Feijenoord - Ajax 23-10-2016
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Feijenoord - Ajax 23-10-2016
Ze zoeken het maar uit. Ik zal de discussie niet verpesten over Bosz maar het enige wat ik kan zeggen is je kan Bosz wel uit Rotterdam halen maar Rotterdam niet uit Bosz.
brigade zuid schreef:Ze zoeken het maar uit. Ik zal de discussie niet verpesten over Bosz maar het enige wat ik kan zeggen is je kan Bosz wel uit Rotterdam halen maar Rotterdam niet uit Bosz.

"Hate it or love it, the underdog's on top".
Feyenooit laat duidelijk zien waar de zwakte van dit Ajax ligt
-
Traore, younes en dolberg is constant balverlies. Dat is moeilijk voetballen.
Whitey on the moon.
Wereldtrainer Bosz vond het donderdag tegen Celta-B een goede pot van Ajax-zijde. Dan weet je voldoende. Die man ziet het niet.
Heb je gezien wat voor ballen Dolberg krijgt? Die krijgt een lange nek van de hier bewierookte Viergever.GangstaRiB schreef:Traore, younes en dolberg is constant balverlies. Dat is moeilijk voetballen.
Ik hoor ook steeds dat die verdediging met Viergever zo staat. Als die kakkies een beetje scherp zijn sta je met de rust alleen al met 3-0 achter.
Ik ben wel een beetje klaar met die Traore. Aldoor de verkeerde beslissing.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Excuus. Je hebt gelijk. Ajax speelt vandaag (en afgelopen donderdag tegen een tweede elftal) een beresterke pot. Stom van me.999 schreef:Wat een onzin gezeik op Bosz ..
-
Ja die speelt alleen voor zichzelf. Uitstekende voetballer, watervlug maar doet niet mee.Le T. schreef:Ik ben wel een beetje klaar met die Traore. Aldoor de verkeerde beslissing.
Whitey on the moon.
Zit toch niet zo te piepen.Alexander schreef:Excuus. Je hebt gelijk. Ajax speelt vandaag (en afgelopen donderdag tegen een tweede elftal) een beresterke pot. Stom van me.999 schreef:Wat een onzin gezeik op Bosz ..

Blij met de punten ...
Drama die gast. Alle tijd en ruimte en dan zo'n voorzet.GangstaRiB schreef:Veltman pffff

Positief: nog 0-0 tegen betere kakkies. Hoogtepunt bij Ajax: perfecte sliding op de bal van Ziyech.
Er ligt in de as echt wel ruimte om op hun helft te kunnen combineren. Maar Ajax lijkt stijf van de stress en van de onkunde bij balbezit te staan.
Ik zou Riedewald brengen voor Younes. Meer ondersteuning op links, loopvermogen en Ziyech nadrukkelijk op 10. Die vind ik de beste Ajacied, die komt wel los na rust, heb ik het gevoel.
+1.999 schreef:Wat een onzin gezeik op Bosz ..
Het is gewoon dommigheid, hij ziet het moment niet.GangstaRiB schreef:Ja die speelt alleen voor zichzelf. Uitstekende voetballer, watervlug maar doet niet mee.Le T. schreef:Ik ben wel een beetje klaar met die Traore. Aldoor de verkeerde beslissing.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Je kan zoveel wissels doen, maar dan kom je met Dijks in de rust.
Dijks erin kan niet slechter zijn toch
Sink of Vier

Dolberg haalt een aardig rendement qua goed afleggen van onmogelijk aangespeelde ballen. Wat ik net opmerkte: wanneer Younes en Traoré aan de bal komen, kijk ik alvast naar achteren. En Traoré kwam 1 op 1 VDH niet eens voorbij.GangstaRiB schreef:Traore, younes en dolberg is constant balverlies. Dat is moeilijk voetballen.
Op het middenveld liggen er mogelijkheden. Maar met deze buitenspelers zo spelend wordt het niks. Zul je zien dat hun tegenstander ook nog eens een assist gaat geven.
-
Ja dit wordt een gestolen overwinning als we winnen. Ajax staat onder druk op elke linie. Feyenoord vind ik best goed spelen. We hebben het beste middenveld maar die wordt volledig geneutraliseerd.wimpey schreef:Drama die gast. Alle tijd en ruimte en dan zo'n voorzet.GangstaRiB schreef:Veltman pffff![]()
Positief: nog 0-0 tegen betere kakkies. Hoogtepunt bij Ajax: perfecte sliding op de bal van Ziyech.
Er ligt in de as echt wel ruimte om op hun helft te kunnen combineren. Maar Ajax lijkt stijf van de stress en van de onkunde bij balbezit te staan.
Ik zou Riedewald brengen voor Younes. Meer ondersteuning op links, loopvermogen en Ziyech nadrukkelijk op 10. Die vind ik de beste Ajacied, die komt wel los na rust, heb ik het gevoel.
Whitey on the moon.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Nog zo'n onrust stoker.. blindelings gedraaf ..Alexander schreef:Je kan zoveel wissels doen, maar dan kom je met Dijks in de rust.
Wissel Traore maar. Constant balverlies...Younes heeft tenminste nog iets gevaarlijks.. Dolberg doet zijn stinkende best maar vermoedelijk nu pijn in zijn nek.. Krijgt ook geen ondersteuning.. Ga er maar aanstaan tegen Botteghin
Weer op zoek naar een Interim coach..
-
Ja traore voetbalt voor z'n eigen BV. Alleen Ziyech laat zien dat ie wil winnen.wimpey schreef:Dolberg haalt een aardig rendement qua goed afleggen van onmogelijk aangespeelde ballen. Wat ik net opmerkte: wanneer Younes en Traoré aan de bal komen, kijk ik alvast naar achteren. En Traoré kwam 1 op 1 VDH niet eens voorbij.GangstaRiB schreef:Traore, younes en dolberg is constant balverlies. Dat is moeilijk voetballen.
Op het middenveld liggen er mogelijkheden. Maar met deze buitenspelers zo spelend wordt het niks. Zul je zien dat hun tegenstander ook nog eens een assist gaat geven.
Whitey on the moon.
Iets meer rust in het AJAX spel zou niet verkeerd zijn ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Tweede helft begint net zo dramatisch.
Waarvan akte. Super onrustig. Alles gaat gehaast.999 schreef:Iets meer rust in het AJAX spel zou niet verkeerd zijn ...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Kom er net maar ik heb weleens een beter Ajax gezien. Als dit maar goed gaat.
Nee, dat is slim, een Sinkgraven half mankepotend laten staan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring