Gaan we doen.brigade zuid schreef:Fijn dat ik me nog geen zorgen hoef te maken. Geeft iemand me een seintje als het wel het geval is?

Moderator: mods
Gaan we doen.brigade zuid schreef:Fijn dat ik me nog geen zorgen hoef te maken. Geeft iemand me een seintje als het wel het geval is?
Jammer dat het blijkbaar zo moet gaan in de voetballerij.Jöhnk schreef:Dirk Kuyt werd behoorlijk uitgefloten. Opmerkelijk, want hij had van tevoren aangekondigd niet te juichen/zijn carrière bij Fenerbahçe te willen afsluiten.
Fan van tribune geslagen bij Feyenoord
29 min geleden
De competitiewedstrijd zondag tussen Willem II en Feyenoord is in de slotfase tijdelijk stilgelegd vanwege ongeregeldheden in een tribunevak met thuisfans.
Scheidsrechter Dennis Higler legde het spel een kwartier voor tijd stil, toen supporters met elkaar op de vuist gingen. Eén fan werd door een aantal anderen afgetuigd en viel zelfs over de reling naar beneden.
Spelers van Willem II gingen naar het betreffende vak toe, om de fans tot kalmte te manen. Ook aanvoerder Dirk Kuijt van Feyenoord, die was gewisseld, kwam vanaf de bank naar de overkant van het veld gerend om te proberen de rust terug te brengen. Na een minuutje of vijf ging de wedstrijd weer verder.
Maakt het nog uit dat kakkerlakken niet staan op de lijst van beschermde diersoorten? http://www.regelink.net/kenniscentrum/b ... -faunawet/Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat vernieling moet worden ten laste gelegd. Een kakkerlak is immers een dier en die kunnen volgens het wetboek van strafrecht alleen vernield worden. Tenzij je er een delict in ziet op grond van de Dierenwelzijnswet. Dan wordt het de economische politierechter.
Geen grappen over te maken. Wat een enorm laag en laf gedrag van die Willem 2 supporters. Dat is het tuig dat maakt dat voetbal minder leuk en duurder is.Demosthenes schreef:Maakt het nog uit dat kakkerlakken niet staan op de lijst van beschermde diersoorten? http://www.regelink.net/kenniscentrum/b ... -faunawet/Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik denk dat vernieling moet worden ten laste gelegd. Een kakkerlak is immers een dier en die kunnen volgens het wetboek van strafrecht alleen vernield worden. Tenzij je er een delict in ziet op grond van de Dierenwelzijnswet. Dan wordt het de economische politierechter.
Eens met Kraa -dat ik zoiets ooit nog eens zou zeggenKhraa schreef:Geen grappen over te maken. Wat een enorm laag en laf gedrag van die Willem 2 supporters. Dat is het tuig dat maakt dat voetbal minder leuk en duurder is.