Aankopen SUGGESTIES
Moderator: mods
Re: Aankopen SUGGESTIES
Staat inderdaad in het lijstje van VI.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Haha, heb ik ook wel eens last van. Ik ben wel benieuwd of Urby nog ergens op een lijstje staat bij Ajax.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hohoho Heiko heeft nu al meer gespeeld dan Johnnys hele laatste jaar. Dus zeker een verbetering, alhoewel misschien geen aanwinst...
LucaS schreef:Labyad is ook transfervrij
Halen, niet omdat het moet, maar omdat het kan. Ok ok ok, om Tovenaar Brands een beetje op te naaien. Het doorverkooppercentage wat hij bedongen had bij de uitgaande transfer van Labyad gaat nu niet meer op.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
En haal dan meteen Alex erbij. Manolev slaan we maar even over.
Salvador Dali
Salvador Dali
Precies, en dan kan Overmars verklaren dat het weliswaar PSV'ers zijn, maar wel PSV'ers zonder minderwaardigheidscomplex.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
3x gespeeld....... 3x gewonnen!WP_LeGeNd schreef:Hohoho Heiko heeft nu al meer gespeeld dan Johnnys hele laatste jaar. Dus zeker een verbetering, alhoewel misschien geen aanwinst...

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
En hebben we wedstrijden gewonnen waarin hij niet mee deed? Nou?
I think I lost my fucking headache
Maar Johnny was wel een doelpuntenmachineWP_LeGeNd schreef:Hohoho Heiko heeft nu al meer gespeeld dan Johnnys hele laatste jaar. Dus zeker een verbetering, alhoewel misschien geen aanwinst...

NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Klopt.elliquido schreef:Maar Johnny was wel een doelpuntenmachineWP_LeGeNd schreef:Hohoho Heiko heeft nu al meer gespeeld dan Johnnys hele laatste jaar. Dus zeker een verbetering, alhoewel misschien geen aanwinst...

(In de beker weliswaar, na een invalbeurt in de Arena. Maar toch, doelpunten scoren tegen De Graafschap bleek voor een veel anderen moeilijk).

Hij is weer beschikbaar!
Salvador Dali
Salvador Dali
Goed plan, gewoon doen.
Kan nog vechten ook, kan de huidige selectie wat van leren
Kan nog vechten ook, kan de huidige selectie wat van leren

Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!
Haha grappig, ik heb net vanochtend over Ryan Babel gepost in dit topic:
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=3325
Wat mij betreft doen. Ook al kan hij totaal niet koppen en is zijn balaanname nog steeds niet naar behoren, als hij accepteert dat hij 12e of 13e man van de selectie is kunnen we iemand met zijn leeftijd, snelheid, ervaring en ook wel liefde/betrokkenheid bij Ajax er altijd wel bij gebruiken.
http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... start=3325
Wat mij betreft doen. Ook al kan hij totaal niet koppen en is zijn balaanname nog steeds niet naar behoren, als hij accepteert dat hij 12e of 13e man van de selectie is kunnen we iemand met zijn leeftijd, snelheid, ervaring en ook wel liefde/betrokkenheid bij Ajax er altijd wel bij gebruiken.
Hij traint inmiddels mee bij Jong Ajax.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik kan me niet voorstellen dat het meer wordt dan alleen maar een tijdje meetrainen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".
Zeg nooit nooit. 

Salvador Dali
Salvador Dali
Ik heb wel een zwak voor Babel. Hij was nooit zo heel goed, maar wel een echte Ajacied.Cruijff schreef: Wat mij betreft doen. Ook al kan hij totaal niet koppen en is zijn balaanname nog steeds niet naar behoren, als hij accepteert dat hij 12e of 13e man van de selectie is kunnen we iemand met zijn leeftijd, snelheid, ervaring en ook wel liefde/betrokkenheid bij Ajax er altijd wel bij gebruiken.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Babel zou echt een verrijking zijn. Als Traoré niet speelt als centrumspits, Dolberg geblesseerd is en Cassierra uitwijkt naar links, dan kan Babel spelen. Dat kan zo maar een keer gebeuren in februari, maar dan heb je er wel goed op geanticipeerd.

-
Babel als centrumspits, zoals in de jeugd? Hij zal er niet sneller op zijn geworden en zijn snelheid was een belangrijk wapen, misschien wel de reden waarom coaches hem bij de senioren als linksbuiten opstelden.
Voor mij mag hij terugkomen, maar ik ken zijn eisen/wensen niet.
Voor mij mag hij terugkomen, maar ik ken zijn eisen/wensen niet.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Prestatiecontract zoals de vorige keer. Wat extra ervaring erbij kan geen kwaad en volgens mij wil Babel zelf ook heel graag. Ze kunnen hem de komende rijd prima beoordelen op de trainingen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Babel is beter dan Younes. Prima linksbuiten dus. Ik denk dat Babel ook beter in de spits past dan Traore.