PSV

Hoe gaat het met de andere clubs in Nederland en Europa?

Moderator: mods

wimpey

Re: PSV

Bericht door wimpey » wo sep 14, 2016 4:46 pm

WP_LeGeNd schreef: Er is een verschil tussen een Nederlandse verslaggever die redelijk onpartijdig zou moeten zijn (of in dit geval wegens europees voetbal in ieder geval in het voordeel van PSV, aangezien het op nederlandse tv)
Ik keek gisteren Veronica. Die lui in de studio zagen een heel andere wedstrijd dan de wedstrijd die gespeeld werd. psv is nu eenmaal een defensieve club, altijd vanuit de underdog-positie. Calimero en anderen zijn 'arrogant'.

LucaS

Bericht door LucaS » wo sep 14, 2016 6:35 pm

En het lachwekkende is dat als een Ajaxspeler/supporter ooit eens beweert dat Ajax goed is en dat het doel halve finale EL is, er een massaal gepiep vanuit ei-hoven komt over de arrogante Ajacieden. Dat terwijl na een redelijke wedstrijd tegen Atletico, bijna elke PSV supporter bewijs heeft gezien dat PSV mee kan met de Europese top. En mocht PSV onverhoopt toch derde worden in de poule, dan is EL winst een zeer grote mogelijkheid; PSV is immers fors beter dan Liverpool, en dat haalde zelfs al de finale... :biggrin.gif:
I think I lost my fucking headache

999

Bericht door 999 » wo sep 14, 2016 9:04 pm

Ik vraag me wel af wat wij tegen dit A. Madrid hadden klaargemaakt ...
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do sep 15, 2016 6:30 am

999 schreef:Ik vraag me wel af wat wij tegen dit A. Madrid hadden klaargemaakt ...
Ik schat Atleti een stukkie hoger in dan Rostov/Wien/Salzburg, dus minimaal 4 goals tegen.
Ajax!

wimpey

Bericht door wimpey » do sep 15, 2016 6:49 am

Giacomo Puccini schreef:
999 schreef:Ik vraag me wel af wat wij tegen dit A. Madrid hadden klaargemaakt ...
Ik schat Atleti een stukkie hoger in dan Rostov/Wien/Salzburg, dus minimaal 4 goals tegen.
Zeker. psv is duidelijk beter dan Ajax. Ajax had er tegen Vitesse in de 1e helft al 4 om de oren moeten krijgen. Het was zeker niet dat psv als los zand aan elkaar hing en dat ik me de pestpokken verveelde tijdens de wedstrijd.

Wél dat enige lui in de studio en in Eihoven de weg kwijt waren v.w.b. de veldverhoudingen tussen psv en Atleti. Die Madrilenen sneden er vaak easy doorheen en kregen dan prima schotkansen binnen de 16. Waar ze erg slordig mee omgingen. Als je de commentaren in de rust en na afloop hoorde, dan was het net alsof het 50/50 was en dat het aan de scheidsrechter lag.

Ook: het gaat hier niet om Ajax. Dat Ajax kut is, is me al wel effe duidelijk. Zeg tegen een psv-supporter (maakt niet uit welke van de 4 je spreekt) dat ze bij psv een gratis reality check moeten doen bij Hans Anders v.w.b. de wedstrijd tegen Atleti en het gesprek neemt meteen een U-bocht richting Ajax en arrogant.

LucaS

Bericht door LucaS » do sep 15, 2016 7:19 am

:1evil.gif:
Giacomo Puccini schreef:
Ajax won in ei'hoven met 0-2, dus is beter dan Atletico.

Ook een onzin-redenering

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 18, 2016 1:40 pm

Vanochtend kwamen er weer wat beelden voorbij van die beroemde 10-0 van PSV tegen Feyenoord. Wat had die Jonathan Reis het die dag op zijn heupen zeg!

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » zo sep 18, 2016 3:13 pm

Au 0-1.. onterecht maar dit psv is toch ook echt middelmatig .. echt waar
Weer op zoek naar een Interim coach..

999

Bericht door 999 » zo sep 18, 2016 3:14 pm

Het nieuwe Feyenoord, met zijn alle voor eigen doel en gokken op dat ene kansje .. wel de punten ..
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 18, 2016 3:34 pm

Goh, dat deze afg. Dinsdag overklaste ploeg weer verliest is eigenlijk geen verrassing toch??

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » zo sep 18, 2016 5:06 pm

wimpey schreef:Goh, dat deze afg. Dinsdag overklaste ploeg weer verliest is eigenlijk geen verrassing toch??
Luuk de Jong faalde weer opzichtig. Ik ga Yopi steeds beter begrijpen die Luuk zijn jankhoofd heel slecht trekt bij de interviews na afloop. Direct na afloop had hij ook weer 3 pareltjes van quotes vooral ook omdat dit exact de chronologische volgorde was. :smallgrin.gif:

'Echt ontzettend onverdiend dit.'

'Bij een spelhervatting mag je het nooit zomaar zo weggeven.'

'Misschien had ik inderdaad bij Botteghin moeten blijven, ja.'

:biggrin.gif:

Demosthenes

Bericht door Demosthenes » zo sep 18, 2016 5:59 pm

999 schreef:Het nieuwe Feyenoord, met zijn alle voor eigen doel en gokken op dat ene kansje .. wel de punten ..
Het gaat om de punten (helaas in dit geval)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma sep 19, 2016 10:31 am

‘De Jong liep de hele wedstrijd te zaniken en om geel te vragen'

Feyenoord pakte zondag drie punten op bezoek bij PSV door een laat doelpunt van Eric Botteghin. Luuk de Jong vond de zege van de Rotterdammers ‘heel onverdiend’ en die uitspraak is bij Willem van Hanegem in het verkeerde keelgat geschoten.

Eerder deze week zag Van Hanegem Feyenoord al ‘verdiend’ winnen van Manchester United in de Europa League. “De overwinning van Feyenoord tegen PSV, gisteren, was ook niet onverdiend. Dat Luuk de Jong direct na afloop wat anders beweerde, zegt me niets. Ik snap niet waarop hij dat baseert”, schrijft de Kromme in zijn column voor het Algemeen Dagblad. “Soms lijkt het alsof spelers een andere wedstrijd hebben gespeeld dan wij hebben gezien. Luuk de Jong speelde niet goed, liep de hele wedstrijd te zaniken en om geel te vragen. Ga voetballen, man!”

Van Hanegem zag Feyenoord in de openingsfase ‘onrustig en onzorgvuldig’ spelen. Daarna kwam de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst beter in de wedstrijd. Volgens de oud-international speelde Botteghin een hoofdrol in de overwinning op PSV, en niet alleen vanwege zijn doelpunt. “Vorige week zei hij in deze krant dat hij zich in de spitsen van Manchester United ging vastbijten. Nou, dat heeft hij gedaan. En gisteren deed hij dat ook in de duels met Luuk de Jong. Botteghin benut zijn kwaliteiten als verdediger. Hij port in je rug, zit overal tussen met die lange stengels van 'm. Hij irriteert en schuwt het duel nooit.”

http://www.msn.com/nl-nl/sport/voetbal/ ... ailsignout

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 19, 2016 12:48 pm

“Soms lijkt het alsof spelers een andere wedstrijd hebben gespeeld dan wij hebben gezien.
Goh dat heb ik ook vaak als ik ex-spelers zoals Boskamp of van Hanegem hoor praten over Feyenoord, die hebben een heel andere wedstrijd dan ik gezien. :smallgrin.gif:
YNWA

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » ma sep 19, 2016 12:50 pm

InnerHarbour schreef:
“Soms lijkt het alsof spelers een andere wedstrijd hebben gespeeld dan wij hebben gezien.
Goh dat heb ik ook vaak als ik ex-spelers zoals Boskamp of van Hanegem hoor praten over Feyenoord, die hebben een heel andere wedstrijd dan ik gezien. :smallgrin.gif:
Kijk jij de wedstrijden van Feyenoord dan? :smile-ajax.gif:

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » ma sep 19, 2016 1:07 pm

Als ze tegen Ajax spelen, ik hoor die Willem daar al 30 jaar over zeggen dat de overwinning van Ajax geflatteerd was en een gelijkspel de verhoudingen juist had weergegeven. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma sep 19, 2016 2:35 pm

InnerHarbour schreef:Als ze tegen Ajax spelen, ik hoor die Willem daar al 30 jaar over zeggen dat de overwinning van Ajax geflatteerd was en een gelijkspel de verhoudingen juist had weergegeven. :smallgrin.gif:
Dat is fans van de kakkies en de eitjes volgens mij eigen: ze praten hun eigen ploeg beter dan ie is. De doorsnee Ajacied kijkt met afgrijzen naar z'n eiegn ploeg en praat 'm dan nog wat slechter dan het al is. Kwestie van waar het latje ligt en wat de eisen / verwachtingen zijn.

999

Bericht door 999 » ma sep 19, 2016 4:15 pm

wimpey schreef:
InnerHarbour schreef:Als ze tegen Ajax spelen, ik hoor die Willem daar al 30 jaar over zeggen dat de overwinning van Ajax geflatteerd was en een gelijkspel de verhoudingen juist had weergegeven. :smallgrin.gif:
Dat is fans van de kakkies en de eitjes volgens mij eigen: ze praten hun eigen ploeg beter dan ie is. De doorsnee Ajacied kijkt met afgrijzen naar z'n eiegn ploeg en praat 'm dan nog wat slechter dan het al is. Kwestie van waar het latje ligt en wat de eisen / verwachtingen zijn.
Maar zeg eens eerlijk Wimpey, op dit moment na 6 wedstrijden en EL. en dan laten we de punten buiten beschouwing, is het voetbal van Feyenoord toch, zeker w.b. AJAX, beter ...
Blij met de punten ...

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 25, 2016 9:15 am

Leuke fans heeft dat edsv toch he...

Gaizka1985

Bericht door Gaizka1985 » zo sep 25, 2016 9:45 am

wimpey schreef:Leuke fans heeft dat edsv toch he...
Verschrikkelijke club inderdaad, enige sympathieke persoon bij PSV vind ik Cocu! Sprak ook gelijk zijn afkeuring uit over de supporters! :biggthumpup.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » zo sep 25, 2016 10:03 am

Blijven piepen over een onterechte beslissing in het voordeel van de concurrent -waar je onder aan de streep uiteindelijk geen nadeel van hebt ondervonden-. Ach, is dat niet wat het ware Calimerogevoel inhoudt? Laten we niet van onze Eindhovense vrienden verwachten dat ze het enige echte eigene overboord gaan zetten!

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 25, 2016 10:30 am

Gaizka1985 schreef: Verschrikkelijke club inderdaad, enige sympathieke persoon bij PSV vind ik Cocu! Sprak ook gelijk zijn afkeuring uit over de supporters! :biggthumpup.gif:
Dat deed Cocu idd prima. Vind hem sowieso prettig over komen, verbaal en qua presentatie. Zo'n man verdient beter dan een dergelijke grafclub, die teert op die infantiele 020-haat.

Het leek erop dat een flink deel van het uitvak zich misdroeg. Net als destijds in Madrid zal Gerbrands dus wel weer een stuk of 4 stadionverboden uitdelen. :excited.gif:

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 25, 2016 12:50 pm

LucaS schreef:Blijven piepen over een onterechte beslissing in het voordeel van de concurrent -waar je onder aan de streep uiteindelijk geen nadeel van hebt ondervonden-. Ach, is dat niet wat het ware Calimerogevoel inhoudt? Laten we niet van onze Eindhovense vrienden verwachten dat ze het enige echte eigene overboord gaan zetten!
Natuurlijk wel dikke humor dat ze vervolgens een penalty tegen krijgen.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » zo sep 25, 2016 3:40 pm

Die nieuwe jongen oogt wel sympathiek. Alleen staat dat shirt 'm absoluut niet. Oogt heel onnatuurlijk.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » wo sep 28, 2016 4:34 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
LucaS schreef:Blijven piepen over een onterechte beslissing in het voordeel van de concurrent -waar je onder aan de streep uiteindelijk geen nadeel van hebt ondervonden-. Ach, is dat niet wat het ware Calimerogevoel inhoudt? Laten we niet van onze Eindhovense vrienden verwachten dat ze het enige echte eigene overboord gaan zetten!
Natuurlijk wel dikke humor dat ze vervolgens een penalty tegen krijgen.
Dat nog in die eerste helft er een bal op de stip ging voor Excelsior was inderdaad érg grappig. :biggrin.gif:

Belangrijke pot voor ze vanavond: een resultaat van minimaal een gelijkspel tegen Rostov is wel nodig. De enige keer van onze laatste 5 CL campagnes dat Ajax na 2 wedstrijden op 0 punten stond was toen in die jaargang dat we Manchester City met 3-1 klopten. Toen openden we tegen Borussia Dortmund en Real Madrid die in die editie respectievelijk tot de finale en halve finale kwamen.

Ik wil wel dat PSV in ieder geval via de 3e plaats in de EL terechtkomt en hopelijk net als Ajax én Feyenoord na de winterstop in die knock-out fase actief is en dan gaan we wel even zien wie uit de top 3 dat het beste kan combineren met de Eredivisie.

Plaats reactie