We hebben al een weddenschap dat ze niet bij de eerste 4 komen.Lionel schreef:Ohja! Doe ik binnenkort.
Wedden dat Liverpool niet in de top drie eindigt?

Moderator: mods
We hebben al een weddenschap dat ze niet bij de eerste 4 komen.Lionel schreef:Ohja! Doe ik binnenkort.
Wedden dat Liverpool niet in de top drie eindigt?
Wij waren nog beter dan ik gister al dacht.InnerHarbour schreef:Heerlijke overwinning van LFC al moet ik bekennen dat het zicht wat minder was, zo maar even match of the day kijken.
Denk dat je gelijk hebt.GangstaRiB schreef:Man U heeft volgens mij wederom verkeerd ingekocht. Pogba maakt het verschil niet en Zlatan maakt wel goals maar is (nog) niet de dominante spits. En nog steeds spelen Fellaini, Blind, Shaw en Lingard. Die zijn niet goed genoeg om kampioen te worden. Man U is duidelijk gericht op de korte termijn, anders stel je Mourinho niet aan.
Pep wilde niet in dit veels te gemankeerde project instappen, heb ik begrepen.GangstaRiB schreef:Man U is duidelijk gericht op de korte termijn, anders stel je Mourinho niet aan. Ze hadden veel beter Pep, Ancelotti or the likes kunnen nemen, die hebben een langere houdbaarheid, proberen een duurzaam beleid te maken en zijn fatsoenlijker in de omgang.
Pep is toch wel echt een geniale coach hoor. Welke andere trainer durft het aan om te spelen met David Silva en KdB op een 3-mans middenveld?wimpey schreef:Manchester derby was een mooie pot zeg!Voor mij verrassend dat City voor rust zo nadrukkelijk de lakens uitdeelde. Beginopstelling van Mourinho klopte niet en z'n defensieve centrum liet hem in de steek. Ook verrassend, want dat stond de voorbije weken prima.
Genoten van KdB. Als ie maar niet met Wilmots hoeft te werken, is ie een van de besten ter wereld. First blood voor Pep dus, al kan die Bravo een probleem voor 'm worden. En Man U had ondanks dat het voetballend amper wat bracht toch nog kunnen winnen. Maar bij City zag je de contouren van een sterk team, bij Man U niet.
Heb je de eerste helft niet gezien? Fantastisch voetbal hoor. Zet twee creatieve spelers in de as van het veld i.p.v. op de vleugels en je krijgt goed voetbal.InnerHarbour schreef:De heilige Pep is neergedaald in de PL en opeens worden er geweldige wedstrijden gespeeld.
Ben het daar wel mee eens. City verraste (mij) de eerste helft, want ze speelden Man U van de mat. Mede dankzij Mourinho, want z'n buitenspelers deden niet mee. Foute opstelling dus. Man U had de 2e helft de kansen om te winnen. Qua voetbal maakte City, op mij, echter een beduidend betere indruk. Maar Man U is ook verder dan vorig seizoen, simpelweg doordat ze een aantal geode spelers hebben gehaald.InnerHarbour schreef: Eerste helft was voor City en de tweede helft voor United.
Dat vindt ie leuk hè, Vermeer een kabouter noemen.InnerHarbour schreef:Vermeer, de kabouter, die nog nooit een bal gepakt heeft buiten de schoten wanneer hij op zijn doellijk staat.![]()