikt.
Ook het gezeur over de plek. Je scoort de winnende goal. Dan ga je niet eerst naar de middencirkel lopen om dat vieren.
Prima om Barca te haten en je kunt ook genoeg kritiek hebben op het theater, maar er wordt nu wel heel veel bijgesleept.

Blij met de punten ...
Bullshit, je kan aan de baan van het ding zien (het zweeft meer dan het valt) dat het geen vol flesje was). Dat je dit nog probeert goed te pratenzeux schreef:Denk jij dat je een leeg flesje van die afstand op het veld krijgt?Peter schreef:Je maakt in een beladen duel in de extra tijd de 2-3, je gaat pontificaal voor het thuisvak juichen, roept naar al die lui dat ze de zoon van een h**r zijn en vervolgens valt er een leeg plastic flesje op het veld en gaat dan huilen om je moeder. Goeie genade, zeg.

Waar praat ik wat goed?Khraa schreef:Bullshit, je kan aan de baan van het ding zien (het zweeft meer dan het valt) dat het geen vol flesje was). Dat je dit nog probeert goed te pratenzeux schreef:
Denk jij dat je een leeg flesje van die afstand op het veld krijgt?
Ik constateer dat je volgens mij een leeg flesje nooit vanaf de tribune zo ver op het veld krijgt. Niks meer of minder.
Er zijn wat mij betreft twee verschillende zaken, met ieder eigen merites:
- Valencia fans gooien hard voorwerp op het veld en raken speler
- Barcelona spelers maken veel te veel theater en gaan met z'n allen veel te dramatisch naar de grond.
Allebei de zaken fout.
We zijn het alleen niet eens over"hard voorwerp". Jij noemt het een vol flesje en dat is flagrante nonsens.
Is er nergens een foto van Exhibit A?
Het is een waterflesje volgens mij. Of hij helemaal leeg is kan ik niet zien.
Dit zal vast een geval zijn waarbij voor jou het flesje halfvol is en voor mij halfleeg.
Dit zal vast een geval zijn waarbij voor jou het flesje halfvol is en voor mij halfleeg.
Messi ziet er tegenwoordig uit als een nichterige clochard. E zo gedraagt ie zich ook. Aangestoken door de relnichten Alves en Neymar?InnerHarbour schreef:Ja die flinke Messi zou dat gewoon eens op straat moeten doen de broekpoeperd.