Moderator: mods
Voor wie zal Bosz volgende week zijn is de vraag.WP_LeGeNd schreef:Yep Chapeau Bosz!
Bij jou is dat bij alle andere wedstrijden de vraag, zolang Bosz er zit.brigade zuid schreef:Voor wie zal Bosz volgende week zijn is de vraag.WP_LeGeNd schreef:Yep Chapeau Bosz!
Dit was de negende zegen op rij. Zes voor de competitie, een voor de beker en twee in Europa.Marillion schreef:Prima overwinning (op basis van de samenvatting). Er staat inmiddels een aardige serie uitslagen al was het niet iedere week even makkelijk. Komende zondag mogen ze laten zien wat ze echt waard zijn.
Ik zou sowieso meer wissels doorvoeren. De wedstrijd van zondag is belangrijker en met twee overwinningen in de EL kunnen we ons wel een misstap veroorloven, een nederlaag die er waarschijnlijk ook wel komt met de sterkste opstelling.wimpey schreef:Mooie goals, waarbij de ADO defensie er niet zo lekker uit zag. Dolberg in de EL sparen met bet oog op de kakkies svp.
Tja, ik geloof er meer in dat je in je ritme moet blijven, dus ik zou nooit aan sparen doen.brigade zuid schreef:Ik zou sowieso meer wissels doorvoeren. De wedstrijd van zondag is belangrijker en met twee overwinningen in de EL kunnen we ons wel een misstap veroorloven, een nederlaag die er waarschijnlijk ook wel komt met de sterkste opstelling.wimpey schreef:Mooie goals, waarbij de ADO defensie er niet zo lekker uit zag. Dolberg in de EL sparen met bet oog op de kakkies svp.
Ajax' beste spits is net 19 en komt fris uit de A1. Rustig aan mee doen dus. Laat die Cassierra maar in de EL ballen en Dolberg zondag om het echie. Ajax overleeft deze EL poule immers toch wel.Wouter schreef: Tja, ik geloof er meer in dat je in je ritme moet blijven, dus ik zou nooit aan sparen doen.
Ik vind dat altijd een rare redenatie. Zou het ritme ook gebroken worden als er geen doordeweekse wedstrijd was?Wouter schreef:Tja, ik geloof er meer in dat je in je ritme moet blijven, dus ik zou nooit aan sparen doen.brigade zuid schreef:Ik zou sowieso meer wissels doorvoeren. De wedstrijd van zondag is belangrijker en met twee overwinningen in de EL kunnen we ons wel een misstap veroorloven, een nederlaag die er waarschijnlijk ook wel komt met de sterkste opstelling.wimpey schreef:Mooie goals, waarbij de ADO defensie er niet zo lekker uit zag. Dolberg in de EL sparen met bet oog op de kakkies svp.
Zo is het. Heb alleen de samenvatting gezien, maar Ajax speelt heel volwassen.999 schreef:makkelijke overwinning .. is wel eens anders geweest![]()
Een ploeg traint heel anders of in ieder geval minder richting een wedstrijd, dus wat dat betreft is het ritme wel anders ook al doet een speler niet mee.Ajax Rules schreef: Ik vind dat altijd een rare redenatie. Zou het ritme ook gebroken worden als er geen doordeweekse wedstrijd was?
Heeft nog wat tijd nodig, ik heb er alle vertrouwen in. Je ziet de klasse ervan af druipen bij bepaalde acties van hem, al gaan de simpelste dingen nog af en toe mis. Moet nog even wennen en nog een of twee erin knallen, dan valt de druk ietwat van zijn schouders af lijkt me.Alexander schreef:Wat vinden we voorlopig trouwens van Ziyech?
Zó. Da's wel een heel lekkere aankoop van Overmars. Met hem kun je 1 op 1 spelen in de eredivisie, waardoor de 'voetballers' (Schöne van achteruit m.n.) kunnen renderen.Mr. Ajax schreef: Wat een beest is die Sanchez trouwens.... Fucking eh!