Voetbal International (TV)
Moderator: mods
Re: Voetbal International (TV)
Hier zit Gullit toch wel dom te lullen. Hij hoeft geen garantie om door te schuiven, maar wil wel wat op papier hebben als er verschuivingen zijn. Wat wil je daar dan precies over op papier zetten ??
Wel een leuk inzicht in de verhoudingen tussen Ajax en PSV spelers ten tijde van Gullit van Basten tijdperk
- Giacomo Puccini
Hij wilde niet zeggen waar de garantie precies over ging, dat vind ik nooit zo sterk. Begin er dan niet over, want nu gaat het een eigen leven leiden. Mijn gevoel zegt dat Van Basten binnenkort vertrekt, en dat Gullit 2e assistent had willen worden met bijbehorend salaris. Geen gekke eis overigens als je het mij vraagt, voor iemand met de statuur van Gullit.
Ajax!
Zo had ik het nog niet bekeken, maar dat lijkt inderdaad wel een logisch verhaal.
Hij refereerde ook nog aan hoe goed de zaakwaarnemer van van Basten onderhandeld had, ook niet erg chique.
Ben totaal geen fan van de KNVB delegatie, maar het getoonde geeft mn ook een zwak beeld van de sportpers. Kunnen geen onderscheid maken tussen kritisch objectieve vragen een pure zuigjournalistiek.
Hij refereerde ook nog aan hoe goed de zaakwaarnemer van van Basten onderhandeld had, ook niet erg chique.
Ben totaal geen fan van de KNVB delegatie, maar het getoonde geeft mn ook een zwak beeld van de sportpers. Kunnen geen onderscheid maken tussen kritisch objectieve vragen een pure zuigjournalistiek.
-
Wat een drukte over de assistent van de assistent, Nederland heeft te weinig goede voetballers om naar het WK te gaan. Dat kan gebeuren, er zijn meer landen die niet naar het WK gaan door gebrek aan kwaliteit.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Nederland kan met goed beleid natuurlijk prima tweede worden in deze poule.
- Giacomo Puccini
Giacomo Puccini schreef:Hij wilde niet zeggen waar de garantie precies over ging, dat vind ik nooit zo sterk. Begin er dan niet over, want nu gaat het een eigen leven leiden. Mijn gevoel zegt dat Van Basten binnenkort vertrekt, en dat Gullit 2e assistent had willen worden met bijbehorend salaris. Geen gekke eis overigens als je het mij vraagt, voor iemand met de statuur van Gullit.

Ajax!
Kijk het niet vaak maar wat de heren dit keer zeiden over Ziyech, Gudelj en Ajax sneed hout.
eigenlijk wat wij hier ook al weken oreren

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Alleen krijgen wij er niet voor betaald. Of ben ik de enige en hebben jullie mooie AT-sponsorcontracten?
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Ik krijg wel een redelijke sloot geld binnen ja van VI, van Adidas, van Ziggo en van Arno Vermeulen. Vandaar ben ik ook een groot deel van het jaar op vakantie.Sandro_Calaaabro schreef:Alleen krijgen wij er niet voor betaald. Of ben ik de enige en hebben jullie mooie AT-sponsorcontracten?
Maar fijn dat je weer terug bent Sandro.

Ik heb trouwens wel een soort van sponsorcontract met AT. Moet contributie betalen om hier te mogen posten 

En terecht.Sandro_Calaaabro schreef:Ik heb trouwens wel een soort van sponsorcontract met AT. Moet contributie betalen om hier te mogen posten

Al die vervuiling van jouw kant.

Jij bent hier zo'n beetje onze eigen Berry van Aerle. De enige profvoetballer die gewoon nog elke maand contributie betaalde.

Je zit hier toch niet voor je plezier?
Iniesta schreef:Je zit hier toch niet voor je plezier?

Nee, zeker niet.

Nou ik hoor het alweer. Sandro, wat ben je toch een naïefje
Aan de andere kant is Raymon ook wel een keiharde onderhandelaar hoor, dat kunnen jullie vast beamen. En ik kan nog een gratis pint halen bij OC.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hee, die schoorsteen van mij moet ook blijven roken!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Raymon een keiharde onderhandelaar, Sandro?
Op zijn werk misschien wel, maar hier nog nooit wat van gemerkt.
Als het forum weer eens crasht of als we meer dataverkeer hadden dan vooraf ingekocht betaalt Raymon de rekeningen altijd uit eigen zak. En nu van Sandro z'n contributie, natuurlijk.
En voor uitspraken en misdragingen waarvoor je op andere fora definitief geweerd wordt, krijg je hier altijd een schorsing van maximaal 7 dagen.

En voor uitspraken en misdragingen waarvoor je op andere fora definitief geweerd wordt, krijg je hier altijd een schorsing van maximaal 7 dagen.

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Laten we maar weer over VI gaan lullen. :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Prima Ray.Raymon schreef:Laten we maar weer over VI gaan lullen. :)

Als je elke aflevering van VI gaat kijken en het vaak oneens bent met met name Johan Derksen en je ook telkens gaat ergeren aan die snor, heb je telkens een zware 90 minuten.Mano schreef:Kijk het niet vaak maar wat de heren dit keer zeiden over Ziyech, Gudelj en Ajax sneed hout.
In mijn ogen moet je VI een beetje als cabaret zien, met een hoop (vaak vooraf ingestudeerde) grappen en deels een vervanging van 'funniest home videos' met tv fragmentjes die ze continu blijven herhalen.
Tussendoor zeggen ze toch nog best een hoop nuttige dingen over voetbal.
Met name René vd Gijp heeft er in mijn ogen enorm veel kijk op. Studio Voetbal is wat dat betreft 100 keer tenenkrommender. Een hele tafel vol figuren die zichzelf enorm serieus nemen, op een toon over voetbal praten alsof het rocket science is, maar met name zo'n Arno Vermeulen heeft werkelijk nooit iets zinnigs te melden.
Volgens Van der Gijp en Derksen had Bosz kampioen met Vitesse moeten worden toen hij Pröpper, Van Ginkel en Bony had.
Alleen waren Bony en Van Ginkel al weg toen Bosz kwam...

Met dat soort feitjes zitten ze er nog weleens naast, ja.Wouter schreef:Volgens Van der Gijp en Derksen had Bosz kampioen met Vitesse moeten worden toen hij Pröpper, Van Ginkel en Bony had.

Sowieso is vooral Derksen echt een ras opportunist. Je zou een hele compilatie kunnen maken dat hij de ene keer over iemand dit roept en een maand of wat later het omgekeerde...
Ach, Studio Voetbal is niet veel beter. Daar schijnen ze Baker afgelopen zondag de hemel in geprezen te hebben. Die jongen maakte een mooi doelpunt, maar raakte verder amper een bal goed. Maar ja, bij Studio Voetbal zien ze alleen de samenvatting van Vitesse natuurlijk.
-
Subtiel kickje: het is ook wel erg irritant (en opzichtig) dat die Valentijn Driessen van de Telegraaf iedere kans benut om Bosz af te zeiken. Het gaat goed met Ajax, dus de Telegraaf moet zich in allerlei bochten wringen om toch Bosz in een kwaad daglicht te zetten. Dus nu zanikt ie maar iedere keer dat Bosz Ziyech niet wilde hebben en dat het beleid dus niet klopt.Cruijff schreef:Met dat soort feitjes zitten ze er nog weleens naast, ja.Wouter schreef:Volgens Van der Gijp en Derksen had Bosz kampioen met Vitesse moeten worden toen hij Pröpper, Van Ginkel en Bony had.
Alleen waren Bony en Van Ginkel al weg toen Bosz kwam...![]()
Sowieso is vooral Derksen echt een ras opportunist. Je zou een hele compilatie kunnen maken dat hij de ene keer over iemand dit roept en een maand of wat later het omgekeerde...

Die gast werkt nou al zo lang in de voetbalwereld, maar kan eigenlijk alleen maar stoken. Volgens mij weet ie niet dat een bal rond is.
Whitey on the moon.
Voor veel van deze programma's ben je gewoon maar kijkvoer.En of dat dan de feitjes kloppen, dat interesseert hun niet zo veel.Of zo gooien er wat seksuele getinte zaken er tussen.Smullen maar.Maar met voetbal op zich heeft het niet zo veel meer te maken.En of en wie ze er mee beschadigen zal ze een worst wezen ...
Blij met de punten ...
Cheap entertainment, gotta love it!