Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Re: Engeland en Schotland

Bericht door Cruijff » za sep 17, 2016 8:36 pm

InnerHarbour schreef:Vermeer, de kabouter, die nog nooit een bal gepakt heeft buiten de schoten wanneer hij op zijn doellijk staat. :drecul.gif: :drecul.gif:
Dat vindt ie leuk hè, Vermeer een kabouter noemen. :smile-ajax.gif:

Wat is overigens een doel lijk? :blush.gif:

Vermeer komt altijd met zijn hele hebben en houwen eruit met hoge ballen. Dat hij een aantal centimeters mist spreekt niet in zijn voordeel, maar is bijna nooit een belemmering geweest om moeilijke ballen tegen te houden. Dat ik denk dat de kakkies een grotere kans hebben om dit seizoen kampioen te worden als ze die Australiër Brad Jones (ex Premier League en Championship) laten staan is een andere discussie, laat ze hier maar niet meelezen... :666.gif:

Maar Stekelenburg heeft met zijn 1.97 meter de ideale lengte voor een keeper en die grijpt bij hoge ballen vaak mis en gaat opvallend vaak onder een corner door. Dat is dus véél kwalijker.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 17, 2016 8:43 pm

He vriend wanneer kom je weer eens een pint halen in de mooie Residentie? Ik moet ze wel eerst waarschuwen als jij komt............ :hypocrite.gif:

BTW, Vermeer stopt nog geen skippy pal. :hypocrite.gif:
YNWA

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 17, 2016 8:47 pm

At the Manchester shithole.

We are Liverpool
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 17, 2016 8:52 pm

InnerHarbour schreef:Vermeer stopt nog geen skippy pal. :hypocrite.gif:
Een 'pal' is een vriend. Onze 'vrienden' van de politie stopten Vermeer en zijn wagen wel al een aantal keer. :smile-ajax.gif:

Wat stond ie er daar lekker op hè met zijn grote mond en wagen met geblindeerde ramen... :aai.gif: Ook jou en mij zouden ze stop zetten want met geblindeerde ramen rondrijden is simpelweg niet toegestaan Kenneth. :blush.gif:

https://www.youtube.com/watch?v=dEXZnBeRWJU
InnerHarbour schreef:He vriend wanneer kom je weer eens een pint halen in de mooie Residentie? Ik moet ze wel eerst waarschuwen als jij komt............ :hypocrite.gif:
Waarschuwen? Welnee... als ik gewoon een keer in een overhemdje daar rustig aan de bar ga zitten :wink.gif: dan herkennen je vriendjes me waarschijnlijk niet eens. :wink.gif:

Wil als ik tijd heb best weer even een paar pinten komen drinken maar zit wel met 1. Charmant barmeisje Emer is weer definitief terug naar Ierland verhuisd, die staat er dus niet meer :blush.gif: en 2. Het moet wel een keer een beetje een fatsoenlijke pot voetbal zijn die er dan gespeeld wordt.

Vorige keer Swansea dat won van Man United, dat was wel leuk. :smile-ajax.gif:

Sandro

Bericht door Sandro » za sep 17, 2016 9:24 pm

InnerHarbour schreef:He vriend wanneer kom je weer eens een pint halen in de mooie Residentie? Ik moet ze wel eerst waarschuwen als jij komt............ :hypocrite.gif:
ik neem aan dat iedereen daar gewoon naar binnen kan lopen? Zit eraan te denken om dat gewoon een keer te doen. Als er een keer iemand van 1,95 meter lang met gemillimeterd haar quasi nonchalant om zich heen aan het kijken is in die kroeg van jou dan zou ik onraad ruiken als ik jou was :smile-ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 17, 2016 9:32 pm

Altijd goed Sandro. :smallgrin.gif: Al ben je 1 meter 70 met lang haar en je komt binnen en je roept: waar is die InnerHarbour met zijn grote muil krijg je sowieso een pint. :biggthumpup.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » za sep 17, 2016 9:32 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
ik neem aan dat iedereen daar gewoon naar binnen kan lopen? Zit eraan te denken om dat gewoon een keer te doen.
Haha klopt. :smile-ajax.gif:
Sandro_Calaaabro schreef:ik neem aan dat iedereen daar gewoon naar binnen kan lopen?
Klopt er is een bovenverdieping en een benedenverdieping. :smile-ajax.gif: IH zit meestal op de benedenverdieping. :hypocrite.gif:
Sandro_Calaaabro schreef:Als er een keer iemand van 1,95 meter lang met gemillimeterd haar quasi nonchalant om zich heen aan het kijken is in die kroeg van jou dan zou ik onraad ruiken als ik jou was :smile-ajax.gif:
Haha. :smile-ajax.gif:
Want? Dan is Demo binnen? :smile-ajax.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » za sep 17, 2016 9:57 pm

InnerHarbour schreef:Altijd goed Sandro. :smallgrin.gif: Al ben je 1 meter 70 met lang haar en je komt binnen en je roept: waar is die InnerHarbour met zijn grote muil krijg je sowieso een pint. :biggthumpup.gif:
Zelfs dat langharige (s)linkse tuig???
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » za sep 17, 2016 10:00 pm

Raymon schreef:
InnerHarbour schreef:Altijd goed Sandro. :smallgrin.gif: Al ben je 1 meter 70 met lang haar en je komt binnen en je roept: waar is die InnerHarbour met zijn grote muil krijg je sowieso een pint. :biggthumpup.gif:
Ja, iedereen krijgt een kans, voor sommige duurt die kans wat korter dan voor andere. :smile-ajax.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 18, 2016 1:46 pm

InnerHarbour schreef:
Raymon schreef:
Ja, iedereen krijgt een kans, voor sommige duurt die kans wat korter dan voor andere. :smile-ajax.gif:
Sympathiek. :smile-ajax.gif:

Ben benieuwd wanneer onze favoriete keeper Kenneth V :drecul.gif: in O'Caseys komt, hoe lang de kans duurt die hij dan krijgt. :smallgrin.gif:

Dan moet of IH of de barvrouw wel de hele tijd met stoffer en blik glasscherven gaan opvegen, want elke pint die Vermeer aangereikt krijgt laat ie natuurlijk meteen uit zijn klauwen vallen. :smallgrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » ma sep 19, 2016 10:37 am

Wat roepen jullie dan als Wkcdw komt opdagen? "Oh keessie!" :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 19, 2016 1:29 pm

Gaat lekker met Mourinho :headbang.gif:

Pep die nog ff een sneertje uitdeelt aan Mourinho (Bournemouth is de beste ploeg tegen wie ze hebben gespeeld.. genieten!)
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » do sep 22, 2016 10:36 am

Die ouders krijgen nu een baan aangeboden?
Man City wordt beschuldigd van ‘mensenhandel’: ‘We geven om het kind!’ 14/30

Manchester City maakte eind juni melding van de komst van Benjamin Garre. De toen vijftienjarige middenvelder annex aanvaller kwam over van Vélez Sarsfield, maar die club uit Argentinië legt zich niet bij de transfer neer. Vélez laat in een statement weten de club uit de Premier League bij de wereldvoetbalbond FIFA formeel te hebben aangeklaagd.

De club uit Buenos Aires claimt dat the Citizens de regels rondom het aantrekken van jeugdvoetballers hebben overtreden. “Ik heb nog nooit zo’n immorele daad meegemaakt”, zegt voorzitter Raul Gámez. Hij beschuldigt de club van manager Josep Guardiola zelfs van ‘mensenhandel’: “Ze bieden een vijftienjarig kind dat midden in zijn ontwikkeling staat gewoon een zak geld aan. We weten niet hoeveel geld ze hem en zijn vader precies hebben aangeboden. We hebben bij Vélez bepaalde waarden en geloven in goed vertrouwen. We zijn niet geïnteresseerd in 50.000 of één miljoen euro, want het belangrijkste is de ontwikkeling van het kind. Hij moet in een ondersteunende omgeving opgroeien. Een kind komt in een kwetsbare situatie terecht wanneer hij zonder familie en bescherming in een vreemd land wordt gedropt.”

“We geven om het kind, want we leiden hem al sinds zijn elfde op. Als het nodig is, dan stappen we naar het internationaal sporttribunaal CAS”, aldus Gámez. Een speler van minder dan achttien jaar mag enkel onder drie voorwaarden alsnog een transfer maken: wanneer de ouders vanwege een nieuwe baan moeten verhuizen, wanneer de nieuwe club van de speler maximaal vijftig kilometer verderop ligt of wanneer de speler binnen de Europese Unie verhuist. “Bij deze overstap wordt aan géén van deze voorwaarden voldaan. Zijn ouders zijn ook niet voor werk naar Manchester verhuisd, want Benjamin Garre is alleen naar Engeland vertrokken”, aldus Gámez, die eraan toevoegt dat hij verwacht dat Man City net als Real Madrid en Atlético Madrid een transferverbod krijgt opgelegd.
http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignout
We zijn niet geïnteresseerd in 50.000 of één miljoen euro, want het belangrijkste is de ontwikkeling van het kind.
Heb ik vaker gehoord, denk aan dat negenjarige jongetje uit Indonesië dat naar Ajax wilde; waar speelt hij nu? Barcelona haalde Messi natuurlijk ook om hem een goede opleiding (en medische behandeling) te geven, niet vanwege het voetbal :biggrin.gif: Geef Vélez Sarsfield een miljoen en je hoort niemand meer, denk ik.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 26, 2016 8:17 am

Zo weer terug van een prachtige trip naar Liverpool. De nieuwe stand is prachtig en bijzonder indrukwekkend, we zaten op de nieuwe op rij 91 met een geweldig overzicht. Heel wat anders dan vorig jaar toen we aan de rand van het veld zaten.

Een demonstratie in gegen-pressing van Liverpool. Als Bosz nog eens wil zien hoe dat gespeeld moet worden raad ik hem aan om de video op te vragen.

Je bent je biertje kwijt Rishi, dit Liverpool wint niet alleen van de toppers maar ook de mindere goden wordt niet alleen van gewonnen maar ze worden van de mat gespeeld. Ja ze zullen echt nog weleens tegen een zeperd oplopen maar die eerste 4 is een gegeven.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 26, 2016 9:14 am

Ik had Chelsea wat hoger ingeschat met Conte maar die lijkt zwaar te prutsen. Mourinho ook.

Ik gun het jou wel en Klopp ook zeker. Zit echt veel (zaal)voetbal in de ploeg. Genieten hoor!
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 26, 2016 9:42 am

City gaat de Bruyne zeker 4 weken missen, benieuwd hoe ze dat gaan opvangen, doen ze dat goed worden ze met twee vingers in de neus kampioen.
YNWA

Lionel

Bericht door Lionel » ma sep 26, 2016 10:29 am

City is inderdaad aardig goed. Geluk voor ze dat Gundogan terug is. Kan die op het middenveld erbij.
IK GELOOF!!!!!!

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 27, 2016 8:51 am

Die Conte gaat mislukken bij Chelsea. Die analfabeet komt niet verder dan dat ze niet met de juiste instelling begonnen en hard moeten werken :excited.gif:
IK GELOOF!!!!!!

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 27, 2016 9:07 am

Dan kan je beter naar Jurgen Klopp luisteren die gisteravond uitgebreid aan het woord was op SKY.

Mirror
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » di sep 27, 2016 12:16 pm

Bondscoach Allardyce is beetgenomen door een undercover actie, in dit geval opgezet door The Telegraph. Kan me herinneren dat in het verleden toenmalig bondscoach Sven-Göran Eriksson dat ook een keer is overkomen.

Allardyce trapt in val van undercover-journalisten en heeft wat uit te leggen

Sam Allardyce heeft een slechte beurt gemaakt in Engeland, zo blijkt uit een rapportage van The Telegraph. De afgelopen zomer aangestelde bondscoach van Engeland ging in op een verzoek van undercover-journalisten om regels van de FA te omzeilen, niet wetende dat alles met een verborgen camera werd opgenomen en dat het onderdeel vormde van een tien maanden durende undercover-operatie.

Journalisten van de Engelse krant hadden zich bij Allardyce voorgedaan als vertegenwoordigers van een Aziatisch consortium, en daar tuinde oefenmeester met open ogen in. Allardyce reisde onder meer naar Singapore en Hongkong om met de vermeende zaakwaarnemers te overleggen. Hij legde uit hoe het mogelijk is om via externe partijen spelers in eigen beheer te krijgen en zo de 'idiote' regels van zijn werkgever, de Engelse voetbalbond, aan de laars te lappen.

"Je kunt die regels omzeilen met spelers uit heel Zuid-Amerika, Portugal, Spanje, België en heel Afrika." Allardyce noemde de transfer van Enner Valencia naar West Ham United als voorbeeld. De manager was bij de Londenaren werkzaam toen hij de Ecuadoriaan met behulp van een derde partij naar Engeland haalde.

Een speler die in handen is van een derde partij, het zogeheten en door de FIFA verboden third party ownership, wordt in het voetbal gezien als een vorm van slavernij en is dus verboden. Allardyce, 61 jaar, wilde een bedrag van 460.000 euro voor zijn adviezen. Big Sam vertelde en passant ook dat alle journalisten in slaap vielen als zijn voorganger Roy Hodgson aan het 'lullen' was.

Hogdson was volgens Allardyce ongeschikt als bondscoach omdat hij besluiteloos zou zijn. De ex-bondscoach van Engeland was niet de enige die het moest ontgelden. Prins Harry 'laat overal zijn blote kont zien' en Gary Neville had als rechterhand 'beter kunnen blijven zitten' en zijn 'mond kunnen houden'. De FA wil eerst het gehele onderzoek beoordelen, alvorens men met een reactie komt.

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di sep 27, 2016 12:46 pm

Engeland kan op zoek naar een nieuwe bondscoach.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

zeux

Bericht door zeux » di sep 27, 2016 12:58 pm

Wat een sukkel...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

999

Bericht door 999 » di sep 27, 2016 1:25 pm

Hij zal niet de enige zijn denk ik zo ...
Blij met de punten ...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di sep 27, 2016 1:44 pm

De man is nooit op mij overgekomen als een tactisch genie, denk niet dat Engeland er veel aan mist.
YNWA

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 27, 2016 6:32 pm

999 schreef:Hij zal niet de enige zijn denk ik zo ...
Sterker nog, ik vraag me af of mensen binnen de voetbalwereld hier echt opkijken. Het is toch een wereld die meer en meer nog maar om één ding gaat en dat is om in korte tijd zoveel mogelijk geld te pakken. Linksom of rechtsom.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie